Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://boots-and-braces.de/produkte.html?maincat=boots Zelfde type (ranger boots), ietsje duurder, maar de kwaliteit is tig keer beter. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn stijl is een soort mengelmoes tussen de Bijenkorf en de h&m. Weinig interessant dus.
|
![]() |
Ik heb oa. deze: http://boots-and-braces.de/produktde...html?artid=633
Kwestie van smaak, maar het nut van teenbescherming tijdens het pogoën ziet iedereen in, lijkt mij? ![]() |
![]() |
|
Ik geloof dat ik wel klassiek ben. Ik zing klassiek, ik schilder volgens de klassieke normen en waarden en ik kleed me klassiek. Ik neem het totaal niet serieus, soms heb ik mijn stinkalto dagen waarop ik naar school ga in de kleren waarin ik heb geslapen, op all stars en met een nightmare before christmastrui. Maar verder draag ik altijd hoge schoenen en nette / klassieke kleren.
![]() |
![]() |
|
Ik draag meestal een overhemd en een spijkerbroek. Mijn overhemden zijn oude kantooroverhemden van mijn opa, met een saai patroon erop, overhemden met een drukke print die tegen het flamboyante aanzit, of gewoon éénkleurige standaarddingen. T-shirts rood, zwart of wit. Zo af en toe draag ik goede colberts en pantalons. Vlak voor Kerst neemt mijn moeder me bij wijze van cadeau vaak mee naar dure kledingzaken waar ik normaal niets kan betalen en daar profiteer ik dan van.
Qua schoenen: 's zomers Vans en 's winters Prada's. 's Zomers als ik buiten ben vrijwel altijd een zonnebril, een gewone zwarte vierkante of een aviatorsbril uit de jaren '70. Ik heb halflang haar en een kleine baard. Ik studeer Media & Cultuur, ik heb regelmatig sociaal contact met een stuk of zes mensen en ik kijk veel films. Ik eet veel chips en borrelnootjes, ik drink veel energiedrank en ik kook bijna altijd extreem eenvoudig omdat ik lui ben.
Laatst gewijzigd op 16-01-2009 om 22:10. |
![]() |
|
ik ben als ik niet thuis ben eigenlijk altijd aan het werk op sets of op locatie, dus ik draag vrijwel alleen werkkleding/functionele kleding. maar dat hoeft niet perse saai te zijn. Als ik niet aan het werk ben dan draag ik hetzelfde omdat het hier in huis altijd koud is. als ik veel centen had liep ik waarschijnlijk in alleen maar kleding van north face, lols. als ik eens wat leuks ga doen dan kleed ik me wel netjes, maar ik zou niet weten hoe ik mijn kledingstijl zou moeten omschrijven. geloof ook niet dat ik me daar nog zo mee bezig houd sinds de ontdekking dat ik het toch vooral moet hebben van winddichte jacks en skibroeken over gewone broeken.
|
Wel ik ben een punk en ik neem het toch wel serieus ik besteed elke morgen zo'n 20 minuten om m'n mohawk op te zetten. Mij maakt het niet uit hoe anderen zich kleden en ook niet hoe ze denken over mijn stijl. Ik draag vooral zo van die skinny jeans waar ik mezelf in moet proppen maar die toch zo lekker zitten als je ze eenmaal aan hebt met dan een riem met studs, daarboven draag ik dan een t shirt met in de winter er nog een trui over en daarover dan m'n eigen bewerkte leren vest. Als schoenen draag ik gewoon versleten all-star achtige sportschoenen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
't liefst 4 lange rokken en een blouse/ouderwetsig shirt evt corsetding. Helaas werkt dat practisch niet altijd, en ben ik niet in het bezit van zoveel ruimte dat ik zodanig veel enorme rokken kan maken dat het elke dag zou kunnen. Maar victoriaanse style is zeker in de winter heerlijk warm en comfortabel. Dagelijks combineer ik klassiek, artistiek en casual. Je kunt me tegenkomen in hippyjeans en een coltrui, maar ook in pinstriperok met blouse. Net waar ik zin in heb. IIG altijd stijlvol, verzorgd, en colormatched. Uiterlijk = visitekaartje (lang leve psychologisch onderzoek
![]() En uiteraard wordt er een gedeelte zelf ontworpen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier is geschikt? Balance | 55 | 31-10-2011 09:28 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Lifestyle |
Geloof en jouw lifestyle JesusLovesYou | 195 | 19-02-2003 12:30 |