Citaat:
daar ben ik het bangst voor. 100% dat ik wordt doorverwezen naar een kno arts of naar een winkel waar je oren kan laten meten (noem je dat zo???) en dan blijk ik permanente tinitus te hebben
Hier heeft meelfriek wel gelijk ben echt als de dood voor alles wat met ziekten te maken heeft.
|
Dus als je gaat is de kans 100% dat je wordt doorverwezen denk je en dáárom ga je maar niet? Het gaan naar de huisarts verandert niets aan wat je hebt, dus mocht blijken dat je bijvoorbeeld tinnitus hebt, dan heb je dat ook wanneer de KNO-arts 't nog niet heeft vastgesteld. Met een bezoekje aan de huisarts heb je niets te verliezen in ieder geval.
Laat gewoon even naar de oren kijken door de huisarts en maak je niet zo druk

(Sowieso; oorsuizen kun je krijgen door een minimale oorontsteking, maar ook door een lichte verkoudheid, 't hoeft echt niet meteen permanente tinnitus te zijn.)
En mocht je in de toekomst ergens anders last van hebben; ga dan niet op internet rondzoeken wat 't allemaal zou kúnnen zijn, want dan maak je jezelf alleen maar bang terwijl het nergens voor nodig is. Ga na je huisarts wanneer je klachten hebt.