Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk wel dat het het beste is in ieder geval een scheiding aan te houden. Bijvoorbeeld 'Politiek en Discussie' (thema's die dus ook daadwerkelijk in de politiek aan bod komen) en 'Nieuws'. Of een andere verdeling, maar dan moet heus wel iets op te verzinnen zijn.
||
Citaat:
Dat dat zo nu en dan uitloopt op een discussie is juist de bedoeling omdat dat in het tiswah topic niet goed mogelijk is. Daar lopen reacties over 5 verschillende nieuws berichten door elkaar heen.
|
Voor nieuwsberichten heb je media.
Wat nu juist zo nuttig is aan het tiswah-topic is dat alles er kan zonder dat je hordes topics krijgt die gesloten moeten worden vanwege het tiswah-gehalte (staat ook in de originele startpost van de tiswah-topics). Mocht een discussie in het tiswah-topic uit de hand lopen, dan kan daarover een apart topic geopent worden, of kunnen de forumbazen (we hadden die geloof ik ook ergens op N&A) dat deel afsplitsen en een nieuw topic vormen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@T_ID, het idee is toch júist een subforum waar tiswah onderwerpen wél geoorloofd zijn... Ik doelde op een alternatief dat het tiswah topic overbodig zou maken omdat een dergelijk topic minder fijn leest dat losse topics. Voor een klein deel geldt dat niet.. Maar dan bedoel ik ook klein, want het zijn 5-10 mensen die verantwoordelijk zijn voor 90% van de inhoud van het topic. Een subforum zou het tiswahnieuws breder onder de aandacht brengen/toegankelijker maken. Wat je verder zegt klopt, voor nieuwsberichten heb je media. Maar het is toch leuk om daar op te reageren, wie gaat er nu tegen zijn krant praten. De nieuwsberichten post je dan ook niet ter kennisgeving; dat is onzin. Je post ze juist omdat ze van een aard zijn dat ze reacties uitlokken en om te zien wat voor soort reacties ze uitlokken.
||
Citaat:
|
Mijn ervaring van andere forums zegt me dat dat absoluut niet het geval is. Ik denk dat juist op dit forum, waar het denkniveau gemiddeld wat hoger ligt, ruimte is voor een dergelijk subforum.
Je weet zelf toch ook wel dat er nu ook nooit alleen maar met ohnee en grutjes wordt gereageerd in het tiswah topic.
|
Dan zal er dus waarschijnlijk niet gereageerd worden, aangezien het veelal gaat om berichte waarop behalve 'grutjes' niet echt veel te reageren is. Serieuze discussie blijft dan op N&A. Daarmee is behalve het spammen van nieuwsberichten alle kaas van een subforum als waarvoor je ijvert al van het brood gegeten, toch?
Dat brengt me ook weer terug bij de constatering dat je daar al talloze nieuwssites voor hebt. Dus wederom: waarom daarvoor een apart subforum?
|
Je valt in herhaling en ik heb ondertussen 5 of 6 argumenten gegeven waarom er een subforum zou moeten komen. Je hebt geen van alle eigenlijk weerlegt. Alleen met loze aannames "dan wordt er alleen maar met grutjes gereageerd", terwijl dat nu ook niet het geval is, en dat op vergelijkbare forums ook niet het geval is.
Beetje tegenstrijdig dat je zegt dat "je daar al talloze nieuwssites voor hebt". Dat zou het huidige topic ook overbodig moeten maken. Terwijl jij daar toch een van de trouwste posters bent. En jij als trouwe poster weet dat de reacties daar veel meer uiteenlopen dan alleen 'ohnee' en 'grutjes'.
|
Naar aanleiding hiervan:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1742767 Misschien nog eens naar deze mogelijkheid kijken ![]()
||
Citaat:
Tiswah gaf aan dat het om nieuws ging dat niet echt veel waarde had om erover te discussieren, maar er is zeker wel nieuws waarover WEL te discussieren valt. Door een splitsing als deze te maken, wordt dat onderscheid niet echt gemaakt. oeps. dit was wel een erg oud topic. Sorry!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[N&A] Tiswah! Verwijderd | 69 | 09-03-2009 22:32 |