Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2009, 11:02
rooiepeper
rooiepeper is offline
hoi wat vind je belangrijker als je vakantie werk?

1 werk wat jemoet doen
2 geld wat je verdiend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2009, 13:11
Balance
Balance is offline
Ik vind nummer 1 het belangrijkste: ik moet wel werk doen waar ik niet met enorme tegenzin heen ga. Maar dat betekent niet dat ik nummer 2 dan niet belangrijk vind.
Oud 06-06-2009, 16:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het werk vond ik altijd erg belangrijk; ik kan niet 6 weken lang vakantiewerk doen wat ik echt niet leuk vind. Daarnaast is het salaris natuurlijk ook niet onbelangrijk. Dan liever een baantje wat iets minder leuk is maar wel beter verdient.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 12:51
marrel
marrel is offline
Ik heb altijd een bijbaantje gehad wat ik vooral leuk wilde vinden en dat verdiende dan ook niet mega goed maar was er zeer blij mee. Als ik echt alleen maar in de vakantie zou hoeven werken zou ik iets minder hoge eisen hebben qua werk en iets meer m.b.t. salaris maar wil het toch wel leuk vinden.
Oud 08-06-2009, 09:31
the exploding boy
the exploding boy is offline
Het werk.
Anders zou ik eht echt niet volhouden hoor.

Maar ik heb nooit vakantiewerk gehad, ik had altijd zowieso al een baantje.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 08:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja, het doel van werken is voor mij in de eerste plaats geld verdienen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel het liefst iets doe wat ik zo leuk mogelijk vind, het maakt me dan verder niet uit hoeveel ik er precies mee verdien. Ik heb maar één keer een vakantiebaantje gehad, toen had ik wel geluk, want het was én erg leuk, én verdiende supergoed (bij de DAF, maar met de crisis hebben ze nu geen vakantiebanen meer. Kan me ook niet voorstellen dat ik zo van nut was dat ik al dat geld verdiende, dus ik snap het wel )
Oud 11-06-2009, 11:09
Verwijderd
Hangt ervan af. Twee jaar geleden wilde ik naar Latijns-Amerika, dús was er geld nodig en vond ik het geen probleem om me dood te werken in een fabrieksbakkerij. Nu heb ik naast m'n studie een bijbaan in horeca op het vliegveld, en dat is echt wel heel leuk. Wel zwaar, maar voor wat het verdient en wat het me aan contacten/talen/ervaringen oplevert, meer dan waard. Als ik naast mijn studie ook nog eens in een bakkerij had moeten beulen zonder zicht op sociaal contact buiten mijn collega's om, dan was ik gestorven. Mijn bestbetaalde bijbaan ooit was op mijn 16e in de zorg en verdiende ik met drie dagen waar ik nu 6 dagen over doe. Maar ik ga nu met plezier naar mijn werk.

Dus eigenlijk vind ik dat het werk erg leuk moet zijn, anders hou ik het niet vol. Dan maar een euro minder op t uurloon.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 13:14
M@rco
M@rco is offline
Ik vind het voor vakantiewerk eigenlijk niet zo boeiend wat voor werk je dan doet. Ik heb ook wel eens enorm ranzig werk gedaan (vakantiehuisjes schoonmaken, studentenflats schoonmaken - vooral dat laatste was echt walgelijk). Het verdiende best goed en het was meestal ook wel gezellig.
Oud 11-06-2009, 22:50
Verwijderd
Vakantie werk is niet zo boeiend, ik verdien liever meer, t'is toch maar tijdelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten