Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2009, 15:04
Missy
Missy is offline
Van Topdrop die topics vol maakt.
Oud 07-01-2009, 16:11
Verwijderd
geen topics openen om het topics openen
Oud 07-01-2009, 16:14
Verwijderd
Fan hoe slegt het gaat me me lefah.
Oud 07-01-2009, 16:15
Verwijderd
DRUK. en angst voor de tentamenuitslag. en binnen kort geen werk en geen stufi meer
Oud 07-01-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
DRUK. en angst voor de tentamenuitslag. en binnen kort geen werk en geen stufi meer
*aai en geeft koekjes*
Oud 07-01-2009, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Maar je kunt nog wel honderd jaar lenen bij de IBG! Dan kom je ook bij de studieschuldclub
Oud 07-01-2009, 16:27
Verwijderd
Tr00. hoor ik ook eens ergens bij.
Oud 07-01-2009, 18:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mezelf en mijn gebrek aan discipline. En mijn beperkte garderobe. Mijn broeken zien er allemaal uit alsof ik, zeg maar, een zeer wild en gewelddadig seksleven heb. Allemaal helemaal opengescheurd bij het kruis. Terwijl het toch echt slijtage is. Schijtirritante kutbroeken
Oud 07-01-2009, 18:34
jan_deeg
jan_deeg is offline
Van dit topic
Oud 07-01-2009, 19:42
Verwijderd
School. En deadlines.
Oud 08-01-2009, 10:36
Neko*
Neko* is offline
Ziek zijn, en volgende week toetsweek hebben.
Oud 08-01-2009, 11:34
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Ziek zijn, en volgende week tentamen hebben.
Oud 08-01-2009, 11:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mezelf en mijn gebrek aan discipline.
Oud 08-01-2009, 12:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mezelf en mijn gebrek aan discipline. En mijn beperkte garderobe. Mijn broeken zien er allemaal uit alsof ik, zeg maar, een zeer wild en gewelddadig seksleven heb. Allemaal helemaal opengescheurd bij het kruis. Terwijl het toch echt slijtage is. Schijtirritante kutbroeken

