| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Mijn moeder is ook overleden aan kanker (ongeveer 1, 5 jaar geleden) Ik ben ook bang om iemand te verliezen, in het begin dacht ik bij iedereen die ik ontmoette...misschien gaat hij/zij wel binnekort dood
! Dat was echt zo'n erge gedachte! Ik denk dat het wel normaal is..Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik weet ook niet hoe..! M'n beste vriendin is pas een dag trug van vakantie, (met het vliegtuig) en ik was echt zoo bang dat iets zou gebeuren! Eergisternacht heb ik de hele tijd eraan liggen denken, en ik kon niet slapen van 'die angst'. Toen ze me belde dat ze was aangekomen was ik zo blij! Ik denk dat dit altijd toch wel moeilijk zal blijven, hetn is toch een soort schok als iemand dood gaat...! Ik weet ook niet meer wat ik moet schrijven, beetje onnuttige reply mischhien..sterkte! *knuffol* Myrthe p.s.: je mag me wel mailen, als je dat misschien wilt?! schaapjeblaat@hotmail.com
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
ik ben heel bang soms om iedereen te verliezen... vader/moeder/broer/...enz sunflower83 | 9 | 04-04-2018 20:53 | |
| Liefde & Relatie |
Liefde zonder uitweg 'Lovestoned". xjonathan | 10 | 06-10-2010 23:55 | |
| Verhalen & Gedichten |
Gedicht over liefde Alkazar | 10 | 20-03-2006 11:34 | |
| Psychologie |
wanneer iemand te dicht bij komt, onaardig doen. synclinorium | 18 | 29-03-2004 20:54 | |
| Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 15:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 11:36 | |