Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het niet raar als een jongen/ man cremes gebruikt. Ik denk dat het wel past bij deze tijd
![]() ![]()
|
![]() |
Wat is er erg om een creme te gebruiken als man.
als je een droge huid hebt is het toch fijn om even een gezichtscreme te kunnen gebruiken, En je moet je huid als man toch ook reinigen. dus ik snap niet wat er mis mee is of dat mensen het Gay vinden. Tuurlijk moet het niet overdreven worden, maar niet alle jonges die om hun uiterlijk geven zijn gay. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik wel wat crème zo af en toe, maar dat is puur omdat ik niet met een kapot geschuurde nek of zo wil rondlopen. Dat krijg je, als je werkt en niet de halve dag voor de spiegel staat je out-of-bed-look nét nonchalant genoeg te krijgen. |
![]() |
|
Als ik om mij heen kijk naar vrienden die wel meisjes regelen, dat ze cremes en zafje dit en dat gebruiken wordt wel gewaardeerd zie ik. Ik heb een lelijke huid (kapot gekrabt) door een huid-aandoening dus cremes werken niet bij mij, wat ik ook doe. Ik kan soms zo jaloers worden op die jongens die zo'n mooi en fris sprankelend uitziend gelaat hebben, met een mooie huid. Zo gaaf ziet dat eruit. En ze ogen vaak ook erg meisjes achtig. Heel zacht en toch stoer. Na mijn geboorte had dat helaas nooit mogen zijn.voor mij.
|
![]() |
|
ik gebruik wax en haarlak en gebruik alleen creme als mijn huid zo droog is dat het er echt ongezond uitziet. ik scheer me niet, dus smeer ook nooit wat op mijn gezicht.
al die cremepjes, zelfbruiners en bodylotions voor mannen zijn te gay voor woorden.
|
Kan wel zijn, maar het resultaat wordt wel gewaardeerd door de foxy ladies zie ik. Dus aan de ene kant bitchen dat mannen te gay/metro zijn, maar als puntje bij paaltje komt wel genieten van de voordelen van een mooi huidje bijv.
Wat vrouwen zeggen ene oor in, andere uit.
|
Ik moest opeens een beetje aan deze denken..
||
Citaat:
![]() TENZIJ TENZIJ TENZIJTENZIJ je een oude vent bent, dan kom je er misschien nog mee weg.
Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 18:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #530 Dark Phoenix | 500 | 19-02-2009 16:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: brommertjes en hoofddoekjes Ieke | 0 | 15-02-2005 16:56 | |
Psychologie |
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen jongens en meisjes? RoelMasselink | 20 | 19-03-2003 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |