Hallo Allemaal
Wegens een interview (via email) met een Amerikaans bedrijf vraag ik jullie hulp.
Het gaat over het ontwikkelen van een nieuw helikoptertype.
Maar als eerste; wat is de engelse versie van Geachte heer Janssen ? Normaal begint een engelse brief met Dear, maar is dat ook gepast in het bedrijfsleven ?
De vragen;
Wat zijn overwegingen en geeft de doorslag om een nieuw type te maken ipv een aanpassing aan bestaande ?
What are considerations and what ...... to make a new type instead of making adjustions to existing models ?
Hoe gaat het proces in zijn werk vanaf de tekentafel tot het prototype ?
What is the process from the drawing table to the prototype ?
What are common obsticals ?
Hoe komt een FAA Certificatie tot stand ?
What steps does it take to get a FAA certification ?
Are there other organisations involved ?
Hoe lang duurt het gemiddeld vanaf de tekentafel tot FAA certificatie ?
How long does it take on average from the drawing table till the end product with FAA certification ?
And how much does it cost ?
Wie bepaald welke letters en cijfers aan een nieuwe helikopter worden toegekend ?
Who decides what letters and cypher the new type gets ? So why for instance F28F and not B26 or something
The F 280 was a huge design success and by Fortune (magazine) named as one of the best factory-made products in the US. It's obviously a good product, but what made it so outstanding ?
Alle tips zijn welkom, ook om het wat "volwassener" te maken.
Alvast dank
Laatst gewijzigd op 01-04-2009 om 09:39.
|