Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In dat geval zou ze nog net wel al die spellen met namen als Caesar, Zeus etc. moeten proberen. Er was een Egyptische versie, heette die niet Pharao of zo? In die richting heb je ook nog wat recentere (3D) vervolgen.
Allemaal hetzelfde principe: economie stabiel houden, uitbreiden/groeien, aspecten vrijspelen. Oh trouwens, op je eerdere vraag: ligt beetje aan de versie, maar Civilization is droger en minder losbollig/snelle actie dan Age of Empires. Als je een iets koddiger variant van Age of Empires wilt, is Knights and Merchants aan te raden. Een soort Settlers II (met de wegen tussen gebouwen) met mooiere graphics die ook nu nog niet echt lelijk zijn.
Laatst gewijzigd op 14-04-2009 om 23:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Caesar III of IV is goed te doen idd, en beter geslaagd dan de clone CivRome.
||
Citaat:
Inderdaad Pharao (die ik ook heb) is de egyptische form van age of empires. bijde zijn leuke games. maar Pharao loop ik op een bepaalt moment altijd vast ![]() roller coaster tycoon vond ik een tijd ook heel leuk maar nu niet meer naast sims2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hm, Pharao is eerder de Egyptische vorm van Caesar.
![]()
|
Ik heb het e.e.a. bekeken op reviewsites en bij nader inzien wil ik toch echt meer games gericht op het bouwen, uitbreiden en een level vrij spelen dan spellen waarbij je ook moet vechten.
Dus uit dit topic haal ik dan de volgende spellen: - Zoo tycoon - Seaworld tycoon - Simcity 3000 - Simcity 4 - Tropico 2 Toch nog een spel wat ik vergeet? Of een spel dat nog niet genoemd is?
||
Citaat:
Ik zag dat altijd als een soort maximale tijdsduur op missies, omdat daarna keer op keer je stad geplunderd zou worden en slagen niet meer kon.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Black&White 2
Sims 2 Age of Empires 3 Zoo Tycoon 2 [ 1 is failure] Simcity[ meestal ging de stad naar de knopen x'D] MySims@Wii SimAnimals@WII Roller Coaster Tycoon Spore Red Alert 3 Anno 1503 Total Annihilation Kingdoms Theme Park World En voor de rest heb ik niet zoveel gespeelt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is een beetje suf en zinloos. Een beetje rondvaren en dingen verhandelen gaat makkelijk en vermaakt je wel een half uurtje, maar daarna heeft het weinig te bieden. Je kunt meer schepen, meer gebouwen etc kopen maar er kan eigenlijk niks misgaan en je bereikt niet iets dat belonend en de moeite waard voelt ![]() ![]()
||
Citaat:
Mijn record is alle plaatsjes in het spel, op zes na, Nederlands maken. ![]()
|
|