![]() |
|
Ik heb sinds vrijdag de sleutel van mijn eerste echte huisje en daar wil ik ook internet in. Ik en mijn vriend hebben een beetje rond zitten kijken waar we dit dan het beste kunnen afsluiten. Ik ben een normale internetgebruiker, download geen films enzo, zo af en toe een liedje, kijk wel tv via uitzendinggemist maar gebruik het vooral voor surfen en mailen. Ik hoef dus geen supersnel internet. Ik wil wel draadloos internet en ook met meerdere pc's kunnen internetten. Verder wil ik ook kabeltv maar ik hoef geen digitenne ofzo. Vaste telefoon wil ik alleen als het bij 500 belminuten per maand (half naar vast, half naar mobiel) voordeliger is dan 20 euro (want anders is het goedkoper om met m'n mobiel te blijven bellen). Ik woon in Rotterdam, misschien ook handig om te weten.
Wij kwamen uit of een van deze twee: Snel surfen & tv kijken van Het Net (is zonder vaste telefoon) voor 29,95 en daarna 34,95 per maand. Of Internet 8 en digitale tv royaal van UPC voor 30 euro per maand en daarna 35. Maar dan heb ik digitale tv wat ik eigenlijk niet perse wil. Heeft iemand ervaring met een van deze twee of raden jullie me iets anders aan? Ik heb nu UPC en daar ben ik op zich best tevreden over, weinig storingen enzo maar ik denk dat het pakket van Het Net beter past bij wat ik zoek. Een vriendin van me vond alleen dat bij Het Net het lang duurde voor je aangesloten was. Ik ga niet morgen verhuizen dus het is niet erg als het even duurt voor alles aangesloten is maar het moet geen maanden duren. Ik wil een internetprovider die betrouwbaar is want ik heb er een schijthekel aan om thuis zonder internet te zitten. Ook wil ik toch wel binnen 4 weken internet in huis kunnen hebben. Kunnen jullie me adviseren over wat er bij me past zonder dat ik daar te veel voor betaal? Alvast bedankt ![]()
|
![]() |
|
Alledrie die providers gebruiken weer een ander netwerk, dus je kunt het beste op hun site je postcode invullen en kijken of het bij jou leverbaar is en zo ja, welke snelheid je ongeveer zult halen. Voor allemaal geldt ook dat je geen extra kosten hebt omdat je geen vaste lijn hebt, alleen bij Alice is dat alleen zo als je het duurste pakket (incl. telefonie) neemt, als je alleen internet neemt betaal je €9,90 lijnhuur per maand (dus kun je net zo goed telefonie erbij nemen, je betaalt hetzelfde en je kunt nog bellen ook ![]()
|
Tuurlijk!
Als je videorecorder een SCART-ingang én een uitgang heeft kun je het Digitenne-kastje aansluiten op de VCR en de VCR weer op de TV. Er zijn ook Digitenne-decoders met een ingebouwde harde schijf, bijv. deze. Dan kan die ouderwetse videorecorder ook de deur uit ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Ontvangst telefoonkabel testen Maanmeisje | 9 | 21-12-2010 19:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Mobiel Internet op laptop Verwijderd | 3 | 23-04-2009 10:54 | |
Software & Hardware |