![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij had het kunnen beschrijven en de nobelprijs gewonnen!
![]() Maar als ik het artikel lees is het zijn eigen hobbyversleuteling en dan vind ik het toch jammer dat daar een ongetwijfeld goedbetaalde deskundige van het OM mee te kijken wordt gezet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zucht, domme verslaggevers valt me nu opeens op. SM Foto's met kinderen bestaan niet, per definitie. Kenmerk van SM is wederzijdse instemming. Kinderen zijn niet in staat dat te geven.
De helft van die wereld werkt zich in het zweet voor de minste maatschappelijke acceptatie en begrip, zelfs BNN verruilt sensatie voor uitleg, en dan kom zo'n dom spitsreportje dat even ongedaan maken...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, een beetje azijnpissen is het inderdaad wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die attitude maakt vervolgens weer slachtoffers doordat mensen zich bezwaard voelen, net zoals ze homoseksuelen een schuldgevoel aanpraten. Heck, zelfs de bewering dat je vriend/vriendin zich maar eventjes zou moeten bekeren of de leugen dat een relatie met een niet-christen exploitatie is waar je ongelukkig van wordt is nog gebruikelijk. En waarom staat de Spits dan weer te trappelen om daaraan mee te werken?
||
Citaat:
De enige gratis krant waarvan ik zeker weet dat ze niet helemaal van één kant komen is De Pers, gratis én goedkoop. Ik weet dat een voormalig medewerker van Bolkestein daar op de redactie terecht is gekomen.
Laatst gewijzigd op 12-03-2009 om 15:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Überhaupt hebben de meeste gedrukte kranten (mainstream dan, vodjes als het reformatorisch dagblad niet meegerekend) geen uitgesproken mening die het nieuws kleurt, dat probleem speelt vooral op de omroepen op televisie. Als zijn ten prooi vallen aan partijdigheid, zal dat vooral komen door information bias. Iets waarvoor de NOS tijdens de oorlog in Gaza viel als een blok trouwens. Palestijnen voor, tijdens en na, en je hoorde helemaal niks over de omstandigheden er omheen, en wat er wellicht niet klopt, en aan de waarneming van kilometers ver iets zien ontploffen verbonden ze hier en daar conclusies die hen door verre van objectieve bronnen ingefluisterd werden. Da's waarschijnlijk ook een van de redenen dat reporters als geheel niet toegelaten werden.
|
![]() |
|
|