12 jaar ken ik haar inmiddels, nooit zijn we zulke goede vrienden geweest sinds het afgelope 1,5 jaar.
Ze zegt niet vaak dat ik haar beste vriend ben, teminste ze laat het niet vaak blijke, ze zal me geen spontane knuffel of kus geven ofzo maar ik weet niet of ik daar zelf wel zoveel behoefte aan heb.
Maar nu hebben we ruzie, en wat er nou eigenlijk gebeurt is weet ik zelf ook niet.. waardoor het komt dat we ruzie hebben.. t begon eigenlijk met de vakantie, ze 2 weken niks van zich laten horen en toen op de laatste zaterdag van de vakantie kwam ze online en begon ze ineens tegen me te praten, net of er niks was.. en toen vond ze me kortaf ja, ik was ook kortaf en zij dacht dat ik boos was omdat ze niks van zich had laten horen en ja dat was ook zo, en ze zij sorry enzo.. daar is het denk ik fout gegaan sins dien ist alleen maar erger geworden, we zagen elkaar niet zo vaak maar we deden toch wel iedere maand zeker 1 keer iets leuks soms wel 2 keer ofzo, en op msn hadden we uren gespreksgeschiedenis en op school praten we heel veel en we belde en smste.. en we hebben het toen wel weer goedgemaakt soort van maar tis niet meer zoals eerst, tis kapot.. ze praat bijna niet meer, ze geeft me meer het gevoel alsof ik maar voor de helft ben, ik ben er wel maar niet zo interessant om aandacht van te willen.. en misschien zeur ik wel teveel maar.. ik mis haar gewoon, en ik weet het gwoon echt niet meer ik heb al vanalles gedaan maar ze krabbelt alleen op dingen van hoe gaat het en als ik vraag of ze wat wil doen reageert ze gwoon niet en zo zijn er zoveel dingen.. I´m sick of it
|