Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 13:12
Convulsive
Convulsive is offline
Gozer aan de telefoon ( mobiel ) :

“Tuurlijk wilt zo’n gast dan alleen maar neuken! Kijk hoe je erbij loopt dan. Komt bij, je laat zelf ook teveel toe. Denk na. Ja … euh … jongens houden gewoon van grote tieten. Veel wel hoor. Nou, van mij mag ze wel wat hebben ja. Hey, ik ben niet diegene die ermee staat te showen op dat podium en … ohja tuurlijk, die dingen vallen er uit zichzelf uit he? Je had ze vast man!!! Nee … nee, niet zo stom lullen nu! Wie staat daar nou een beetje wulps te wezen?!? Ik?!? Ik?!? Kijk … dan zijn we er toch al? Ja dikke neus met jou! Je hebt dit gewoon aan jezelf te danken. Jij bouwt hier zo’n naam op en dan vind je … Je weet DONDERS GOED, over welke naam ik het heb. Je weet precies welke ik bedoel. Dat weet je wel! Dat weet je wel! Wel! Wel! Nah … dan nieh he? Ik zeg net … ik zeg net: “dan weet je het niet he?” M’n reet!!! Wat “Daar ben ik niet op uit?” Ja, nee … ik ben achterlijk. Laatst die drie toen ik m’n … drie ja … ehm … verleden … nee twee weken geleden was dat, toen kwamen er drie uit je slaapkamer. Allemaal zo vaag als ik weet niet wat. Probeerseltje? Wat probeer jij dan elke week??? Nee goh! Die zaterdag was je er niet nee. Komt vaak voor wilde je zeggen? Nee. Nee. Ja. Ja … “Jahaaaaa.” zeg ik toch? AH KOM OP JOH EEH!!! En … hmmhmmm … geloof je het zelf? Juist! En wie … en wie was het verleden keer? Müller dinges??? HOE??? Ja die. Die kwam wel errrrrrg voldaan weer die dansvloer op he? Mag ik eens wat vragen Daphne? Mag ik wat … ja? Vraag je er nou ook wat voor? Wat nou lullige opmerking?!? Ja godver, heel die houding straalt … nee wat zeg ik … druipt van je af. Die lui hoeven alleen maar het spoor te volgen. Hoppa … to the bron. Met wie ik was toen? Ilse. Nee, dat was dus Ilse. Ehm, ik weet echt wel met wie ik daar sta te bekken hoor … ik hoef er niet zoveel te onthouden. Ehehehe, ja … IK vond die opmerking wel geplaatst ja. Nou ik wel! Jah, BOEI-JUH!!! Da’s dus geen teef! ILSE IS GEEN TEEF DAPHNE!!! Houdt je bek! Houdt je bek over haar! Zij staat hier buiten … ja? JA?!? Kappen nu!!! Echt, beter ga je kappen nu. KAPPEN NU!!! Daphne? Zak jij maar lekker in de stront.”

( klik )

{ PLUUT-pluut … PLUUT-pluut … PLUU }

( klik )

“Jaaaaaaa? NEE JIJ!!! Hey tyf op met die praatjes hoor. Ja godv … ho ho ho! Dat was dus echt niet mijn idee he? Neeneenee … Doe niet zo! Echt hoor, beter ga je nu echt … Doe toch normaal man! Denk … denk nu eens even na … PROBEERRRRRRR!!! Vuile teef! Nou moet je eens even goed luisteren! Ten eerste … LUISTEREN!!! Ten eerste … Wouter kwam daarmee niet ik, ten …
WAS IK KLAAR MET PRATEN?!? WAS IK KLAAR MET PRATEN?!? Houdt je bek dan. Ten tweede … als je eens niet zo hysterisch mij zou bellen en zou proberen om eens niet zo achterlijk en achterbaks daar te … Wat was dat? Was dat Nederlands? Lul gewoon. Ghtuh??? Was dat? Zit er nog iets van die gasten in je keel ofzo? FOK JOE? Nee, ik prefereer liever iets NIEUWS! Wat nou Ilse, wat brabbel je nou? Jij spoort echt niet Daphne … echt niet. Ik heb medelijden met je. Blablabla. En hoi!”

( klik )

{ PLUU }

( klik )

“WAH!?! … Nee natuurlijk vind ik dat niet terecht! Ja gek he? Omdat zij buiten jouw situatie staat! Je projecteert nu die hele zooi op haar en daar heb je mij ook mee. Ja, dat maakt mij pissed ja! Oh … vertel es Daphne? Dat wijf liegt dat ze barst! JOUW vriendin, niet de mijne. Omdat ze de hele boel bij elkaar zit te verzinnen. Daarom! Da’s nou een goed voorbeeld van een kutwijf. Kutwijf ja.
Tuurlijk … daar komt Ilse weer om de hoek kijken hoor, verzin eens wat anders … Weet je? Weet je? Sterker nog … Ilse was er dat weekend niet eens, Formule 1, remember? Maar geloof jij die hoer maar lekker hoor Daphne, moet je doen, moet je doen. Flikker zelf op! Wie belt nou wie? Hang op dan? HANG OP DAN!
………….
Ja … mij ook … Trut.”

( klik )

( Het eindigde eerst na die pauze met : “Niet jouw schuld. In de zin van dat zij jou meesleept. Luister … ik heb geen zin in een verwijtenoorlog nu, ok? Mooi … dat maakt dan 2. Ok, ok … dat had ik dan misschien niet mogen zeggen. Je maakt me soms gewoon bloedlink Daph.
Ja dat mag … ik leg het matras klaar, neem die film ook mee gelijk anders?
Ja … mij ook. Trut.” Maar zo’n korter, wat meer open, einde leek mij krachtiger. )
Oud 02-02-2002, 14:46
murwari
murwari is offline
jah
Oud 02-02-2002, 20:21
Signy
Signy is offline
Citaat:
Convulsive schreef:
( Maar zo’n korter, wat meer open, einde leek mij krachtiger. )

Idd jah.
Hijz goed. Kmoest wel 2x doorlezen om um ff door te laten dringen, maars hijz cool.

Moest je je ff afreageren?

Oud 03-02-2002, 11:05
Trebbor
Trebbor is offline
Oud 03-02-2002, 15:06
Convulsive
Convulsive is offline
:-)
Oud 03-02-2002, 20:06
punkyfish
punkyfish is offline
Oud 04-02-2002, 20:27