Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2009, 20:49
GeenIdeeWaarom
GeenIdeeWaarom is offline
12 jaar ken ik haar inmiddels, nooit zijn we zulke goede vrienden geweest sinds het afgelope 1,5 jaar.
Ze zegt niet vaak dat ik haar beste vriend ben, teminste ze laat het niet vaak blijke, ze zal me geen spontane knuffel of kus geven ofzo maar ik weet niet of ik daar zelf wel zoveel behoefte aan heb.
Maar nu hebben we ruzie, en wat er nou eigenlijk gebeurt is weet ik zelf ook niet.. waardoor het komt dat we ruzie hebben.. t begon eigenlijk met de vakantie, ze 2 weken niks van zich laten horen en toen op de laatste zaterdag van de vakantie kwam ze online en begon ze ineens tegen me te praten, net of er niks was.. en toen vond ze me kortaf ja, ik was ook kortaf en zij dacht dat ik boos was omdat ze niks van zich had laten horen en ja dat was ook zo, en ze zij sorry enzo.. daar is het denk ik fout gegaan sins dien ist alleen maar erger geworden, we zagen elkaar niet zo vaak maar we deden toch wel iedere maand zeker 1 keer iets leuks soms wel 2 keer ofzo, en op msn hadden we uren gespreksgeschiedenis en op school praten we heel veel en we belde en smste.. en we hebben het toen wel weer goedgemaakt soort van maar tis niet meer zoals eerst, tis kapot.. ze praat bijna niet meer, ze geeft me meer het gevoel alsof ik maar voor de helft ben, ik ben er wel maar niet zo interessant om aandacht van te willen.. en misschien zeur ik wel teveel maar.. ik mis haar gewoon, en ik weet het gwoon echt niet meer ik heb al vanalles gedaan maar ze krabbelt alleen op dingen van hoe gaat het en als ik vraag of ze wat wil doen reageert ze gwoon niet en zo zijn er zoveel dingen.. I´m sick of it
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2009, 21:31
miekmuis
miekmuis is offline
Je claimt haar teveel. Je bent haar vriendje niet. Ze heeft vakantie, is twee weken lang bezig leuke dingen te doen en krijgt dan ineens van jou een vervelende houding omdat ze niet genoeg aandacht aan je heeft besteed. Als ik haar was zou ik jou ook niet meer zo interessant vinden. Hoe oud zijn jullie?
Oud 13-02-2009, 22:14
Verwijderd
Nou ik zou het maar raar vinden als ik opeens twee weken niks van mijn beste vriendinnetjes zou horen (Maar goed, ik zou ze dan ook al lang zelf gebeld hebben of opgezocht).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 13:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij heeft dat meisje gewoon betere dingen gevonden om haar tijd in te vullen. Lullig dat ze je zo makkelijk 'weggooit'. Of heeft ze toevallig net een nieuw vriendje? Wil ook nog wel eens schelen.
Oud 14-02-2009, 13:19
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Volgens mij heeft dat meisje gewoon betere dingen gevonden om haar tijd in te vullen. Lullig dat ze je zo makkelijk 'weggooit'. Of heeft ze toevallig net een nieuw vriendje? Wil ook nog wel eens schelen.
Praat er eens over
Oud 14-02-2009, 15:44
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
oh, en relativeer je probleem.
Oud 15-02-2009, 16:16
I C U
I C U is offline
Uhm... Right. Mjah, je had in die twee weken ook zelf kunnen smsen of bellen. Dat is A. En B: eigenlijk klinkt het allemaal nogal close, misschien wilde ze meer van je? Ik weet niet, zelf was ik nooit zo close met jongens en als dat wel het geval was, speelde er meestal meer (nu is dat anders, maar goed). Bellen, smsen, MSNen... Het klinkt allemaal een beetje alsof er meer is. Is dat zo?

Sowieso kan je met haar gaan praten, kijken wat er veranderd is. Probeer het niet op een dramaqueen achtige manier te brengen, want dat wordt 'm niet, maar vraag gewoon es wat er aan de hand is en/of spreek met haar af. Communicatie enzo.
Reageren

Regels voor berichten