Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb echt een motivatieprobleem wat theoretische werkstukken betreft. Volgende week dinsdag moet ik een werkstuk af hebben en volgens mij heb ik nog niet eens tien procent ervan gemaakt. En er komt een heel stom meisje bij me in de klas. Ze is er nu ook al vaak om te kijken of de studie haar wat lijkt, en dan gaat ze zich overal mee bemoeien en dicht tegen me aan zitten en overvrolijk doen en vertellen over haar onboeiende bezigheden. En het ergste is nog dat ze mij heel aardig vindt. Ze zit nog niet eens bij me in de klas en ik heb nu al een hekel aan haar.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik toen ik naar B & K ging mijn gsm vergat, waardoor svvriendje me niet bereiken kon. Dat blijkt dat een goede vriendin van zijn moeder is overleden en die moeder nu helemaal hysterisch is. Dat ie nu ik eindelijk kan bellen niet op neemt en ik dus maar thuis blijf hangen/wachten. Dat dit de enalaatste keer zou zijn dat ik 'm zou zien en dat dus niet doorgaat en ja, ik weet, een overlijdensgeval is heel erg en relativeerd mijn ''pech'' maar dat neemt niet weg dat ik baal.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn hond probeerde me gister in mijn gezicht te bijten. Ik schrok me rot, het was al de tweede keer deze week dat ze dat bij mij deed. Nu heb ik een klein wondje op mijn wang. Maar dat vind ik niet zo erg, ik vind het vervelender dat ik nu niet goed meer bij haar in de buurt durf te komen omdat ze me de vorige keer dus ook zonder duidelijke reden aanviel. He bah, ik vind het echt vervelend.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Te laat.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, mijn broertje die heeft een lastige kat die soms wel eens ongevraagd gaat krabben. Met een plantenspuit even zijn richting opspuiten of bij zijn nekvel pakken en de andere kant opgooien werkt prima, zegt ie. Dat beest kan daar best tegen.
Een hond in elkaar trappen is natuurlijk debiel, maar een tik op zijn neus kan helpen. OT: Spammails die zogenaamd van Facebook komen, met afzenders als notification+odf3pfhpawf@facebook.com, waardoor blokkeren geen zin heeft ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zou die kat minder vaak ongevraagd krabben als je broer 'm niet bij de nekvel greep en er niet mee zat te gooien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Van mensen die beweren heel veel te doen, en dan met 20 bladzijdes op de proppen komen waar je makkelijk 5 bladzijdes van kunt maken. Dus mensen die vinden dat ze heel goed zijn omdat ze 20 bladzijdes hebben volgeschreven (nouja, volgeschreven, 1/3e is plaatje) maar die geen kwalitatief werkstuk neer kunnen zetten.
En dat ik dat op moet lossen is ook niet leuk, uiteraard. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Verwijderd | 500 | 07-01-2009 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |