Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat is echt verot voor je, zelf kan ik ook zo snel janke en das echt niet fijn als ik zoiets zou zien zou ik compleet gaan flippe ofzo... ech verot. maar goed... bel hem nog eens.. ('k weet niet hoe lang jullie het hebben en of hij al andere meisjes heeft gehad natuurlijk) en vraag het hem. zeg dat hij duidelijk tegen je moet zijn...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het probleem is ook nog dat ik hem nu niet kan spreken, omdat hij op vakantie is, en dan nog tot 18 aug. ik wil echt weten waar ik aan toe ben eigenlijk, en iets in hem zorgt ervoor dat ik hem echt niet kwijt wil...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
gaat steeds rotter, ik had hem alles gesmst, en hij stuurt nooit terug, en als ik bel weigerd hij...
ik weet dat ik meer waard ben als dat, dat ik me niet zo hoef te laten behandelen, maar ik kan hem niet loslaten, zker nu ik heb og niet heb gesproken, nog 2,5 week komt hij terug... echt, dit is ergste wat kon gebeuren met mij nu... netr nu alles goed ging met alles... kutleven, ik wil niet meer huilen om hem, maarja...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij doet (net alsof?) het hem even nu allemaal niets kan schelen over jullie. Ik zou rustig afwachten tot ie thuis is, hoe wazig hij nu ook doet. Ik zou in de eerste plaats al stoppen met smsen, bellen en al die shit. Laat hem maar is naar jou toe komen. Doe net alsof het jou ook niets kan schelen. Ofja, loop niet achter hem aan. Daar heb je meer aan dan dit, denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat wil ik niet... maar is zo moeilijk, ik kan nix aan doen. ik heb hem gestuurd van wat ik wil en dat hij eerlijk moet zijn enzo, maar geen reactie, ik begin er langzaam maar zker gek van te worden, maar vandaag alleen maar kwaadheid, morgen maybe weel 's lechte'dag, zijn eigen vrienden vinden het zelfs al raar...
|
![]() |
|
MAAK HET UIT DUMP HEM
das de enigste wat ik te melden heb.. en het interseert mij niet of het haar of zijn fout was maar zo kan je ook niet verder leven er is geen goeie reden waarom hij zijn eigen vriendin niet gefeliciteerd.. en ook is er geen goeie reden waarom hij haar telefoontjes weigert en smsjuh niet op reageerd en al helemaal niet dat hij op internet zegt dat ie single is kijk als mijn vriendje dat op internet heeft staan dan word ik al boos.. en als hij niet eens op me telefoontjes of sms juhs reageerd en ook nog niet eens op me verjaardag iets laat horen DAN KAN IE HELEMAAL TE POT OP..
||
![]() |
Citaat:
Maar is het niet logisch dat je hier juist de mínder leuke dingen hoort? t zelfde als een psychiater vragen of er niet wel heel veel mensen depressief zijn tegenwoordig... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe moet het verder? help bono97 | 6 | 16-08-2013 08:54 | |
Liefde & Relatie |
Ze weet niet waarom ze niks meer voelt. perrydb | 22 | 20-01-2011 09:45 | |
Liefde & Relatie |
Gevoelens voor een ander Xeeby91 | 26 | 15-08-2010 11:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Seksualiteit |
seks zonder liefde Optima | 51 | 22-05-2005 17:00 | |
Psychologie |
rare vraag misschien maar denken jullie in woorden of in gevoelens? Kippetje | 28 | 21-06-2002 17:21 |