|
|
Bekijk resultaten poll: Wat betaal je en vind je het gepast? | |||
< 200 euro per maand en vind het heel weinig voor wat het is |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 5.32% |
< 200 euro per maand en zelfs dat is nog te veel! |
0 | 0% |
< 200 euro en da's net genoeg |
1 | 1.06% |
Tussen 200 en 300 euro per maand en da's vrij weinig voor wat het is |
9 | 9.57% |
Tussen 200 en 300 euro per maand en da's eigenlijk te veel |
9 | 9.57% |
Tussen 200 en 300 euro per maand en dat is wat 't me waard is |
21 | 22.34% |
Tussen 300 en 400 euro per maand en da's weinig voor wat 't is |
4 | 4.26% |
Tussen 300 en 400 euro per maand en da's eigenlijk te veel |
4 | 4.26% |
Tussen 300 en 400 euro per maand en dat is wat 't me waard is |
23 | 24.47% |
Meer dan 400 euro per maand en dat is weinig vind ik zelf |
1 | 1.06% |
Meer dan 400 euro per maand en dat is eigenlijk te veel |
2 | 2.13% |
Meer dan 400 euro per maand en dat is wat 't me waard is |
4 | 4.26% |
Meer dan 500 euro per maand en dat is weinig vind ik zelf |
0 | 0% |
Meer dan 500 euro per maand en dat is eigenlijk te veel |
0 | 0% |
Meer dan 500 euro per maand en dat is wat het me waard is |
6 | 6.38% |
Ik heb een eigen huis/appartement en ik betaal nog een lening af... |
5 | 5.32% |
Aantal stemmers: 94. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
325 incl. voor ca. 12m2, plus gedeeld woonkamertje. Keuken, woonkamer, badkamer, wasmachine en droger delen met drie anderen. Lijkt een hoog bedrag voor een relatief kleine kamer, maar in combinatie met de buurt (centraal, maar niet in de centrumdrukte) en de manier van wonen (met vrienden onderling eigenlijk en een huisbaas die de vader is van twee huisgenoten, zodat altijd alles tip top in orde is en snel wordt geregeld), vind ik het zeker het geld waard.
|
325 incl. voor 18 m2 (ik betaal zelf nog 8 euro per maand voor tv, internet en krant). Dat vind ik wel prima, want ik woon in Vogelenbuurt in een leuke, nette straat. Vijf minuutjes fietsen van het Neude/Janskerkhof en ongeveer 20 minuten van de Uithof. De huisbaas is de moeder van één van m'n huisgenootjes, dus als er wat is wordt het zo geregeld. En we hebben een vaatwasser, wasmachine en droger, dus prima! Ik heb alleen wel enkel glas en dat is de balkondeur (wel een balkonnetje dus), dus niet echt een raam, maar m'n kamer is heel hoog, dus het ventileert allemaal wel makkelijk.
![]() |
![]() |
|
260 euro per maand incl. voor 16m2. Zelf vind ik dat een redelijke prijs, alles is prima in orde en ik heb nauwelijks last van geluidsoverlast. Alleen denk ik er wel over om over een tijd (in maanden) wat dichter bij het centrum te gaan wonen.
|
Verwijderd
|
Ik betaal 190 exclusief voor een eengezinswoning. Maar ik woon samen met mijn vriend, dus we betalen 95 euro per persoon. We hebben 3 slaapkamers, een zolder, een bijkeuken, een grote schuur, een grote tuin en een fietsenhok, en natuurlijk woonkamer/keuken/wc/badkamer/hal en ik vind dit weinig voor wat het is. We wonen in een echte volksbuurt, dus met bejaarden tot leeftijdsgenoten, van Polen tot huismoedertjes.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik betaal 242,39 (zoiets) inclusief voor een kamer (14m2) op de campus van de Universiteit Twente met een gedeelde douche (3 douches / 14 man), wc(2/14) en grote keuken + washok. Ik vind het wel prima, ik zit dicht bij de universiteit (eigenlijk OP) en het is 15-20 minuutjes fietsen naar de stad.
|
![]() |
|
Ik dok 177 voor 12 m2 in totaal, het zijn twee kamers van 5 en 7m2. In Utrecht. Antikraak yarr.
![]() Ik ben wel tevreden. ![]() Oh, en ik heb twee huisgenoten. En een zolder!
|
Ik zit nu nog in een studentenhuis maar ben op zoek naar een eigen flatje/appartementje.
