Advertentie | |
|
![]() |
||
de kwanititeit van mensen lijkt me niet van belang bij de enorme aantallen mensen die bestaan.
ik zou mijn leven dus niet geven voor zomaar een "n" aantal mensen. voor mij wordt het pas relevant als de mensen die ik red door mijn leven te geven m.i. relevant voor mij zijn, dit kan bijvoorbeeld mijn zus zijn, of einstein, of spinoza. anyway, ja ik een ben een lompe associaal maar wat wil je, het is niet alsof de 'n' mensen ooit wat voor mij doen ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
interessant om te horen dat jullie allemaal voor n = praktisch oneindig gaan. ikzelf heb deze insteek ook, alleen mijn discussiegenoten vaak niet. misschien moet ik gewoon geen discussies meer aangaan met hippies
![]() als je zou mogen kiezen kun je in één keer de voedsel- en grondstoffenkwesties oplossen, of je er een nobelprijs voor krijgt valt alleen te betwijfelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Betoog: Het nut van het leven? Verwijderd | 18 | 18-07-2002 03:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |