Advertentie | |
|
![]() |
|
heb 't spel al 'n week geleden gedownload, plus addon speech en muziek.
maar nog steeds niet geprobeerd. toch maar 's doen dus ? is 't leuk of je echt van dat soort games houden ?
||
Citaat:
ik hou van blizzard ik hou van battle.net ![]() ![]() ![]() nu nog wachten op Starcraft II
|||
Citaat:
*knikt veels te heftig* ![]() same here... alleen doe ik geen battle.net... alleen deze comp heeft i-net en dees is van me pa en die wil geen spellen dr op... ![]() ![]() [edit] Oja... ook nog iets over WC ]|[ lol ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 15:46. |
![]() |
|
![]() |
Geweldig spel, (zat er ook al aan te komen hé!?) jah die stemmen zijn idd cool,
"My older Brother is king of the dwarfs" "Yeah click me baby" ![]() Prachtig verhaal met prachtige graphics = goede combi ! Keb nog niet op b.net gespeeld (nog geen internet op mun kamer (2nachtjes nog!)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
skirmisch is idd veeeeel te moeilijk en ik kan na 3 potjes oefene nog niet winne zal wel aan mij ligge mijn probleem is dat mun goudmijn op raakt en als ik dan naar een andere ga ligt mn kamp in 2e en dan word ik aangevallen VET KUT maarja iemand tips¿ maar is voor de rest wel mooi spel en de stemme zijn nie zo mooi ze lope nie gelijk met het gezicht van het figuur onderin beeld
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Wat ik vooral zo mooi vind aan dit spel is dat het minder draait om wie zo snel mogelijk een zo groot mogelijk leger op de been kan krijgen (Starcraft), maar het juist veel meer om strategie draait: van elke omstandigheid in het spel moet je zo goed mogelijk van profiteren: strategische plaatsen verdedigen, creeps aanvallen, dag/nacht profiteren, upkeeps, etc. Het gaat er nu meer om wie de slimste is en minder om wie de meest ervaren speler is. Laatst gewijzigd op 14-07-2002 om 19:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar custom deed het nog, en als je persé play game wilde doen kon je gewoon amerikaanse server pakken ...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() http://gamespot.com/gamespot/filters...013054,00.html
||
Citaat:
het zou zo een perfect spel moeten zijn maar het valt een beetje tegen. mischien had ik iets te hoge verwachtingen van het spel. het is ook moeilijk om een beter spel te maken dan het beste spel wat er is starcraft |
![]() |
||
Citaat:
dit is natuurlijk juist minder hierdoor moet je zo veel spelen vvoordat je een beetje goed wil zijn dan zijn alleen de mensen goed die de heldag te spelen zitten goed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij Starcraft leken de potjes veel meer op elkaar. Bij de meesten (let wel: de meesten) was het idee erachter: ik bouw zo snel mogelijk superveel gebouwen die een bepaalde unit produceren en ik maak daarvan zo snel mogelijk honderd en ik val de basis binnen. Dit is uiteraard een klein beetje overdreven en zijn er bij Starcraft ook genoeg mooie trucjes die je slim kan gebruiken, maar uiteindelijk bleek toch dat wie het snelst de meeste units kon maken (en DAT is juist een kwestie van veel ervaring en de hele dag keiveel spelen) vrijwel altijd won. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
DotA Allstars! Warcraft 3 TFT Map Naz | 25 | 10-09-2006 23:54 | |
Games |