![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is 't bij diep inademen, als je plat ligt, als je rent,( etc) ? Hoelang houdt die pijn aan dan? en gaat die vanzelf weg of moet je dan bv stil gaan liggen / pijnstillers pakken? Verder ben/voel je je niet ziek? (koorts/misselijkheid) Vooralsnog ben ik 't wel eens met Pluis, 't klinkt vooral als iets van een spiertje dat wat verrekt is (als je dronken bent kun je wel 's rare bewegingen maken, hoef je niet eens voor te vallen ![]()
||
![]() |
Citaat:
this vooral als ik opsta. loop, diepadem haal, en verder voel ik me wel oke. ik moet dan voor uit buige om de pijn weg te laten gaan, verder wrd ik er heel misselijk van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar zoals je zelf zegt, je hebt er vooral last van als je je beweegt, en met diep inademen bewegen de spiertjes tussen je ribben ook, die worden dan 'opgerekt'. Door voorover te buigen ontspan je die spieren iets, wat dan ook het weggaan van de pijn kan verklaren. Even een tijdje wat rustig aan doen en evt paracetamol ofzo als je er veel last van hebt. Maar klinkt verder onschuldig, alleen wel lastig
||
![]() |
Citaat:
![]() als het morgen nog niet minder is, ga k toch maar ff langs de dokter iig bedankt ! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zou de pijn daar missg van kunnen komen? (ikzou morge/overmorgen, ongesteldmoetenworden) en is het dan slimmer om gwn ongesteld te worde, of is het niet erg om de pil door te trkke, van wege me vakantie ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar van een blaasontsteking kun je geen pijn bij je ribben krijgen ![]() ![]() Pijn tijdens/voor/na een menstruatie komt ook niet echt voor op de ribbenkast, is meer een (onder)buikspijn. Over het wel/niet doorslikken van de pil zou ik even in 'Het grote Pil-topic' kijken, daar zitten meer ervaringsdeskundigen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen heeft de pil wel last van de antibiotica ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en mn dokter heeft gelukkig toestemming gegeven, zodat ik dinsdag op vakantie kan. heel erg bedankt n.n xx |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai #1633 Mc Kauw | 500 | 18-03-2012 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn naast hart tijdens ademen. Danil | 14 | 01-01-2011 23:13 | |