Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2009, 19:14
michael_1990
michael_1990 is offline
Vinden jullie dat je over zulke dingen eerlijk moet zijn tegen je vriend? Of willen jullie er niks over weten omdat verleden verleden is?

Zou het met zoveel jongens gezoend en gesekst hebben voor jullie een reden zijn om het uit te maken?

Zou het erover liegen een reden zijn om het uit te maken?

Hoe denken jullie hierover? Ik weet zelf even niet wat ik ermee aan moet allemaal.. we hebben al ruim een jaar iets en dat zet ik niet zomaar op het spel.. maar zelf vind ik het best erg dat ze liegt en met zoveel jongens geweest is..

edit: oke bedankt voor jullie reacties, het probleem is inmiddels opgelost

Laatst gewijzigd op 08-06-2009 om 16:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2009, 19:28
Kitten
Kitten is offline
Het maakt mij echt niet zo veel uit met hoe veel mensen mijn vriendinnen naar bed geweest zijn, zolang ze mij maar duidelijk kunnen maken of er een SOA risico is. Ik vind het niet zo van belang, dus of ze het precies moet vertellen weet ik niet. Ik vind eerlijkheid wel belangrijk, maar niet alles hoef je gelijk te horen.

Heb je ook met je vriendin hier over gepraat? Misschien zwetsen die vriendinnen maar wat.
Oud 07-06-2009, 19:39
miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk dat je vriendin wel aanvoelde dat jij het werkelijke aantal niet zo zou waarderen en het dus iets genuanceerd heeft. Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Het heeft verder helemaal niks met jou te maken en zegt ook niks over jullie relatie.
Oud 07-06-2009, 19:54
Verwijderd
Sorry, ik struikel nog even over het feit dat iemand voor z'n zeventiende met meer dan 16 jongens seks heeft gehad en er een stuk of honderd gezoend, christenzielen hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar

Verder zou dat voor mij geen reden zijn om iemand te dumpen, helemaal niet als het al een jaar aan is - tegen die tijd is je relatie toch hoop ik wat meer waard geworden dan dat. Kan me ook voorstellen dat ze het gehalveerd heeft in haar verhalen, klinkt niet bepaald als iets wat je trots wilt vertellen aan je nieuwe vriendje.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 20:12
Kitten
Kitten is offline
Praat er met haar over. Je moet elkaar wel kunnen vertrouwen om afspraken na te komen lijkt me.
Oud 07-06-2009, 20:33
Verwijderd
Hmmz.

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 20:38
Verwijderd
Ik moet even slikken nu ik merk dat jij haar vriendinnen klakkeloos geloofd. Of ze heeft de waarheid verteld of niet.
Al hebben die vriendinnen gelijk, dan moet je het er met haar over hebben.
Maar ze zal echt wel n reden hebben om het aantal dan te verminderen, niet dat t goed is..

Aan de andere kant.. wat zij voor jou heeft uitgevreten gaat jou toch niet aan?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 20:46
Verwijderd
dikke care wanneer ze A vol voor jou gaat nu en B soa vrij is....kan me voorstellen dat je sommige aantallen en details voor jezelf houdt, ben er zelf ook niet zo open over
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 21:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dikke care wanneer ze A vol voor jou gaat nu en B soa vrij is....kan me voorstellen dat je sommige aantallen en details voor jezelf houdt, ben er zelf ook niet zo open over
Oud 07-06-2009, 22:35
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Sorry, ik struikel nog even over het feit dat iemand voor z'n zeventiende met meer dan 16 jongens seks heeft gehad en er een stuk of honderd gezoend, christenzielen hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar
Misschien stonden ze achter elkaar in de rij ofzo

OT: Ik zou mij er niet druk over maken
Oud 07-06-2009, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit klopt natuurlijk wel, maar als er naar gevraagd wordt, kun je óf zeggen dat het die persoon geen donder aangaat, óf je zegt het eerlijk. Ik denk gewoon dat liegen, zelfs als het over iets stoms gaat, nooit ten goede komt van je relatie.

Leugens over onbelangrijke, kleine dingen kunnen vertrouwen net zo makkelijk schaden als leugens om grote dingen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 23:50
Verwijderd
ik denk dat zeggen dat het je vriend geen donder aangaat je relatie ook niet ten goede komt....en natuurlijk schaden leugens je relatie, maar als ze zelf niet gelukkig is met het aantal dan heeft het misschien wat meer tijd nodig voordat ze het er over zij hebben
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 23:50
Verwijderd
zij is wil
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 00:21
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat zeggen dat het je vriend geen donder aangaat je relatie ook niet ten goede komt....en natuurlijk schaden leugens je relatie, maar als ze zelf niet gelukkig is met het aantal dan heeft het misschien wat meer tijd nodig voordat ze het er over zij hebben
Haha, ja misschien kun je het dan iets subtieler uitdrukken.

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 09:46
Sherlock
Sherlock is offline
Moeilijk te zeggen maar eerst zou ik vragen waarom ze gelogen heeft over haar verleden en als ze zoiets zegt dat ze anders bang was dat jij nooit een relatie met haar zou willen kan ik het opzich nog wel begrijpen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 08:03
Verwijderd
hoe ben je hier achter gekomen dan? vraag haar er gewoon eens na, als ze nog steeds liegt en jij weet het zeker, confronteer haa eens met je bewijzen en wijs haar op het feit dat zulke leugens niet te best zijn in een relatie van al en jaar?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 14:42
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ja, dit klopt natuurlijk wel, maar als er naar gevraagd wordt, kun je óf zeggen dat het die persoon geen donder aangaat, óf je zegt het eerlijk. Ik denk gewoon dat liegen, zelfs als het over iets stoms gaat, nooit ten goede komt van je relatie.

Leugens over onbelangrijke, kleine dingen kunnen vertrouwen net zo makkelijk schaden als leugens om grote dingen.
qft, zo gaat het in onze relatie ook.
Oud 12-06-2009, 20:27
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Geen idee eigenlijk, ik kan me voorstellen dat je er zo je ideeen bij hebt, maar
als zij voor de volle honder procent op jou gericht is, lief voor je is en jullie ook verliefd zijn, zij niet vreemdgaat en ook nooit laat merken dat ze de hele tijd door andere jongens in beslag wordt genomen, zou ik het denk ik maar accepteren.

poeh, lange zin.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 23:44
Changshan
Changshan is offline
Sommige mensen hebben een periode nodig om zichzelf te ontdekken o.i.d., die periode sluiten ze af als ze een relatie aangaan (mag je toch hopen). Verder niks ergs, liegen vind ik dan weer veel erger en onnodig.
Reageren

Regels voor berichten