Ik betaal nu 260 euro voor ongeveer 16 m2 (twee kamers, een van 5 m2, een van ongeveer 11m2), douche, wc en keuken (met wasmachine) gedeeld met nog drie anderen. Ik betaal minder omdat ik voorzitter ben van onze woonvereniging en daar veel voor moet regelen (oa alle financiën). Ik vind het wel prima. Ik heb nu een vaste baan en kan leker sparen maar ook toen ik nog studeerde was het prima. Ik zit dan wel in een slechte buurt maar het is wel vlakbij het centrum en het station en het went echt heel snel ![]()
|
257,- huur inclusief servicekosten. G/W/E is 125 per maand. Dit maakt dus 372,- voor een appartement (als ik de afmetingen schat: slaapkamer 8m2, keuken 8m2 woonkamer 20m2). Gelegen in het pittoreske Zwolle
![]() Ik heb het er voor over, maar met mijn 250 euro uitwonende studiefinanciering is het wel relatief veel geld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: ik betaal 250 euro incl, wc+douche delen met 5, keuken met 10. Heb wel soort van balkonnetje. Vind de prijs oke, het moet niet meer zijn maar veel minder kunnen ze er ook niet voor vragen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen in de vrije sector (boven de 670?) mag het ongelimiteerd óf als jij er uit gaat en de volgende er in. Daarom worden servicekosten apart berekend, die mogen dan onafhankelijk stijgen. |
![]() |
|
Ben wel tevreden. Ik betaal 245 euro per maand voor 20m2 kamer, 1m2 kast en 2m2 hok en dan gedeelde keuken, wc en douche/wastafel met 1 huisgenoot. Het ligt niet in de stad, maar wel centraal tov universiteit/winkels.
Het enige wat mist is een 'buiten', maar ik heb wel mega grote ramen. Tevreden dus. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is ook een gewilde wijk, ja. Vlak aan het centrum, gezellig maar mensen van alle groepen, en van die heerlijk echte mooie ouwe huisjes (..en huizen, ik woon meer in een herenhuis) <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Annika: ik had het over huurprijzen, niet energiekosten. Die zijn astronomisch hoog geweest (en nog steeds, wat zeker onterecht is) @ Freya: 10 euro op 250 euro is geen 1%. |
![]() |
||
Citaat:
|
Huur is 215 euro en internet (apart betaald aan 'n huisgenoot) is 10 euro.
- 16m² - 'n (te) rustige buurt - 4 huisgenoten met wie ik de badkamer en de keuken moet delen en 1 die de zolderverdieping als zelfstandige kamer huurt - 15 minuten fietsen van de uni af en 10 minuten fietsen van 't centrum af Ik ben dik tevreden dus ![]()
|
Verwijderd
|
350 euro kale huur, huis van bijna 100 m2.
![]() woonkamer, keuken, slaapkamer, 2 studeerkamers, wat nu één is geworden, badkamer, toilet. En ik hoef 'm alleen maar te delen met m'n vriendje ![]() De uni is op half uurtje treinen, stad is op 5 minuten fietsen. Via een woningbouwvereniging en we stonden krap een jaar ingeschreven. Hadden eerder kunnen verhuizen, maar we woonden daarvoor ook nog oke. |
![]() |
|
312 euro voor alles (dus ook internet enzo)
Ik vind dat een heel redelijke prijs, want in totaal is het 30 m2 met een slaapgedeelte van 20 en een eetgedeelte (plus keuken) van 10 m2. Keuken en sanitair hoef ik ook niet te delen. Verder geen geluidsoverlast, pal naast de universiteit en een metrostation en 2 metrohaltes van het centrum (of 10 min, fietsen ![]() Ik mag dus niet klagen
|
Ik betaal nu 225 voor een kamer van 17m² en 11m² met een gat ter breedte van een deurpost tussen beide kamers. Dan deel ik met 4 anderen nog een woonkamer/keuken van bijna 40m², 2 douches, 2 toiletten en 2 wasbakken en alles is net gerenoveerd. Dikke prima
![]()
|
goodness, al die mensen die zo goedkoop huren, zitten jullie op rotlocaties ofzo? hoe doen jullie dat?
ik woon voor 250 exclusief in een groot gehorig huis in een kakbuurt van De Bilt (voor zover dat niet één grote kakbuurt is), maar mijn kamer is ongeveer 4 bij 4. De woonkamer is huge, maar daar hebben we niet veel aan omdat niemand ooit feestjes geeft hier. 250 inclusief had ik een betere prijs gevonden, zeker omdat het maar een tijdelijke kamer is, zodra ze een nieuwe dominee hebben worden wij er weer uitgetrapt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Waar moet je op letten bij het tekenen van een huurcontract? Verwijderd | 14 | 11-03-2009 22:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |