Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2013, 11:05
bono97
bono97 is offline
Heey ben een meisje van 16 dat een relatie heeft met een jongen van 17...

Het standpunt is: hij zou minder gevoelens voor mij hebben sinds een week (zijn beste vriend liet hun chatsgesprek zien)
Ik voel die druk oook in de relatie, het is al een week zo sinds mijn verjaardagsparty.

-Mijn verjaardagsparty:

We dronken samen gezellig wat met vrienden op café en om half 2 snachts na flink wat op te hebben had ik zin in hem en hij had ook zin. Dus besloten we naar het speeltuintje te gaan en het achter de bosjes het te doen int donker. We waren bezig en toen had mijn tante ons betrapt, hij vol schaamte mee terug met mij naar het café met tante, hij was de dag erna flink bezorgd over de gevolgen van wat er gebeurt was en ik zou het in het vervolg rustiger moeten aandoen , sinds het voorval van vorige week hebben wij elkaar niet meer gezien, er hangt een rare sfeer hij zegt niet meer loveyou enzo en dus ben k met zen beste vriend gaan praten en die liet het gesprek zien waarin hij verklaarde dat hij het niet meer wist dat zijn gevoelens geminderd waren & zijn vriend gaf hem als raad om af te wachten want als hij het uitmaakte zou hij misschien spijt krijgen achteraf. Dus ik vraag me af als k hem zie deze week (wij gaan afspreken) zou dat ons goed doen, valt het nog te redden want ik ben best onzeker want ben al gedumpt geweest door een andere jongen, ik hoop echt dat er nog iets aan te doen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2013, 12:20
Verwijderd
Vraag t em.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 14:09
Volk
Volk is offline
Dus je relatie loopt niet lekker en in plaats van het er met je vriend over te hebben bespreek je het met iemand buiten de relatie?

Klinkt alsof dit gedoemd is te mislukken. Hoezo noem je het een relatie als je niet eens over je relatie kan praten met degene waar je er zogenaamd mee in zit? Als ik er achter kwam dat mijn vriend aan mijn vrienden ging vragen hoe het er met de relatie voor stond zou ik hem daar en op dat moment dumpen. Je hebt toch niks aan een relatie met iemand waarmee je de relatie niet kan bespreken? En dan heeft zijn beste vriend nu ook nog zijn vertrouwen beschaamd. Ik zou jullie allebei niet meer hoeven te zien.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 15:10
Verwijderd
Moet je met hem bespreken he, niet met ons. Hoe kunnen wij hier nou iets zinnigs over zeggen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 22:02
Verwijderd
Jullie worden betrapt, hij voelt zich kut, en dan twijfelt ie aan de relatie? Hij heeft niet zo goed op orde wat nou bij wat hoort, of het lag niet aan het betrappen en hij vond het los daarvan shit. Hoe dan ook, praat met hem.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 18:26
Verwijderd
Waar bemoeit die tante zich mee? Wat doet die in het speeltuintje in het donker? Plekje zoeken met oom? Verder is een week nog pril. Relaties krijgen wel eens stootjes te verduren. Verder vind ik de rol van die beste vriend van hem toch niet zo'n beste vriend als hij vertrouwlijke gesprekken deelt. Kijk maar even af en zie maar hoe gevoelens zich ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 08:54
bierkoning
bierkoning is offline
conclusie:

Praat er met je vriendje over. Pech dat je betrapt werd in het speeltuintje, kan gebeuren. Die tante zou toch ook moeten snappen dat je jong bent, en ook heus seksueel actief bent. Succes!
Reageren

Regels voor berichten