Werk.
Oud 08-01-2009, 13:34
Verwijderd
de hele kut school de Pieterzandt
Oud 08-01-2009, 14:13
Verwijderd
ik ben echt kapot van anderhalf uur school
Oud 08-01-2009, 14:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ziek zijn, en volgende week toetsweek hebben. en net een nieuwe baan hebben.
maar het gaat vooruit. was zondag ziek, maandag + dinsdag wel gaan werken (met 39 graden koorts, maarja eerste werkdagen enzo). woensdag is mn vrije dag. bijna alleen maar geslapen. vandaag toch maar ziekgemeld. koorts wel afgenomen, dus miss. morgen weer naar het werk.
Oud 08-01-2009, 15:06
Verwijderd
ik vind mezelf niet zo boeiend de laatste tijd
Oud 08-01-2009, 15:06
Vlindertje
Vlindertje is offline
Van mijn opdracht die over iets minder dan 2 uur moet worden ingeleverd.
Oud 08-01-2009, 16:15
Verwijderd
Droge huid.
Oud 08-01-2009, 16:27
Verwijderd
Ik heb echt een motivatieprobleem wat theoretische werkstukken betreft. Volgende week dinsdag moet ik een werkstuk af hebben en volgens mij heb ik nog niet eens tien procent ervan gemaakt. En er komt een heel stom meisje bij me in de klas. Ze is er nu ook al vaak om te kijken of de studie haar wat lijkt, en dan gaat ze zich overal mee bemoeien en dicht tegen me aan zitten en overvrolijk doen en vertellen over haar onboeiende bezigheden. En het ergste is nog dat ze mij heel aardig vindt. Ze zit nog niet eens bij me in de klas en ik heb nu al een hekel aan haar.
Oud 08-01-2009, 16:29
Verwijderd
De bureaucratie.
Oud 09-01-2009, 21:11
Calyx
Calyx is offline
Mijn eeuwig vieze huisgenoten.
Oud 09-01-2009, 22:35
Verwijderd
Dat ik toen ik naar B & K ging mijn gsm vergat, waardoor svvriendje me niet bereiken kon. Dat blijkt dat een goede vriendin van zijn moeder is overleden en die moeder nu helemaal hysterisch is. Dat ie nu ik eindelijk kan bellen niet op neemt en ik dus maar thuis blijf hangen/wachten. Dat dit de enalaatste keer zou zijn dat ik 'm zou zien en dat dus niet doorgaat en ja, ik weet, een overlijdensgeval is heel erg en relativeerd mijn ''pech'' maar dat neemt niet weg dat ik baal.
Oud 09-01-2009, 22:52
Verwijderd
Jordy van Loon. Dat kereltje is echt zo verschrikkelijk eng. Hoe hij praat is zo onnatuurlijk en angstaanjagend dat ik geen seconde naar die etter kan kijken.
Advertentie
Oud 09-01-2009, 22:52
Verwijderd
Verliefdheid is een toverrbal
Oud 09-01-2009, 22:53
Swlabr
Swlabr is offline
Verliefdheid is een homo die wacht tot je vooroverbuigt zodat hij een toverbal in je reet kan doen.
Oud 09-01-2009, 22:54
Verwijderd
Geloof het maar de liefde is een zege
Oud 09-01-2009, 22:54
Swlabr
Swlabr is offline
Niet voor je reet, de napijnen zijn ondraagbaar.
Oud 10-01-2009, 15:22
Verwijderd
Mijn hond probeerde me gister in mijn gezicht te bijten. Ik schrok me rot, het was al de tweede keer deze week dat ze dat bij mij deed. Nu heb ik een klein wondje op mijn wang. Maar dat vind ik niet zo erg, ik vind het vervelender dat ik nu niet goed meer bij haar in de buurt durf te komen omdat ze me de vorige keer dus ook zonder duidelijke reden aanviel. He bah, ik vind het echt vervelend.
Oud 10-01-2009, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Mijn hond probeerde me gister in mijn gezicht te bijten. Ik schrok me rot, het was al de tweede keer deze week dat ze dat bij mij deed. Nu heb ik een klein wondje op mijn wang. Maar dat vind ik niet zo erg, ik vind het vervelender dat ik nu niet goed meer bij haar in de buurt durf te komen omdat ze me de vorige keer dus ook zonder duidelijke reden aanviel. He bah, ik vind het echt vervelend.
Als zo'n beest naar je gaat happen, moet je het oppakken en keihard naar buiten sodemieteren. Gewoon alle hoeken van de kamer laten zien. Dat beest moet weten wie de baas is. Dan zeggen sommigen wel: "zielig, dierenbeul" Maar het is de beste manier om zo'n hond dat af te leren en voortaan naar je luistert.
Oud 10-01-2009, 17:58
Laisve
Laisve is offline
Door het raam heen of .. ? Beetje ziek.
Oud 10-01-2009, 18:04
Verwijderd
PROTIP: Mensen zijn aardiger tegen je als je geen dieren mishandelt.
Oud 10-01-2009, 18:07
Verwijderd
PROTIP: Neem geen huisdieren.
Oud 10-01-2009, 18:09
Verwijderd
Te laat.

Citaat:
Ok je hebt gelijk met dat speeltje. Jij mag het dierenmishandeling noemen, maar het werkt wel perfect. Gewoon 2 handen beetgepakt. Eén hand in zijn nekvel, de ander ergens achter in zijn rug en SMIJTEN maar. Van de ene kant van de huiskamer naar de andere. En luisteren dat ie van ons nou doet joh, niet normaal. Hij laat zelfs zijn vreten staan, als ie maar met me mee mag.
Oud 10-01-2009, 18:11
Laisve
Laisve is offline
Daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
Oud 10-01-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Als zo'n beest naar je gaat happen, moet je het oppakken en keihard naar buiten sodemieteren. Gewoon alle hoeken van de kamer laten zien. Dat beest moet weten wie de baas is. Dan zeggen sommigen wel: "zielig, dierenbeul" Maar het is de beste manier om zo'n hond dat af te leren en voortaan naar je luistert.
Deze post kan ik ook niet zo waarderen.
Oud 10-01-2009, 18:31
Verwijderd
ik ook niet. en ik vind het naar voor je dat je hond zo doet opeens.
Oud 10-01-2009, 18:35
Verwijderd
Dat ik nu best heel erg naar knoflook ruik.
Oud 10-01-2009, 19:14
Raymond'
Raymond' is offline
dat mijn broer onder het eten de hele tijd aan ze neus zit te krabbelen/jeuken weet ik veel...
ik ga er dan steeds meer op letten en des te meer vervelender het is
Oud 10-01-2009, 20:46
Verwijderd
Ach, mijn broertje die heeft een lastige kat die soms wel eens ongevraagd gaat krabben. Met een plantenspuit even zijn richting opspuiten of bij zijn nekvel pakken en de andere kant opgooien werkt prima, zegt ie. Dat beest kan daar best tegen.

