Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar dan heb je vaak echt een probleem, dus dat is wel anders. Maar ook daar wordt het wel gewaardeerd als je andere mensen ook probeert te helpen, hoor.
En ik heb mijn mening toch gegeven nu? ![]()
|
Ik vind dat jullie je wel erg koel - om niet te zeggen vijandig -opstellen hoor, Reynaert en Vogelvrij, zeker richting een nieuweling op het forum.
Je woord en taalgebruik zijn prima hoewel niet uitgesproken boeiend. De gedachte over de vreemdheid van geheugen in het begin is leuk om te lezen, het stukje zelfreflectie in het midden vind ik daarentegen wat saai. Vooral de 'dingen waar ik spijt van heb' alinea. Het zijn levenslessen, ervaringen, maar wel heel voor de hand liggende en nogal droog gebracht. Het eind, over het niet durven uitspreken van gevoelens, weet bij mij wel herkenning en sympathie voor de ik-persoon op te wekken en dat is goed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Korte verhaaltjes voor het (niet) slapengaan' Labyrint89 | 0 | 06-06-2016 08:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
havo 5 gedichten en korte verhalen engels? maria kurdi | 4 | 13-01-2013 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Johan en de Duisterwereld (kort verhaal in delen) Kitten | 1 | 04-06-2009 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
korte verhalen en een writers block walter | 5 | 05-06-2007 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte verhalen Lessien | 0 | 19-03-2005 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] ------------- .boris | 6 | 01-02-2004 21:53 |