Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je gaat nu al een tijdje met haar om. Je hebt al een tijdje met haar, de ouders beginnen zich er al bij te betrekken. Dan denk ik niet dat je het zomaar kan stoppen. Probeer er iig even met haar over te praten. Misschien dat wanneer je het voorlegt bij haar ze wakker schrikt en besluit om zich meer naar jou verwachtigingen te buigen. Ik ben van mening dat kleding een meisje ook veel aantrekkelijker kan maken. Dit noem je zelf ook, ‘De manier waarop ze praat, waarop ze zich af en toe kleedt’. Neem haar een keer mee naar een kledingwinkel en probeer haar te overtuigen van wat jij sexy vind. Zeg iets leuks wanneer ze een leuk topje draagt en zeg niks wanneer ze iets draagt wat jou helemaal niet aanstaat. Zie je haar veel en neem je haar wel eens mee uit met vrienden van jou of haar? Is ze dan ook verlegen? Onderneemt ze niks? Heeft ze dan wel een eigen mening? Probeer haar eens een keer te sarren met iets waar ze gewoon tegen moet zijn en lok een hevige discussie uit. Ga alleen niet te ver en wordt geen ‘klootzak’ natuurlijk. Maar goed, als je haar gewoon niet aantrekkelijk vind is het natuurlijk snel over en dan begin je je snel te ergeren. Je ziet een knap meisje lopen en wou dat je met haar kon flirten. Probeer er nog wat van te maken, want wanneer het voor je vriendin duidelijk is wat er voor jou mist en ze past zich aan kan dit nog veel aantrekkelijker worden. Stel je voor dat je lekker film aan het kijken bent en ze bespringt je ineens. Nou dan is het weer tijdelijk helemaal goed! ‘Wat zag je eigenlijk in haar om mee te beginnen?’ vind ik maar vreemde antwoorden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ziet er naar uit dat er van jouw kant helemaal geen toekomst meer in zit. Ik denk ook niet dat het beter wordt als zij voor jou (eventueel) probeert te veranderen.
||
Citaat:
Pijn gaat het sowieso doen, maar vernietig haar laatste beetje zelfvertrouwen nou niet door te zeggen dat het komt door hoe zij zich kleedt of dat ze niet spontaan genoeg is. Vooral dat eerste is namelijk geen reden waarom je niet op haar valt, maar een gevolg van een verminderde aantrekkingskracht.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Zeist zit een heel goed blindeninstituut, ga jij daar een vriend scoren? |
![]() |
||
Citaat:
behalve door het punt dat hij zich niet (seksueel) tot haar aangetrokken voelt.. denk dat ze daar weinig aan kan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
argument?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe knap is het om 3 jaar iets met elkaar te hebben zonder ruzie te maken. Hij voelt zich minder tot haar aangetrokken dat bij zijn vorige vriendinnen, natuurlijk is dat logisch. Het is niet nieuw meer, maar je kunt hier aan werken en het spannender maken. Dat er andere mensen ook leuk zjin,. betekent niet dat ze beter zijn op alle fronten. IK vind het zonde als het uit gaat, probeer het nog even ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|