Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de uiteenlopende reacties. Zit nu alleen nog wel te twijfelen.
Ben trouwens 17, bijna 18 ![]() Nouja, briefJE is misschien inderdaad wel een beetje te kinderlijk geformuleerd. Je moet het eigenlijk meer zien als een serieuze brief, dus Niet als zo`n briefje als: "Hee, ik vind je leuk vind je mij ook leuk XX" |
![]() |
|
nou ja als je 17,18 bent vind ik het toch echt te kinderachtig om een briefje te geven.
![]() waarom probeer je niet z'n msn of telefoonnr. te krijgen? als je verlegen bent is dat ook een makkelijke manier om in contact te komen, en durf je misschien meer te zeggen.
|
Als je 17/18 bent dat zou ik het idd anders aanpakken dan via een briefje
![]() Ga leuke dingen met hem doen, of eerst evt. met een groepje mensen waar jullie allebei deel van uitmaken (als die er is), probeer er hoogte van te krijgen of hij je interessant vindt, etc. ![]() Als jullie samen wat doen, zonder andere mensen, je aardig hoogte van hem hebt en alles en je dan zo'n briefje geeft is het trouwens wél tof ![]()
|
Ik zou freaken als er een kerel met een epistel kwam over het hoe en waarom van zijn gevoelens voor mij. Kom nou. Zo'n briefje zou ik lief vinden. Eng, maar ook lief.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Achterwerk Brieven - VPRO karelk | 23 | 13-09-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan de handgeschreven brief. Ieke | 15 | 02-04-2006 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |