![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...eersboete.html |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
werklozen die heel de dag niks te doen hebben, zouden zich geen boetes kunnen veroorloven, dus die zouden meteen die auto moeten verkopen om de boetes te betalen. ![]() |
![]() |
|
Merk
Gem. aantal bekeuringen per jaar Suzuki 2,1 Ford 2,1 Honda 2,2 Nissan 2,2 Citroen 2,3 Opel 2,3 Skoda 2,3 Mazda 2,3 Toyota 2,3 Fiat 2,3 Renault 2,4 Mitsubishi 2,4 Hyundai 2,4 Peugeot 2,5 Volkswagen 2,5 Smart 2,5 Mercedes 2,5 Seat 2,6 Kia 2,8 Mini 2,9 Chevrolet 3,0 Dodge 3,1 Lexus 3,1 Volvo 3,3 Alfa 3,4 Audi 3,6 BMW 3,6 Saab 3,7 Chrysler 3,8 Lancia 4,0 Jaguar 4,3 Land Rover 4,7
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Als je ook maar een greintje rijervaring hebt weet je dat dit verhaal totaal niet representatief is voor de gemiddelde gevaarlijke situatie op de weg.. Misschien in het Amsterdamse Oud-Zuid, maar zelfs daar vind ik het wel meevallen.
||
![]() |
Citaat:
Met een max. en min. aan een boete, of niet?
||
Citaat:
||
Citaat:
En bij onredelijke vaststelling zou het betekenen dat uitvreten beloond zou worden, iets dat al veel te vaak plaatsvindt.
||
![]() |
Citaat:
Niet te onderbouwen met harde feiten overigens, hooguit eigen ervaring.
|
![]() |
de achtergronden van diefstal en te hard rijden zijn vaak totaal verschillend.
hardrijden ed is een vorm van zelfoverschatting en betweterigheid. de gezinsman die even wat kwijt moet of te compenseren heeft. diefstal ed komt meestal voort uit diepere sociale problemen. de kutkoter zonder opvoeding. hardrijden is (zolang het goed gaat) alleen een overtreding van de wet. diefstal is ook altijd het (in)direct raken of benadelen van personen. kortom, de drempel om te stelen is hoger dan de drempel om te hard te rijden. overtreders raak je vaak nog in hun portomonee, criminelen hebben een heel andere wijze van denken en moeten dus ook anders aangepakt worden. ik heb wel eens een kruimeldief tegen de politie horen zeggen: "als je me een boete geeft, dan moet ik die ook nog bij elkaar jatten".
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
Wat dat tweede, mijn vader rijdt eigenlijk altijd te hard dus zo ben ik opgevoed. Niet mijn schuld dus ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
de lange termijn invloed van opvoeding bestaat vaak niet uit het nadoen van de ouders. Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|