Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik een web site maak over thee drinken, en dat iedere slok die je neemt je leven met een dag verlengt, drink jij dan de rest van je (oneindige) leven thee? En als er duizenden websites bestaan met de zelfde inhoud? Conclusie: je moet niet zomaar dingen overnemen van anderen (zoals meningen of overtuigingen), maar er ook zelf logisch over na denken. Vooral de media dringt je nog wel eens het een en ander op... Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 19:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb allang de meningen van anderen gerespecteert en geaccepteert, maar dan is discussie nog wel mogelijk. Dit is geloof ik een discussie site is dussah ![]() Verder zei ik alleen maar dat je niet zomaar alles moet geloven wat er geschreven staat.. maarjah.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry ik was echt saggo maar dit berichtje maakt me dag weer goed *word nare man fan ![]() ![]() ![]() [ontopic] zou uittreden ook niet gewoon een droom kunnen zijn of een opgeroepen fantasie? [/ontopic] |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapverlamming Greenscarfed | 20 | 05-01-2012 00:32 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #143 Heksjuh | 500 | 18-03-2009 08:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
wakker worden = gevaarlijk?? BlackMystery | 16 | 24-05-2003 18:33 |