Een hond in elkaar trappen is natuurlijk debiel, maar een tik op zijn neus kan helpen.

OT:

Spammails die zogenaamd van Facebook komen, met afzenders als notification+odf3pfhpawf@facebook.com, waardoor blokkeren geen zin heeft iets voor het controversetopic: ze mogen van mij massaal alle spamverstuurders levenslang geven
Oud 10-01-2009, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ach, mijn broertje die heeft een lastige kat die soms wel eens ongevraagd gaat krabben. Met een plantenspuit even zijn richting opspuiten of bij zijn nekvel pakken en de andere kant opgooien werkt prima, zegt ie. Dat beest kan daar best tegen.
Volwassen katten bij het nekvel pakken is ook nogal kut. Ze kunnen dat niet echt laten merken, want het reflex dat hun spieren doet verslappen bij die handeling werkt nog steeds, maar dat reflex is bedoeld voor (het snel kunnen verplaatsen van) kittens en is voor volwassen katten nogal pijnlijk doordat ze veel zwaarder zijn. Bij katten met overgewicht, wat in het Westen nogaleens voorkomt, kan het zelfs letsel veroorzaken.

Misschien zou die kat minder vaak ongevraagd krabben als je broer 'm niet bij de nekvel greep en er niet mee zat te gooien.
Oud 10-01-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Volwassen katten bij het nekvel pakken is ook nogal kut. Ze kunnen dat niet echt laten merken, want het reflex dat hun spieren doet verslappen bij die handeling werkt nog steeds, maar dat reflex is bedoeld voor (het snel kunnen verplaatsen van) kittens en is voor volwassen katten nogal pijnlijk doordat ze veel zwaarder zijn. Bij katten met overgewicht, wat in het Westen nogaleens voorkomt, kan het zelfs letsel veroorzaken.

Misschien zou die kat minder vaak ongevraagd krabben als je broer 'm niet bij de nekvel greep en er niet mee zat te gooien.
Heh, mijn broertje is geen Commando hoor. Dat beest krijgt veel liefde Zijn kat is ook nog vrij jong, een jaar of 2 volgens mij. Dat beest is heel wild en valt alles aan. Niet dat ie agressief is, gewoon heel erg speels, al vanaf dat hij een kitten was. (En mijn broertje heeft hem toepasselijk Prutser genoemd, omdat ie overal op- en afspringt, niet altijd zonder kleerscheuren. Hij is ooit eens van 1 hoog van het balkon gelazerd omdat ie dacht dat ie wel even naar een ander balkon kon springen. )
Oud 10-01-2009, 21:17
Verwijderd
Oh, dat geloof ik allemaal graag, maar het is gewoon jammer dat best veel mensen nog onterecht denken dat een (volwassen) kat bij het nekvel optillen een acceptabele straf is. De plantenspuit is net zo effectief en een stuk minder pijnlijk voor het dier.
Oud 10-01-2009, 22:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Los van de morele verwerpelijkheid is het helemaal niet de beste manier. Een minder gewelddadige aanpak is veel effectiever, zal iedereen die er iets vanaf weet je kunnen vertellen. Honden die op pijnlijke wijze gestraft zijn worden wellicht op den duur gehoorzaam, maar willen ook nog weleens flippen en hun eigenaar naar de keel vliegen. Volkomen terecht overigens.
Oud 11-01-2009, 10:16
marrel
marrel is offline
Van dat ik nu de vaatwasser in moet ruimen word ik niet zo blij. Ben een beetje lui vandaag
Oud 11-01-2009, 10:21
Laisve
Laisve is offline
Je hebt een vaatwasser, het probleem ?

Ik word niet zo blij van die megasaaie praatprogramma's op zondagochtend. *gaap*
Oud 11-01-2009, 18:15
Flijn
Flijn is offline
Van een rotklus die ik voor mijn werk opnieuw moet doen, want "je hebt het goed gedaan, maar het moet toch anders". Zeg dat dan van tevoren!
Oud 11-01-2009, 18:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van alle familievetes zo opeens. En van de nickchange van Basjeeh.
Oud 11-01-2009, 18:26
Verwijderd
Van mensen die beweren heel veel te doen, en dan met 20 bladzijdes op de proppen komen waar je makkelijk 5 bladzijdes van kunt maken. Dus mensen die vinden dat ze heel goed zijn omdat ze 20 bladzijdes hebben volgeschreven (nouja, volgeschreven, 1/3e is plaatje) maar die geen kwalitatief werkstuk neer kunnen zetten.

En dat ik dat op moet lossen is ook niet leuk, uiteraard.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten