Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2009, 12:29
Loesjeeee!
Heei!

Ik moet voor Spaans een soort van opstel over vakantie schrijven, maar ik vind dit best wel moeilijk ..
dus ik dacht misschien heeft iemand hier zin om mij te helpen?
Ik ga wat schrijven over mijn vakantie, omdat ik in de zomer naar Argeles ga en 1 dagje naar Barcelona. Ik ga op een jongerenreis samen met mijn vriendinSanne. Ik ben al 4x op een jongerenreis geweest en 2x daarvan samen met haar. Het was altijd heel erg leuk, dus ik denk dat dat dit jaar ook wel weer zo zal worden. We vertrekken met de bus vanaf Amsterdam en komen 10 dagen later daar ook weer terug. We zijn dan weg van 14 tot en met 23 augustus. In de reis gaan we verschillende dingen doen: zo gaan we een kanotocht in de Pyreneeën maken, abseilen, raften, maar ook zwemmen, aan het strand liggen en ‘s avonds naar een discotheek. Naast al deze activiteiten gaan we een ook dagje naar wereldstad Barcelona. In Barcelona mogen we zelf kiezen wat we willen doen. Ik denk dat ik daar graag wil winkelen, maar ik wil ook het Park Guell zien. Ook het Camp Nou, het voetbalstadion van Barcelona lijkt me leuk om te zien en de Sagrada Familia zijn denk ik wel dingen die gezien moet hebben als je in Barcelona komt. Ik ben er nog nooit geweest dus ik kijk er erg naar uit. Barcelona is ook de grootste stad na Madrid in Spanje en de grootste stad van Catalanie. In Madrid ben ik wel al eens geweest, met mijn tantes en ik vond dit erg leuk, dus dan wordt Barcelona vast nog leuker!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2009, 13:11
Verwijderd
Probeer eerst al eens zelf...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 16:04
Loesjeeee!
Al gedaan =)
maar hoe krijg ik dit nou weer weg ?
Met citaat reageren
Advertentie