Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het wel wat hebben als jongens gewoon eerlijk zijn in hun benadering (zonder gelijk grof of seksueel te worden). Als in: Goh, ik zag je staan en ik wilde zeggen dat je er leuk uit ziet. Hoe is 't? Ofzo.
Trouwens, misschien moet je er niet eens over nadenken, gewoon doen. Praat ergens over. Over de tent om je heen, of over iets wat op dat moment gaande is. Zo begin ik zelf ook vaak gesprekken tijdens het uitgaan met vreemden. Een greep uit mijn 'gesprekken': een jongen bestelt cola, dan begin je over iets stoms als, goh ben je de Bob vanavond? En op die manier bouw je verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ga het inderdaad niet allemaal instuderen, dat komt waarschijnlijk te geforceerd over. Gewoon jezelf zijn, het komt wel goed. ![]() |
![]() |
|
Je hoeft niet gelijk een heel gesprek te voeren.. Dus ga ook niet naar iemand toe met het idee van ik moet voor 10 minuten gespreksstof hebben. Gewoon een opmerking (die niet per se tegenreactie vereist) of wat dan ook is genoeg. Maak er gewoon een gewoonte van tegen onbekenden (ook mannen) te praten.
En ik zou proberen het wie wat waar praatje een beetje te vermijden
|
Ehm, je wordt niet op je gezicht getimmerd wanneer je iemand aanspreekt. Het wordt anders wanneer je iemand half aanrand. Maar goed, misschien is het anders als je 15 bent
![]() @ TS: oefening baart ook kunst ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*hij maakt random opmerking over de muziek* *random opmerking van mij over de muziek* *hand uitsteekt* ''I'm X btw''. It worked for me. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
't Is echt niet zo heel moeilijk... het helpt om met iedereen te gaan praten, dus niet alleen de meisjes die je leuk vindt. Op die manier ligt er niet zo'n druk op als je eens wél gaat praten met een aantrekkelijke dame en gaat het wat vloeiender. En inderdaad, meestal helpt het om de situatie te gebruiken - vooral bij de bar leidt een verzuchting als "Wat duurt het lang vanavond!" nog wel eens tot een gesprekje. Ik hoor ook bij de meiden die het waarderen als een jongen gewoon zegt "Hey ik vond je er leuk uitzien, hoe is het?" En dat geldt voor de meeste meiden die ik ken.
Sommige mensen zitten echt niet op een gesprek te wachten, dus je kunt best af en toe bot genegeerd worden ofzo. Maar het grootste gedeelte van de mensen gaat uit om gezellig te doen, dus die willen wel een woordje wisselen. En dan zie je vanzelf wat eruit voortkomt. Ik spreek zelf ook altijd mensen aan (jongens wel meer dan meiden, want meiden kunnen nogal es chagrijnig reageren op andere meiden tijdens het uitgaan ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Loop eens met je vrienden mee en kijk af hoe zij het doen. Misschien hebben die ook wel goede tips. Wat ook altijd goed werkt zijn dingen zoals, "leuk feest hè?"of dingen zoals "heb je het naar je zin?" En van te voren oogcontact maken, want dan heb je een aanleiding om op iemand af te stappen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Onze dochter van 14 blowt. Adviezen gevraagd. Close2U | 20 | 16-04-2016 10:07 | |
De Kantine |
Saaien 'Ollanders #1869 Verwijderd | 500 | 09-09-2013 08:43 | |
Algemene schoolzaken |
Van HAVO naar MBO ShadowAs1 | 2 | 11-07-2012 17:42 | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk? skraalkip | 55 | 29-04-2011 15:48 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Liefde & Relatie |
Intieme gesprekken ---> U-NiQ | 19 | 29-10-2002 11:48 |