![]() |
|
-------->> Aleve Feminax ---------->>>http://www.alevefeminax.nl/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stress kan een reden zijn van het uibtlijven van de menstruatie, net als, inderdaad, ondergewicht.
Ik ben drie jaar geleden eens vier maanden niet ongesteld geweest, terwijl ik nog maagd was, geen stress had en zeker geen ondergewicht. Ik ben naar de HA geweest en daar werd mijn bloed gecontroleerd (niks gevonden) en hij raadde me de pil aan. Deze heb ik een half jaar geslikt, en ik werd weer gewoon ongesteld. Na dat half jaar ben met de pil gestopt omdat ik wilde weten of ik ook zonder pil ongesteld was. En dat was zo, dus niks meer aan de hand. Ik ben er nog steeds niet achter wat de reden was van die vier maanden niet ongesteld zijn. Ga even bij de HA langs. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad, kruikje of doek met warme olie is erg fijn! ![]()
|
![]() |
ik ben vandaag ook ongesteld, en dan voel je je altijd wel een beetje anders. ik heb persoonlijk nooit pijn, maar ik denk dat dat bij iedereen anders is. gaat de pijn niet weg na je ongesteldheid, zou ik toch even naar de dokter gaan..
ohja, vingeren kun je denk ik best doen nu. alleen wel goed je handen wassen erna.. ![]() ![]() veel plezier! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
pil.. en ongesteld zijn ikweetgeennaam | 3 | 11-08-2007 18:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat zijn de nadelen van ongesteld zijn? nijmegenaar | 71 | 25-03-2005 20:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
baarmoederkramp en toch niet ongesteld:S rainfairy | 9 | 16-08-2004 19:51 | |