Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 21:04
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
sorry, ik moet echt ff alles kwijt, de jongen waar ik veel van hou doet me ongelooflijk veel pijn...
oke, hier komt het. mijn vriend is voor 6,5 week op vakantie, en laatde laatste tijd nix van zich horen, zelfs niet op de dag precies dat ik jarig was...nu ben ik nogal jaloers, en dus ik lees net bij iets van een site van dat hij single is maar niet op zoek, meteen sms gestuurd, geen reactie... nouja, dan weer inet, bij zijn cu2 staat een of andere trol die zegt schatje blabla, luv ya ik kan nix aan doen, maar dat breekt serieus mijn hart, en ik heb alleen maar hele avond gehuild door hem. gister belde ik hem, hij deed kortaf, dus snel klaar, weer huilen en nee ik ben geen huilebalk, maar kan nix hebben als over hem gaat.
wat denken jullie, zijn zijn gevoelens minder/over????????
kut man, ik word helemaal gek...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 21:19
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
DUMPEN DIE HANDEL!! Serieus meis, je laat je toch niet zo gebruiken. Ik zou denken dat het wel duidelijk is dat hij er niet erg veel zin meer in heeft en dat ie t op n behooorlijk lullige manier aan jou laat weten.
Ga gewoon naar hem toe en zeg dat je NU wilt weten waar het op staat.
Sterkte ermee!! xXx
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:28
Verwijderd
Dit heb ik helaas ook mee mogen maken
Ik wens je heel veel sterkte want t klinkt idd alsof hij niet al te veel meer voor je voelt
liefs,
Alicia
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 23:05
Piccola
Piccola is offline
Het klinkt inderdaad niet positief! Sterkte! En ik hoop dat ik me vergis en dat alles goed komt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 23:51
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:
DUMPEN DIE HANDEL!! Serieus meis, je laat je toch niet zo gebruiken. Ik zou denken dat het wel duidelijk is dat hij er niet erg veel zin meer in heeft en dat ie t op n behooorlijk lullige manier aan jou laat weten.
Ga gewoon naar hem toe en zeg dat je NU wilt weten waar het op staat.
Sterkte ermee!! xXx
Hola...loop niet te hard van stapel. Je weet niet wat en waar het is fout gelopen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 07:17
highlight
highlight is offline
als hij niet eens belt op je verjaardag zou ik het uitmaken ja...Daar zou ik echt niet tegen kunnen
Oud 30-07-2002, 08:41
Verwijderd
dat is echt verot voor je, zelf kan ik ook zo snel janke en das echt niet fijn als ik zoiets zou zien zou ik compleet gaan flippe ofzo... ech verot. maar goed... bel hem nog eens.. ('k weet niet hoe lang jullie het hebben en of hij al andere meisjes heeft gehad natuurlijk) en vraag het hem. zeg dat hij duidelijk tegen je moet zijn...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:43
Verwijderd
Misschien heeft hij voor al deze shit wel een goede reden

Als je hem vertrouwt en van hem houdt, dan wacht je eerst af en dump je hem niet meteen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 09:38
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Misschien heeft hij voor al deze shit wel een goede reden

Als je hem vertrouwt en van hem houdt, dan wacht je eerst af en dump je hem niet meteen.
ik vraag me dan toch echt af wat die reden zou moeten zijn...
het probleem is ook nog dat ik hem nu niet kan spreken, omdat hij op vakantie is, en dan nog tot 18 aug.
ik wil echt weten waar ik aan toe ben eigenlijk, en iets in hem zorgt ervoor dat ik hem echt niet kwijt wil...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 10:39
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:

