Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vraag me ook wel af op wat voor principes die gekke Amerikaanse rechters zich baseren. Zo'n bedrag is ongeveer het honderdduizendvoudige (waarschijnlijk zelfs meer) van de daadwerkelijk geleden schade.
Of als je daar advocaat bent... Sta je dan 's morgens op, kijk je in de spiegel en kan je jezelf respecteren als je een student en een tienermoeder elk uitzicht op een toekomst hebt ontnomen ten faveure van een kartel dat miljarden omzet en puur zo handelt omdat ze bang zijn voor innovatie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dan nog is elk einde zoek. Wat financiën betreft is hun leven voorbij. Dat je leven voorbij is, is een straf die men meestal oplegt aan moordenaars e.d., dus dat heeft hier geen enkele proportie; een blikje cola stelen in de supermarkt brengt ongeveer evenveel schade toe, en de punitive damages daar zijn ook niet zo absurd hoog.
Er moet dus iets anders dan dat punitive damages idee zijn, om dergelijke absurde bedragen te veroorzaken.
||
Citaat:
ik heug me nog een inbreker en een val van een wenteltrap met een prijskaartje van een miljoen+ & dat je schuldig bent tot je onschuld bewezen is zal wel meetellen, & Het gegeven dat het mediacircus in amerika (en daarbuiten) van slechts een paar bedrijven is en die dus gezamelijk meer geld hebben te besteden dan heel de overheid in de VS en dus automatisch in dat systeem veel in de melk te brokkelen hebben. Intellectueel eigendom ![]() en hoe zit dat dan met uitvindingen? Geen ideeën meer mogen jatten en veranderen is het slechtste wat je als mensheid kan doen, heel ons bestaan drijft erop. mocht disney mij voor de rechter dagen dan weet ik al wat ik ga zeggen; ik heb alles gekocht en daarna pas gekopieerd voor eigen gebruik, helaas zijn de originelen verdwenen tijdens een afschuwelijk familiedrama
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() eigenlijk vind ik de fake cases nog wel het leukst, maar de bizarre claims die amerikanen proberen te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het mag duidelijk dat de muziekindustrie op geld uit is, terwijl een inbrekerslachtoffer vaak genoegdoening voldoende vindt. |
![]() |
|
http://www.edwardsamuels.com/copyrig...es/oneill.html
http://www.danoneillcomics.com/crimes/index.htm
|
![]() |
wel bizarre bedragen natuurlijk. eigenlijk moet er een boete komen voor mensen die van die bizarre bedragen eisen en uiteindelijk in het ongelijk gesteld worden. 5% van het geclaimde bedrag ofzo, dan piepen ze wel anders
![]() ook wel cru voor dat vrouwtje dat als eerste persoon werd aangeklaagd voor het illegaal downloaden en verspreiden van muziek; de eerste keer kreeg ze een boete van 222.000 dollar opgelegd, nadat ze in hoger beroep was gegaan 1.920.000 dollar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog meer absurditeiten van het Amerikaanse rechtssysteem:
Jobless graduate sues her college A New York woman who says she cannot find a job is suing the college where she obtained a bachelor's degree, the New York Post reports. http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8180806.stm Dit is toch te gek voor woorden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van die moeder: Over 18 jaar lezen we over een gefrustreerde jongen met een aan lagerwal geraakte moeder die met een doorgeladen pistool het hoofdkwartier van de RIAA inwandelt en daar om zich heen begint te knallen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|