Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2009, 20:02
aquarium93
aquarium93 is offline
als het schooljaar net begint ben ik altijd nog vol enthousiasme maar na de eerste periode wordt alles alweer saai. Ik doe dan het hele jaar niks meer maar haal wel 8en en 9s. Ik zit nu in VWO4. Elk jaar zeggen ze dat het moeilijker wordt, terwijl alles juist steeds simpeler lijkt. Wie heeft er tips ofzo voor verveling op school
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2009, 09:03
Verwijderd
Ga eens kijken wat interessant is buiten school om. Misschien heb je wel een of andere organisatie waarbij je lekker aan de slag kan. Als het een goede organisatie is dan wil school vast accepteren dat je daar actief bent. Tenminste, als je dan nog steeds 8en en9-ens blijft halen.

Ik heb wel de ervaring dat ik tot 4V het niet zo moeilijk had. 5V vond ik het moeilijkste jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 17:00
DBZ
DBZ is offline
Hahaha, ik heb last van hetzelfde. Ik heb geprobeerd om naar VAVO te gaan en 2 jaar in 1 te doen en ik heb heel veel geprobeerd te regelen. Ik zit ook in de 4e btw. Maar ik heb net te horen gekregen dat niks door kan gaan. Ik moet dus de komende twee jaar op dezelfde school blijven zitten. Ik heb dus zojuist besloten om me leven te verneuken Ik ga het namelijk niet nog 2 jaar uithouden om die saaie, simpele zooi te doen.
Me pa zei net dat ie een paar minuten geleden iemand dood had voelen gaan(paranormale zooi, waar hij nooit iets mee doet), maar ik denk dat ie mijn motivatie weg voelde zakkenXD

Maar misschien is er voor jou wel hoop. Ga naar je teamleider of iemand anders op je school en vraag of je bijv een klas over kan slaan, extra zooi kan doen ofzo... Succes ermee Hopen dat er van jou wel iets terecht komt Ik ben vanaf een paar minuten geleden hopeloos
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 21:51
aquarium93
aquarium93 is offline
heb al van alles geprobeerd
mag er niet eens één extra vak bij doen, daar doet de school niet aan...
zit toch de hele tijd voor jan snot op school bij het raam naar buieten te staren zonder iets te doen... Gelukkig is het bijna vakantie
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 07:06
DBZ
DBZ is offline
Jep, dat herken ik. Zegt me docent dat ik me tijd niet moet gaan uitzitten... Ja, wat dan? Somme gaan maken die ik al begrijp? Kan beter fff gaan klooien, is tenminste leuk

Maar misschien kun je naar een pre-university college. Zoek maar op google
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten