![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je misschien een lage bloeddruk hebt. Gewoon goed eten en slapen en als je lage bloeddruk hebt veel zout (patat, drop) eten. (dacht ik mij te herinneren bij iemand die ook een te lage bloeddruk heeft)
En als je uitgeruster bent zal spreken je wellicht ook beter afgaan. Hoe gaat het voor de rest met je? Kunnen andere gebeurtenissen of wat er in je omgaat er niets mee te maken hebben? Want je geeft aan dat het de laatste tijd pas is, misschien gaat het ook wel weer over na een tijdje. |
![]() |
|
Stefenootje.. diegene stelt zich helemaal niet aan hoor!
Ikzelf zie ook wellis zwarte vlekken voor me ogen.. en weet hoe lastig dit kan zijn.. Je kan ook even langs de huisarts gaan.. die weten vast wel wat je moet doen! Verder weet ik zo niet echt iets te noemen wat je klachten kan verminderen..
|
![]() |
En dan nog als het onzin is
![]() Sommige mensen zijn gevoeliger voor zulke dingen dan andere mensen. En dan wordt het al gauw als aanstellen gezien terwijl die persoon gewoon kwetsbaarder is. Je moet wel reëel blijven, ben ik het mee eens hoor maar het kan echt vervelend zijn voor iemand en ik zou niet te snel oordelen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen scheppingsproces Verwijderd | 9 | 22-03-2007 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine rickert | 18 | 20-07-2003 20:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |