Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2009, 00:13
anjali
anjali is offline
Liggen jullie daar nou echt op als jullie in een hotel verblijven? Ik vindt dat altijd zo'n vies idee....wie weet wat er eerder allemaal op dat bed is gebeurd en wie er eerder in heeft gelegen.....en dat het gewassen is maakt voor mij geen verschil....hoe dan ook lig je op een bed waar misschien eerder een kindje in heeft geplast of waar eerder een man zonder kleren in heeft gelegen........
Advertentie
Oud 29-07-2009, 11:46
AlopiA
AlopiA is offline
Ja, natuurlijk lig ik daar dan op! Ik vind dat altijd zo'n onzin, als mensen dat vies vinden. Het enige wat mij interesseert is dat het allemaal schoon is, dus schone lakens, schone badkamer, schone vloer. Alles gewoon schoon, dan maakt het mij niet zoveel uit hoe de inrichting is en of er een vieze dikke naakte man in mijn hotelbed heeft geslapen.
Maak je je dan ook zorgen over het bestek in restaurants? Wie weet wie er voor jou van dat bestek heeft gegeten! En over jouw plaats in de achtbaan? Misschien heeft de dag ervoor er wel iemand zitten kotsen! En wie het muntgeld in je portemonnee allemaal heeft gehad? Misschien wassen ze hun handen wel niet na het plassen! Kortom, dan kun je je overal wel zorgen om gaan maken
Oud 29-07-2009, 14:01
Rationeel
Rationeel is offline
ik zou toch zweren dat ik eerder vandaag al op dit topic heb gereageerd, maar blijkbaar toch stiekem niet

kort samengevat kwam het erop neer dat ik me niet voor kan stellen dat je, als je betaalt voor een kamer, je op de grond gaat slapen o.i.d. en dat je je niet zo aan moet stellen m.b.t. hotelbeddenplassers e.d.
Oud 29-07-2009, 14:40
Verwijderd
Haha, ik moet er gewoon om lachen zo onzinnig vind ik het

En verder helemaal wat Alopia al zegt
Oud 30-07-2009, 11:36
Ivo
Ivo is offline
Waar moet ik anders op gaan liggen als ik in een hotel overnacht?
Op de bank (die in veel kamers niet eens aanwezig is)? Daar zijn misschien nog wel veel meer vieze dingen gebeurd.
Op de grond? Daar hebben misschien wel tig dronken hotelgasten overheen lopen kotsen...
In de badkuip? Die zal ook wel regelmatig voor vieze spelletjes gebruikt worden.

Ja NATUURLIJK gebruik ik het bed van de hotelkamer. Anders kan ik net zo goed m'n auto gewoon ergens langs de kant van de weg zetten en daar in gaan slapen.
Oud 30-07-2009, 12:17
janosch
janosch is offline
Oh jeetje wat vies
zelfs als mensen er ranzige seks op hebben gehad, nee dat weet je niet als de lakens maar gewassen zijn, niet over nadenken. Als een koekje op de grond is gevallen en je weet er niks van smaakt hij ook nog net zo lekker. Gewoon gaan slapen
Oud 30-07-2009, 22:52
Balance
Balance is offline
Haha precies wat al mijn voorgangers zeggen.
Als de lakens maar gewassen zijn, dan is wat mij betreft al die viezigheid er wel uit hoor. Verder vind ik het té onzinnig om niet in een bed te slapen waar ik wel voor betaal en tenslotte: wat niet weet, wat niet deert.
Oud 31-07-2009, 09:20
Verwijderd
Ik zou nooit een tweedehans dekbed kopen ook al is die gewassen maar in een hotel boeit me dat totaal niet, lekker hypocriet
Oud 02-08-2009, 23:51
AlopiA
AlopiA is offline
Offtopic reacties verwijderd. Ontopic blijven aub
Oud 04-08-2009, 18:45
Verwijderd
Ik begrijp wel dat het een vies idee kan zijn, maar zelfs áls het vies is, gebeurt er niets met je. Zelfs al wordt een bed niet verschoond en lig je dus onder hetzelfde laken als die dikke, naakte man, dan nog is er niets aan de hand. Fris is het niet, maar je wordt heus niet ziek ofzo.

Ik heb er nooit moeite mee.
Oud 06-08-2009, 09:44
igfy
igfy is offline
Citaat:
Ik begrijp wel dat het een vies idee kan zijn, maar zelfs áls het vies is, gebeurt er niets met je. Zelfs al wordt een bed niet verschoond en lig je dus onder hetzelfde laken als die dikke, naakte man, dan nog is er niets aan de hand. Fris is het niet, maar je wordt heus niet ziek ofzo.

Ik heb er nooit moeite mee.
Dit dus. Alhoewel ik vroeger als kamermeisje in een hotel werkte en ik dus weet hoe ontzettend smerig sommige hotelkamers achtergelaten worden. Ik probeer er altijd maar niet aan te denken...
Oud 06-08-2009, 20:59
Verwijderd
Pff, dat is toch allemaal niet zo'n probleem. Als het gewassen is, is het toch niet erg.
'Je weet toch niet wat er gebeurd is!'. Tja, misschien heb ik dan geen smetvrees, maar je kunt ook overdrijven.
Gewoon erop gaan liggen, niet aan denken, als het gewassen is, is het goed.
Je wordt er toch niet ziek van...
Advertentie

Regels voor berichten