Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 10:20
Dr_Love
Dr_Love is offline
Mijn vriendin en ik hebben nog wel is dat we gewoon op de bank zitten en voor je het weet zitten we bij elkaar in de broek te graaien. Maar als ik haar vinger zegt ze wel dat ze echt iets op voelt komen, maar ze is er nog nooit van klaar gekomen. Nou moet ik ook zeggen dat we er al snel mee stoppen en dan naar mijn slaapkamer rennen ofzo.

Maar kan iemand mij vertellen hoe lang dat gemiddeld duurt, voordat een meisje klaarkomt. En ja, ik weet dat er veel meisjes zijn die NIET klaarkomen. Maar zei komt altijd tijdens de gewone sex. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het vingeren dan een probleem op gaat leveren.

Anyway. Komen meisjes sneller als je ze vingerd, of als je sex hebt. En hoe lang duurt dat dan ongeveer voordat ze komen als je ze vingerd.

Als ik zo mijn berichtje na lees, ziet het er echt stom uit. Ik kan het net zo goed gewoon is uitproberen. Maar ja. Nu heb ik alles al geschreven.
Oud 20-08-2002, 10:59
MRdocu
MRdocu is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Mijn vriendin en ik hebben nog wel is dat we gewoon op de bank zitten en voor je het weet zitten we bij elkaar in de broek te graaien. Maar als ik haar vinger zegt ze wel dat ze echt iets op voelt komen, maar ze is er nog nooit van klaar gekomen. Nou moet ik ook zeggen dat we er al snel mee stoppen en dan naar mijn slaapkamer rennen ofzo.

Maar kan iemand mij vertellen hoe lang dat gemiddeld duurt, voordat een meisje klaarkomt. En ja, ik weet dat er veel meisjes zijn die NIET klaarkomen. Maar zei komt altijd tijdens de gewone sex. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het vingeren dan een probleem op gaat leveren.

Anyway. Komen meisjes sneller als je ze vingerd, of als je sex hebt. En hoe lang duurt dat dan ongeveer voordat ze komen als je ze vingerd.

Als ik zo mijn berichtje na lees, ziet het er echt stom uit. Ik kan het net zo goed gewoon is uitproberen. Maar ja. Nu heb ik alles al geschreven.
Ik heb gehoord dat het sneller gaat tijdens de sex, mar mijn vriendin komt ok tijdens het vingeren

Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 11:03.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:03
Verwijderd
A)
De mate waarin de vingerende partij opwindend is voor de gevingerde, is van directe invloed op de tijdsduur die voorafgaat aan het al dan niet ontstaan van een orgasme.

Echter de mate waarin de vingerende partij alsmede de handeling opwindend is voor de gevingerde, hangt weer van een aantal factoren af:

A.1)
De uitvoering en de mate waarin deze overeenkomt met de wensen van de gevingerde partij. Te denken valt hierbij aan de snelheid, wil ze het bijvoorbeeld langzaam en sensueel of juist snel naar een hoogtepunt toe werken?

A.2)
Heeft de uitvoerende kant een bepaalde meerwaarde boven de handeling an sich?

A.3)
De omgevingsvariabelen. Waar vindt de handeling plaats? Bestaat er een kans betrapt te worden? Extra spanning =

A.4)
Gewenning. De gevoeligheid van de clitoris is inherent aan de tijdsduur.

A.5)
Subcognitieve toestanden. Zit de gevingerde partij wel goed in haar vel? Denkt ze bijvoorbeeld aan iets anders of is de lichamelijke toestand niet optimaal?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:41
verbal-violence
verbal-violence is offline
dit kanje neit vragen , tis nOOIT hetzelfde!
Oud 20-08-2002, 14:36
Signy
Signy is offline
Citaat:
******** schreef:
A)A.1)A.2)A.3)A.4)A.5)
Jij moet nodig aan de vrouw...
Oud 20-08-2002, 14:52
verbal-violence
Citaat:
Signy schreef:
Ik heb het meer nodig hoor ( chek je mail btw )
Oud 20-08-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
I know
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:

