Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 10:51
king112
king112 is offline
die taurens zien er ongelooflijk lomp uit
en dat 3d had niet gehoefen is alleen irritant
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 12:05
Obi Wan
Obi Wan is offline
3D vind ik zeer mooi afgewerkt

Taurens zijn sterke beesten.. horen groot en lomp te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:07
king112
king112 is offline
tja je kan het ook positief inzien maar ik vind dat gewoon een nadeel hadden ze better inplaats van dat 3d 2 andere rassen erbij kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:30
Paperz
Paperz is offline
De 3D is nutteloos...
't voegt nu toe aan sommige grafische effecten en maakt 't verhaal wat makkelijker om te vertellen (met die scene's tussen de rondes) maar 't 3D voegt niks toe aan de gameplay... had 't dan teminste 360 graden draaibaar gemaakt... want ik weet bijna zeker dat er niemand speelt in een mode anders dan zover mogelijk van boven...
Oud 06-08-2002, 14:58
king112
king112 is offline
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:22
Schmokey
Schmokey is offline
Yep, maar de mogelijkheid is wel leuk. Wat ik jammer vind is dat de skirmish zo verrotte moeilijk is. Ik wil graag dat er een patch voor is/komt die dat regelbaar of makkelijker maakt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:05
Kirk22
Kirk22 is offline
die skirmish is irritant. Maar bij RA2 bijvoorbeeld is de AI slecht, en dat wilden ze denk ik voorkomen door het gewoon erg moeilijk te maken.
Oud 06-08-2002, 19:24
Verwijderd
3d > 2d

3d laat veel betere tactieken toe als 2d (hoogteverschil enzo)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:27
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Havock schreef:
3d > 2d

3d laat veel betere tactieken toe als 2d (hoogteverschil enzo)
ligt eens toe dan... wat voor effect heeft 't 3D op de tactiek wat niet met WC2 ook kon...
Oud 06-08-2002, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

ligt eens toe dan... wat voor effect heeft 't 3D op de tactiek wat niet met WC2 ook kon...
Hoogteverschillen (dus bergen, heuvels) zorgen er _over het algemeen_ voor dat je beter zicht hebt en dus een verder bereik hebt met bij.v katapulten/ mortar teams...

Helaas worden alle strategische plekken omheind door bomen dus zo voordelig is dat 3d niet
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:09
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
N00dles schreef:

Hoogteverschillen (dus bergen, heuvels) zorgen er _over het algemeen_ voor dat je beter zicht hebt en dus een verder bereik hebt met bij.v katapulten/ mortar teams...
Is dat werkelijk zo?
Ik heb er namelijk niks van gemerkt...
Oud 07-08-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

Is dat werkelijk zo?
Ik heb er namelijk niks van gemerkt...
Ja, dat is zeker zo. Ikzelf vind het een groot pluspunt dat het 3d is, vooral omdat ze het ook leuk (typisch Blizzard/Warcraft style) hebben afgewerkt. Het is vooral stoer als de illusie van een hoge berg ofzo wordt gesuggereerd en je de mannetjes dus van heel dichtbij ziet, en als je heel laag ziet zie je ze heel klein. Erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef:

Helaas worden alle strategische plekken omheind door bomen dus zo voordelig is dat 3d niet
Dit soort spellen hadden al een isometrisch perspectief en op die manier had je al hoogteverschillen. Nee, het voegt eigenlijk maar heel weinig toe, maar het ziet er wel iets beter uit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:31
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja, dat is zeker zo. Ikzelf vind het een groot pluspunt dat het 3d is, vooral omdat ze het ook leuk (typisch Blizzard/Warcraft style) hebben afgewerkt. Het is vooral stoer als de illusie van een hoge berg ofzo wordt gesuggereerd en je de mannetjes dus van heel dichtbij ziet, en als je heel laag ziet zie je ze heel klein. Erg mooi.
Mja maar kijk zo'n mannetje ook daadwerkelijk verder als ie boven op die berg staat?
Oud 07-08-2002, 22:00
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Paperz schreef:

Mja maar kijk zo'n mannetje ook daadwerkelijk verder als ie boven op die berg staat?
jah dat doet tie zeker.. je hebt cker een strategies voordeel als je op een hogere heuve staat... verder dacht ik ook "f*ck ze versesten het met 3D", maar zer hebben het heel goed afgewerkt en de teurens zijn gewoon grote lompe (sterke) beesten dus die horen lomp te zijn
Oud 08-08-2002, 09:59
king112
king112 is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:

jah dat doet tie zeker.. je hebt cker een strategies voordeel als je op een hogere heuve staat... verder dacht ik ook "f*ck ze versesten het met 3D", maar zer hebben het heel goed afgewerkt en de teurens zijn gewoon grote lompe (sterke) beesten dus die horen lomp te zijn
ze zien er dom uit
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 11:27
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
king112 schreef:

ze zien er dom uit
vet goed argument man!
Hier overtuig je vast iedereen mee!

Oud 10-08-2002, 10:00
king112
king112 is offline
hmm alle beestjes zijn goed afgewerkt zien er mooi uit dit zijn loppende varkens
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 09:13
Verwijderd
ach hou toch op met je gezeik op die taurens, kvindt et coole beesten en ze zien er wel humor en tegelijkertijd ook wel stoer uit. Als je het toch over lomp hebt: Die Ogres zien er lekker slim uit, ja.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 09:38
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
vet goed argument man!
Hier overtuig je vast iedereen mee!

Ik ben overtuigd !
Oud 11-08-2002, 11:34
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
king112 schreef:
die taurens zien er ongelooflijk lomp uit
en dat 3d had niet gehoefen is alleen irritant
noem je dit een nadeel
Oud 11-08-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:
De 3D is nutteloos...
't voegt nu toe aan sommige grafische effecten en maakt 't verhaal wat makkelijker om te vertellen (met die scene's tussen de rondes) maar 't 3D voegt niks toe aan de gameplay... had 't dan teminste 360 graden draaibaar gemaakt... want ik weet bijna zeker dat er niemand speelt in een mode anders dan zover mogelijk van boven...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Chip Zero schreef:
Dit soort spellen hadden al een isometrisch perspectief en op die manier had je al hoogteverschillen. Nee, het voegt eigenlijk maar heel weinig toe, maar het ziet er wel iets beter uit
en dus voegt het ook wat toe.

eye candy is goed.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 18:52
Marcade
Marcade is offline
Ik vind persoonlijk 2D mooier en makkelijker en fijner dan 3D; en dat weegt bij mij zwaarder dan de dingen die je met 3D kan doen.

Ik vind het ook jammer dat nu ze toch 3D gedaan hebben, dat ze de 3D karakters niet mooier gemaakt hebben, als bv. in neverwinternights.

Van mij mochten ze ietwat complexer en mooier; de gebouwen ook.

Het commentaar wat je nu krijgt als je meerdere keren klikt op een unit, vind ik ook een stuk flauwer en minder humoristisch als bij WC2. 'T klinkt zo "kijk is wat ik nu toch zeg! lachuh toch. Breezertje?"-achtig.

"I don't sound like yoda, do I?"

..

Wat ik wel positief aan WC3 vind, is de 4 races. Het helden-idee. De ongelovelijk mooie cutscenes gemaakt met 3Dstudiomax en homemade software. En de muziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten