Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hallo,
dat bedoel ik niet ![]() ik zit op school en moet eerder weg wegens bruiloft naar marokko. maar heb bewijs nodig dus moet mijn familie in marokko een brief faxen naar school. moet een goede brief zijn. dus kan iemand een brief maken en hier posten. want ben er slecht in ik vertaal het verder enz. betaling voor de brief is mogelijk ![]() |
![]() |
|
Jongetje,
Niet om lullig te doen ofzo, maar wij moeten een brief schrijven omdat jij eerder weg wilt? Je kan toch ook aan je familie in Marokko vragen een brief te schrijven, die jij vervolgens vertaalt naar het Nederlands, en die lever je dan in op school. En als je wilt dat iemand die brief schrijft, zet dan concretere informatie hier neer, datum, tijd van vertrek, tijd van terugkomst, dat soort gegevens. Anders kunnen wij een beetje moeilijk helpen hè? En is het misschien niet beter, dat als jij niet zo goed bent in het maken van een brief, dat je het probeert, en dat je die brief dan vervolgens hier post, en dat wij dan kijken wat er aan verbeterd zou kunnen worden. Lijkt mij handig, want dan leer je er zelf ook nog wat van. Dus je slaat 2 vliegen in 1 klap. Ik wil je best helpen, maar maak eerst zelf een opzet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer het eens zelf. Zoals mijn bovenposter zegt, vraag je familie iets te schrijven en vertaal dat. Of laat je ouders helpen en vertaal het dan. Mogelijkheden zat. Ik denk niet dat het slim is om ons die brief te laten schrijven. Er missen inderdaad veel gegevens. En misschien meteen je ouders wat Nederlands leren? Kan handig zijn. Weer wat geleerd.
![]() |
![]() |
|
Maar, als je tenminste probeert een nette brief te schrijven, die brief vervolgens hier post zodat wij kunnen kijken wat er verbeterd kan worden, en dat je dat dan aanpast aan je brief. Want als je alleen maar roept dat je het niet kan, zul je het ook nooit kunnen.
Je kan ook nog eventjes googelen op "zakelijk brief". Er staan echt voldoende modellen om een nette, goede brief te schrijven op het internet. En het lijkt me inderdaad handig, je ouders wat Nederlands te leren. Succes met het schrijven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|