1. Physics
2. Computer Science
3. Journalism
4. (Town and country) planning
5. Accountancy
6. Environmentology
7. Human Resource Studies
8. Britannia Royal Naval College
9. Garden and landscape design
10. Building Engineering
Ik heb een heel slechte band met m'n moeder. M'n ouders hebben vanalles verkeerd gedaan qua opvoeding. Daarom ben ik nu zo'n mislukking geworden, en gedraagt m'n zusje zich alsof ze 12 is, terwijl ze bijna 18 word.
Ik word er gewoon zo ongelukkig van hoe het er bij ons thuis aan toeging/gaat. Ik ben blij dat ik op mezelf woon nu.
Inderdaad lekker makkelijk, mijn moeder kreeg vroeger iedere dag slaag en verdient nu 5k per maand.
18-02-2009, 19:29
Verwijderd
Nou ja, dan ben ik een mislukking uit mezelf. Punt is dat er niks van me terecht komt omdat ik geen doel heb. Ik haat het op deze rotwereld, echt waar. Ik wou dat ik nooit geboren was.
Nee, want ik steek m'n hoofd in het zand en heb geen doorzettingsvermogen, etc.
Kun je wat aan doen!
Advertentie
18-02-2009, 19:50
Verwijderd
En het meisje dat vanaf m'n 7e m'n beste vriendin was, wil geen contact meer (voorlopig) omdat ze heel depressief is en allerlei problemen heeft. We waren altijd samen, en ik heb haar nu al zo lang niet gezien en gesproken...
Nou ja, dan ben ik een mislukking uit mezelf. Punt is dat er niks van me terecht komt omdat ik geen doel heb. Ik haat het op deze rotwereld, echt waar. Ik wou dat ik nooit geboren was.
Dus je zit ermee dat je geen goede band hebt met je ouders en je thuissituatie niet goed was vroeger en je nu het gevoel hebt een mislukking te zijn waaraan je ook nog eens niets kunt veranderen en een vriendin van je wilt geen contact vanwege haar depressie, maar jij mist haar...?
Stefanie, je kunt 2 dingen doen. Je kunt verdrietig zijn, je rot voelen, depri zijn en aandacht vragen, of je kunt proberen het te veranderen. Als je weet wat het probleem is, kun je er ook wat aan doen. Of je dat ook doet is jouw keuze, though.