Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja of een reboundrelatie waarin het duidelijk is dat er geen toekomst in zit
![]() Edit: Ik heb nog geen ervaring met een nieuwe relatie waarin ik evenveel van hem hou als ik van mijn ex gehouden heb, maar ik kan je wel alvast vertellen dat je op een gegeven moment je ex niet meer hoeft en het je ook niet uitmaakt dat hij wat met een ander meisje doet ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2009 om 23:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euhm ja wat hier allemaal staat over rebound klopt wel eigenlijk.
Ik heb twee keer in mijn leven een lange relatie gehad waarbij ik echt heel veel om de ander gaf. Is allebei voorbij. Maar na de eerste keer kon ik na een tijdje dus een andere relatie krijgen waarin ik misschien nog wel meer hield van haar dan ik van mijn ex uit de eerste relatie hield, voor zover zoiets te vergelijken is. En ik wil niet zeggen dat ik volledig over de tweede relatie heen ben, maar het is nu een aantal maanden geleden en slechte dagen zijn er nauwelijks meer. Ik kijk weer naar andere vrouwen, kan veel plezier met anderen beleven en voel soms zelfs iets van kriebels, al is dat ook weer heel raar meteen. Heel cliché maar met voorsprong de beste tekst die ik afgelopen week heb ontvangen: "komt wel goed schatje". ![]() |
![]() |
|
Ik denk ook dat het goed is dat je het hebt uitgemaakt. Vertrouwen is de basis van een relatie.
Het komt echt goed met je. Tijd heelt alle wonden en je zult merken dat het ook prima mogelijk is om weer alleen te leven. Ik heb zelf nooit het type zelfrespect gehad voor rebounden... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De beste tip die ik je kan geven is: vlucht niet te snel in een nieuwe relatie, dat gaat meestal mis. Met ook nog het risico dat je een makkelijk slachtoffer bent voor iemand die wel even vlug wil scoren. Als je mij begrijpt. Dat is een goede vriendin van me namelijk pas gebeurt, en daar wordt je niet blij van ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En er moet duidelijkheid voor beide partijen zijn, dan kan t best. ![]() |
![]() |
|
Dankjewel voor jullie reacties allemaal!
Over dat rebound, ik denk dat als ik zelf niet over mijn grenzen ga en de ander ook 'op de hoogte' is, het best wel een goede afleiding kan zijn, zoals oa Freyja ook zegt. En wat S/-\nne en Eomer zeggen, dat het waarschijnlijk beter is niet te snel in een nieuwe relatie te stappen zou ik onthouden. De kans is groot dat hij vreemd is gegaan heb ik gehoord van een vriend, en hij doet er geen moeite voor om het te zeggen dat het niet waar is. Gek genoeg overheerst mijn boosheid mijn verdrietigheid, dus ik ga zaterdag lekker uit en plezier maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Zal je goed doen, ik spreek uit ervaring ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien overheerst het boze gevoel nu maar er komt nog een tijd dat je je verdrietig gaat voelen en hem waarschijnlijk gaat missen.. Wat mij het beste lijkt in jouw situatie is om telkens wanneer je hem neigt te missen aan zn slechte eigenschappen te denken. Denken aan de dingen die irriteerden, hem geen fijne vriend maakten, dat hij vreemd kan gaan zonder zich schuldig erover kan voelen of zijn verantwoordelijkheid ervoor wil nemen tegenover zijn eigen vriendin.. Dat soort dingen kunnen helpen maar er op los 'rebounden' lijkt mij eerlijk gezegd geen goed plan. Zeker niet zo vlak na je relatie. Maarja, ieder heeft natuurlijk zn eigen idee/gevoel erover.
Sterkte en succes de aankomende tijd in ieder geval. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ricardo gaat het uitmaken...toch? ricardowww | 50 | 04-08-2007 00:40 | |
Liefde & Relatie |
waarom willen jongens nog seks voordat ze het uitmaken?? voel me gekwetst.. :-( meisje833 | 75 | 05-12-2004 16:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er alweer spijt van LA BLADIRA | 17 | 22-12-2003 22:18 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer... *Shorty* | 20 | 18-06-2002 12:50 |