Heey ben een meisje van 16 dat een relatie heeft met een jongen van 17...
Het standpunt is: hij zou minder gevoelens voor mij hebben sinds een week (zijn beste vriend liet hun chatsgesprek zien)
Ik voel die druk oook in de relatie, het is al een week zo sinds mijn verjaardagsparty.
-Mijn verjaardagsparty:
We dronken samen gezellig wat met vrienden op café en om half 2 snachts na flink wat op te hebben had ik zin in hem en hij had ook zin. Dus besloten we naar het speeltuintje te gaan en het achter de bosjes het te doen int donker. We waren bezig en toen had mijn tante ons betrapt, hij vol schaamte mee terug met mij naar het café met tante, hij was de dag erna flink bezorgd over de gevolgen van wat er gebeurt was en ik zou het in het vervolg rustiger moeten aandoen , sinds het voorval van vorige week hebben wij elkaar niet meer gezien, er hangt een rare sfeer hij zegt niet meer loveyou enzo en dus ben k met zen beste vriend gaan praten en die liet het gesprek zien waarin hij verklaarde dat hij het niet meer wist dat zijn gevoelens geminderd waren & zijn vriend gaf hem als raad om af te wachten want als hij het uitmaakte zou hij misschien spijt krijgen achteraf. Dus ik vraag me af als k hem zie deze week (wij gaan afspreken) zou dat ons goed doen, valt het nog te redden want ik ben best onzeker want ben al gedumpt geweest door een andere jongen, ik hoop echt dat er nog iets aan te doen is.
|