Hola...loop niet te hard van stapel. Je weet niet wat en waar het is fout gelopen.
Ja sorry, maar t lijkt n beetje op mn ex en hoe vaak je zo iemand ook probeert te veranderen of er een woord uit te krijgen, t werkt toch niet... K bedoel alleen maar dat ze niét als n hondje achter hem aan moet gaan lopen als hij zo blijft doen, maar dat ze zichzelf genoeg 'respecteert' om er dan een punt achter te zetten... Waarmee ik niét bedoel dat ze helemaal niet met hem moet gaan praten oid, maar als hij dan nog zo blijft doen...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 15:59
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hij had wel iets van zich mogen laten horen op je verjaardag of hij nou op vakantie is of niet!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 17:42
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
gaat steeds rotter, ik had hem alles gesmst, en hij stuurt nooit terug, en als ik bel weigerd hij...
ik weet dat ik meer waard ben als dat, dat ik me niet zo hoef te laten behandelen, maar ik kan hem niet loslaten, zker nu ik heb og niet heb gesproken, nog 2,5 week komt hij terug...
echt, dit is ergste wat kon gebeuren met mij nu... netr nu alles goed ging met alles...
kutleven, ik wil niet meer huilen om hem, maarja...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
**thuggirl** schreef:
gaat steeds rotter, ik had hem alles gesmst, en hij stuurt nooit terug, en als ik bel weigerd hij...
ik weet dat ik meer waard ben als dat, dat ik me niet zo hoef te laten behandelen, maar ik kan hem niet loslaten, zker nu ik heb og niet heb gesproken, nog 2,5 week komt hij terug...
echt, dit is ergste wat kon gebeuren met mij nu... netr nu alles goed ging met alles...
kutleven, ik wil niet meer huilen om hem, maarja...
Hey meis, tis kei normaal dat je er om kan huilen.
Hij doet (net alsof?) het hem even nu allemaal niets kan schelen over jullie. Ik zou rustig afwachten tot ie thuis is, hoe wazig hij nu ook doet. Ik zou in de eerste plaats al stoppen met smsen, bellen en al die shit. Laat hem maar is naar jou toe komen. Doe net alsof het jou ook niets kan schelen. Ofja, loop niet achter hem aan. Daar heb je meer aan dan dit, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:54
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Hey meis, tis kei normaal dat je er om kan huilen.
Hij doet (net alsof?) het hem even nu allemaal niets kan schelen over jullie. Ik zou rustig afwachten tot ie thuis is, hoe wazig hij nu ook doet. Ik zou in de eerste plaats al stoppen met smsen, bellen en al die shit. Laat hem maar is naar jou toe komen. Doe net alsof het jou ook niets kan schelen. Ofja, loop niet achter hem aan. Daar heb je meer aan dan dit, denk ik.

dat wil ik niet... maar is zo moeilijk, ik kan nix aan doen.
ik heb hem gestuurd van wat ik wil en dat hij eerlijk moet zijn enzo, maar geen reactie, ik begin er langzaam maar zker gek van te worden, maar vandaag alleen maar kwaadheid, morgen maybe weel 's lechte'dag, zijn eigen vrienden vinden het zelfs al raar...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:23
girl18
girl18 is offline
MAAK HET UIT DUMP HEM

das de enigste wat ik te melden heb.. en het interseert mij niet of het haar of zijn fout was maar zo kan je ook niet verder leven er is geen goeie reden waarom hij zijn eigen vriendin niet gefeliciteerd.. en ook is er geen goeie reden waarom hij haar telefoontjes weigert en smsjuh niet op reageerd en al helemaal niet dat hij op internet zegt dat ie single is

kijk als mijn vriendje dat op internet heeft staan dan word ik al boos.. en als hij niet eens op me telefoontjes of sms juhs reageerd en ook nog niet eens op me verjaardag iets laat horen DAN KAN IE HELEMAAL TE POT OP..
Oud 02-08-2002, 13:19
wicked wild
wicked wild is offline
ik snap niet dat jullie, degenen hierboven die dat hebben meegemaakt, dat pikken van jullie vriend.
Echtniet.
Als mijn vriend zich zo zou gedragen, dumpen.

Ook al hou je nog zoveel van hem.
Je ziet toch zelf ook wel dat dat bij hem duidelijk niet meer het geval is!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline

k vraag me af waarom er zoveel mensen zijn die dit meemaken, das toch niet eerlijk?!?!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 19:45
RenT
RenT is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

k vraag me af waarom er zoveel mensen zijn die dit meemaken, das toch niet eerlijk?!?!
*offtopic*

Maar is het niet logisch dat je hier juist de mínder leuke dingen hoort? t zelfde als een psychiater vragen of er niet wel heel veel mensen depressief zijn tegenwoordig...
Reageren

Regels voor berichten