Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij, als hij nu echt leuk blijkt te zijn en ze krijgen verkering, dan weten haar ouders van niets en als ze dan nog een keer wil afspreken moet dat weer stiekem omdat haar ouders het vast niet leuk vinden dat de eerste keer stiekem was; en dan blijf je bezig en kun je hem nooit thuis uitnodigen ofzo. Of als het een engerd blijkt te zijn dan durft ze dat misschien niet te zeggen omdat ze bang is dat haar ouders boos worden dat ze achter hun rug om mensen van internet ontmoet. Laatst gewijzigd op 11-09-2009 om 23:07. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() OT: mja is al gezegd, afspreken op een neutrale plaats, laat mensen weten waar je met wie afspreekt, neem iemand mee. |
![]() |
|
het kan zijn dat hij haar gaat stalken oid, als ze haar adres geeft.
ja, je kunt met hem afspreken. wees voorbereid op teleurstelling, want op msn en foto's zijn mensen heel anders dan in het echt. maar wie weet, het kan een hele leuke knul zijn. en neem verder die tips van hierboven mee: mobiel, openbare plaats en alsjeblieft neem toch iemand mee. |
![]() |
||
Citaat:
Ze gaat gewoon lekker naar een openbare plek met wellicht een vriendin. Ik zie geen kwaad. Tis geen horrorfilm. Edit: En daarbij gaat ze eerst die gozer ontmoeten, wellicht als het later serieus wordt, en ze nemen verkering, dan kan ze haar ouders informeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aw, wat een vijandigheid.
![]() Ik snap Sarah's punt wel, hoor. Alleen had ik het zelf nooit aan mijn ouders verteld, als ik de TS was geweest. In ieder geval nu nog niet. Er valt altijd wel iets te verzinnen over 'hoe' ze hem heeft ontmoet. De kans dat het heel erg awkward wordt als ze het haar ouders vertelt is namelijk vrij groot. Ze willen erbij zijn, of ze verbieden het, of wat dan ook. En dat lijkt me geen fijne situatie, omdat ze elkaar zelfs nog nooit hebben gezien. Het laatste dat je dan wilt is inmenging van ouders. Dus zoals ik al zei: Ontmoet hem op een veilige, openbare plek. Wees bereikbaar (mobiel) en neem een vriend(in) mee, of zo. Ik denk dat je dan voldoende voorzorgsmaatregelen hebt genomen. Het is namelijk echt niet zo erg als mensen allemaal denken. De kans dat ze daadwerkelijk met een enge oude vent afspreekt is vooralsnog vrij klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze het echt wil zou ze de jongen bij haar thuis uit kunnen nodigen, als haar ouders OOK thuis zijn. Dat is veel veiliger, helemaal op die leeftijd. Natuurlijk is dat niet zo leuk maar je weet maar nooit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoel gewoon dat men tegenwoordig heel erg goed is in het bedenken van doom scenarios. Je hoort altijd alleen maar de enge verhalen, maar het is echt niet zo dat 1 op de 10 mensen op het internet stiekem oude vieze mannetjes zijn.
Zolang ze in het openbaar ontmoeten en zij op z'n minst haar mobiel bij zich heeft en in het gunstigste geval een vriend/vriendin meeneemt, dan is het echt niet gevaarlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ot: identiteit checken lijkt mij toch wel eerste punt wat je moet doen en je adres geven is nooit slim bij iemand waarvan je niet weet hoe hij of zij er uitziet
|
Als je al wil afspreken, doe dat dan op een openbare plek, zorg dat er mensen zijn die weten waar jij bent en dat zij ook te bereiken of in de buurt zijn.
Zelf zou ik je niet aanraden om met iemand via internet af te spreken op je 13e, toen ik zo oud was durfde ik dat zelf domweg niet aan. Misschien dat je het langzaam kan opbouwen met webcam, sms en telefoontjes, zodat je in elk geval wat vertrouwd met 'm kan raken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een meisje Verwijderd | 16 | 16-05-2011 06:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd.. maar twijfels Onlyme. | 4 | 20-09-2010 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Liefde & Relatie |
hopeloos verliefd!!! help!!! xxbyilona | 7 | 18-05-2004 18:43 | |
Liefde & Relatie |
lang verhaal? help me plzz CoveredEyes | 6 | 30-07-2003 14:38 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben echt verliefd Zwelgje | 4 | 09-08-2002 23:17 |