Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 22:31
Verwijderd
Het schijn dus dat je in je slaap soms uittreedt. Dit als je op je buik ligt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en weet hoe je dit kan stimuleren en kan controleren>?
Advertentie
Oud 30-07-2002, 22:50
Verwijderd
Zie topic "vallen". Deze kan weg.
Oud 31-07-2002, 00:23
Verwijderd
Je treedt altijd uit in je slaap, zodat je naar het astral plane kan gaan, waar je droomt
Oud 31-07-2002, 09:37
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Zie topic "vallen". Deze kan weg.
Ow en dat maak jij uit?
Oud 31-07-2002, 10:01
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
[AuC] schreef:
Je treedt altijd uit in je slaap, zodat je naar het astral plane kan gaan, waar je droomt
waar baseer je dat op? vast niet op de onderzoeken die naar dromen zijn gedaan waaruit bleek dat het flink veel met je hersenactiviteit te maken heeft???
Oud 31-07-2002, 10:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

waar baseer je dat op? vast niet op de onderzoeken die naar dromen zijn gedaan waaruit bleek dat het flink veel met je hersenactiviteit te maken heeft???
Nee dat het simpelweg te maken met Spiritualiteit, iets wat je voor je eigen mee kan maken en waar duizenden site's over zijn gemaakt en hele boeken vol mee zijn geschreven.
Oud 31-07-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ow en dat maak jij uit?
*zucht* kán weg. Kan houdt een mogelijkheid in. Snap je? Bovendien is het onhandig om twee topics over precies hetzelfde onderwerp te hebben... Maar goed, als jij geen forumbeleid snapt is dat mijn probleem niet.
Oud 31-07-2002, 18:37
Moonnature
Moonnature is offline
Sjah ik heb het vaker meegemaakt, maar controleren.... neej da kan ik nie.. helaas. Majah, shit happens
Oud 31-07-2002, 19:40
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Nee dat het simpelweg te maken met Spiritualiteit, iets wat je voor je eigen mee kan maken en waar duizenden site's over zijn gemaakt en hele boeken vol mee zijn geschreven.
Dat iets geschreven staat, is het daarom nog waar?
Als ik een web site maak over thee drinken, en dat iedere slok die je neemt je leven met een dag verlengt, drink jij dan de rest van je (oneindige) leven thee? En als er duizenden websites bestaan met de zelfde inhoud?

Conclusie: je moet niet zomaar dingen overnemen van anderen (zoals meningen of overtuigingen), maar er ook zelf logisch over na denken. Vooral de media dringt je nog wel eens het een en ander op...

Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 19:43.
Oud 31-07-2002, 20:50
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:

Dat iets geschreven staat, is het daarom nog waar?
Als ik een web site maak over thee drinken, en dat iedere slok die je neemt je leven met een dag verlengt, drink jij dan de rest van je (oneindige) leven thee? En als er duizenden websites bestaan met de zelfde inhoud?

Conclusie: je moet niet zomaar dingen overnemen van anderen (zoals meningen of overtuigingen), maar er ook zelf logisch over na denken. Vooral de media dringt je nog wel eens het een en ander op...
Zo'n site's zoals thee drinken dat dat je leven verlengt, nou daar vind je geen honderden site's van of duizenden boeken. Ik ken ook heeeeeel veel mensen waar ik woon, op het internet, vrienden van school die ook aan spiritualiteit doen. Dus dan is dat niet iets wat iemand vlug verzint. Het is iets wat sommige mensen naast hun gewone dagelijkse leven doen, dat kun je niet stoppen wat je ook probeert. Dat kun je ook niet stoppen door de hele tijd met natuurkundige dingen gaan liggen gooien. Accepteer het nou gewoon maar.
Oud 31-07-2002, 21:36
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Zo'n site's zoals thee drinken dat dat je leven verlengt, nou daar vind je geen honderden site's van of duizenden boeken. Ik ken ook heeeeeel veel mensen waar ik woon, op het internet, vrienden van school die ook aan spiritualiteit doen. Dus dan is dat niet iets wat iemand vlug verzint. Het is iets wat sommige mensen naast hun gewone dagelijkse leven doen, dat kun je niet stoppen wat je ook probeert. Dat kun je ook niet stoppen door de hele tijd met natuurkundige dingen gaan liggen gooien. Accepteer het nou gewoon maar.
er zijn voldoende factoren te bedenken waarom mensen zich hier mee bezig houden: op zoek naar hoop; niet kunnen accepteren dat er niets is als de meest gangbare godsdiensten je niet kunnen bieden wat je zoekt; angst voor de dood; en ook wat jij nu min of meer zegt "zoveel mensen doen het dus...het zal wel waar zijn" kan voor velen een extra duwtje in de rug zijn. al met al geen reden om het zomaar te accepteren lijkt me (zoals je suggereert in die laatste regel).
Oud 31-07-2002, 22:04
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

ik heb allang de meningen van anderen gerespecteert en geaccepteert, maar dan is discussie nog wel mogelijk.
Dit is geloof ik een discussie site is dussah

Verder zei ik alleen maar dat je niet zomaar alles moet geloven wat er geschreven staat.. maarjah..
Oud 01-08-2002, 00:44
Verwijderd
Ja, zoiets had ik laatst...toen stond de koelkastdeur open, een paar lege pijpjes op de grond en een grote emmer vol kots naast m'n bed...ik wist van niks...uittreding?
Oud 01-08-2002, 13:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, zoiets had ik laatst...toen stond de koelkastdeur open, een paar lege pijpjes op de grond en een grote emmer vol kots naast m'n bed...ik wist van niks...uittreding?
ER VALT ALLES LACHEN!

sorry ik was echt saggo maar dit berichtje maakt me dag weer goed

*word nare man fan

[ontopic]
zou uittreden ook niet gewoon een droom kunnen zijn of een opgeroepen fantasie?
[/ontopic]
Advertentie

Regels voor berichten