Zoals je misschien wel weet komen maar weinig meiden klaar door de sex zelf. Dus sneller door vingeren ja. Bij mij duurt het met de vingers erg lang, wel een half uur tot drie kwartier, omdat ik liever gelikt word. Daar kan ik sneller van komen en ik vind het ook lekkerder. Denk dat de meeste meiden na een kwartier tot half uur ofzo wel komen door te vingeren, sommigen natuurlijk sneller, ligt eraan wat je gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:05
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Zoals je misschien wel weet komen maar weinig meiden klaar door de sex zelf. Dus sneller door vingeren ja. Bij mij duurt het met de vingers erg lang, wel een half uur tot drie kwartier, omdat ik liever gelikt word. Daar kan ik sneller van komen en ik vind het ook lekkerder. Denk dat de meeste meiden na een kwartier tot half uur ofzo wel komen door te vingeren, sommigen natuurlijk sneller, ligt eraan wat je gewend bent.
Lijkt me gewoon anders voor iedereen , als een meisje nooit echt gevingerd word kank me best voorstellen dat ze klaarkomt al siemand haar in 1x heel erg snel vingerd ofsow. Maar weereens dit vershcilt echt per persoon..
Oud 20-08-2002, 16:25
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
-Vingeren: 15/20 min.
-Beffen: 5/max. 10 min.
-'Het': Niet.

Dit zijn mijn tijden..kijk en vergelijk..
Oud 20-08-2002, 16:36
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
-Vingeren: 15/20 min.
-Beffen: 5/max. 10 min.
-'Het': Niet.

Dit zijn mijn tijden..kijk en vergelijk..
- vingeren: niet
beffen: niet
"het": onderop iet
bovenop : 5 minuten ofzo

weird
Oud 20-08-2002, 16:40
Verwijderd
Ligt eraan hoe goed hij is
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:26
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
******** schreef:
A)
De mate waarin de vingerende partij opwindend is voor de gevingerde, is van directe invloed op de tijdsduur die voorafgaat aan het al dan niet ontstaan van een orgasme.

Echter de mate waarin de vingerende partij alsmede de handeling opwindend is voor de gevingerde, hangt weer van een aantal factoren af:

A.1)
De uitvoering en de mate waarin deze overeenkomt met de wensen van de gevingerde partij. Te denken valt hierbij aan de snelheid, wil ze het bijvoorbeeld langzaam en sensueel of juist snel naar een hoogtepunt toe werken?

A.2)

A.3)
De omgevingsvariabelen. Waar vindt de handeling plaats? Bestaat er een kans betrapt te worden? Extra spanning =

A.4)

A.5)
Subcognitieve toestanden. Zit de gevingerde partij wel goed in haar vel? Denkt ze bijvoorbeeld aan iets anders of is de lichamelijke toestand niet optimaal?
Om kort te gaan. Het hangt van veel factoren af en elke keer zijn die anders dus kun je er geen kaartje an hangen met 'het duurt een kwartier' bijvoorbeeld. De ene keer kom ik na 5 minuten en de andere keer na 20. Valt geen pijl aan te trekken.
Maar ******** voor de uitgebreide uitleg (serieus)
Oud 20-08-2002, 19:34
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
******** schreef:
A)

A.1)

A.2)

A.3)

A.4)

A.5)

"De gevingerde partij." & "De vingerende partij."
Oud 21-08-2002, 10:37
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ok, thanks iedereen!

Dat helpt me weer een stuk verder. Je bent nooit te oud om te leren.
Oud 21-08-2002, 14:00
Verwijderd
'k zie hier dat d'r ook meisjes zijn die klaarkome van beffe.... lukt bij mij niet...

iemand enig idee waarom niet?

(gelieve niet tegen mijn vriend te zegge dattie 't niet kan.. want 't is wel lekker hoor )
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:23
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
'k zie hier dat d'r ook meisjes zijn die klaarkome van beffe.... lukt bij mij niet...

Wel door vingeren?
Oud 21-08-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Sikamikanico schreef:

Wel door vingeren?
ja, maar dat doe ik best wel vaak zelf terwijl hij kijkt.. want het lukt soms echt niet als hij het doet...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:38
Vinzz
Vinzz is offline
hier mijn tijden

Vingeren: +/- 20 min.
-Beffen: +/- 10 min
-'Het': niet altijd maar anders +/- 15 min
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten