Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap het helemaal. Ik had precies dezelfde dingen, alleen heb ik wel echt dingen gedaan- ontmoetingen enzo. Achteraf (en tijdens) was ik zo bang en daarna rende ik heel hard naar huis en wilde ik er helemaal niets meer over horen.
Nu heb ik hetzelfde. Zij komt veel te dichtbij. ![]()
|
Misschien vind ik het eng omdat als iemand steeds dichter bij komt, ben ik bang om hem te verliezen. Je hebt dan steeds meer om te verliezen.
Ik ben ook bang om gekwetst te worden. Hoe beter iemand je kent hoe meer hij je kan kwetsen. ( komt uit verleden) hij heeft dat nog nooit gedaan, dus voor hem onterecht. ik ben dus wel heel voorzichtig er mee. misschien te voorzichtig. Ik wil niet meer gekwetst worden!
|
Oh dit herken ik.. en dit kunnen een aantal vrienden en een ex van me gelijk bevestigen.. (moet ik nu een
![]() ![]() ![]() Het beste wat je kan doen, is aan je vriend vertellen dat je het doet en zodra je jezelf erop betrapt ook gelijk zeggen dat je "het' weer doet. Dat is lastig omdat je dan net in zo'n bui zit en het werkt alleen als je vriend dan niet probeert nog closer te komen (ervaring ![]() Ik zou het echt tegen die vriend van je zeggen en proberen uit te leggen, want je raakt er mensen mee kwijt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb het er net even over gehad. Hij zei ook dat ik moest begrijpen dat ik hem zo kwets enzo. Hij begrijpt mij ook wel. We hebben afgesproken dat ik het gewoon gelijk zeg als er iets is. hoop dat het dan beter gaat I don't wanna lose him!
||
Citaat:
En ja.. het is echt een fantastische manier om mensen te kwetsen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|