Ik weet echt niet waar ik moet beginnen, naja bij t hele verre begin dan maar...
Ik ken nu bijna 2 jaar een jongen en sinds anderhalve maand hebben we iets samen...
In t begin ging alles heel goed, maar soms krijg ik t gevoel dat al t goede me uit de handen glipt...
Onze msn gesprekken zijn nu niet meer zoals ze waren toen we nog gewoon vrienden waren, en ik weet wel dat dat logisch is, maar t is echt anders...Nu zijn we zelfs allebei on en zeggen niks...Naja we hebben net wel gepraat en dan gaat t ook wel, maar soms is t echt raar...
Een keer met uitgaan was er een jongen die beweerde dat hij verliefd op me was en hij kon niet van me afblijven...(lees ook topic; wel of niet naar t feest?) En daar is dus een feest, maar ik heb besloten om er niet heen te gaan...
Ik denk dat hij heel erg het gevoel moet hebben dat ik van um hou en ik voel me dan zo dat ik me de hele tijd moet bewijzen tegenover hem...
Laatst zag ik namelijk een ex van mij terug naar een lange tijd en ik ging naar hem toe (m'n huidige vriend bleef bij zijn kameraden staan maar kon me wel zien) en ik vroeg dus hoe t met hem was (m'n ex) enzo...Hij had een nieuw shirt dus daar zat ik heel even aan maar en toen hij wegging, keek ik hem na...
Mijn vriend zei dat ik niet normaal naar um keek, maar met stralende ogen...En dat was ook zo...Het deed pijn om hem te zien en ik wou um gewoon ff aankijken, dat omdat het een hele knappe jongen is, maar vragen hoe mijn vakantie was??Neej hoor, ho maar!
Maar goed, toen kwam later ook nog die jongen van t uitgaan eraan en daar ging ik naartoe om hem te begroeten (hij was met een andere jongen die ik eerst begroette...Een groet is daar een hand en een ''knokkelaanraking'' je kent t misschien wel...Naja die ene jongen die zegt dat hij verliefd op me is, hield m'n hand dus net iets langer vast...
Maar goed dat doet er verder niet toe...
Mijn vriend vond t alles behalve leuk en toen ik ook nog es wegliep zonder dat te zeggen, werd hij boos, maar hij zei er niets over tegen mij...Dat doet hij een dag daarna pas, op msn en het munt bijna uit op ruzie.
Ik heb er zo de pest in als hij dat niet op t moment zelf zegt maar op msn! Ik bedoel, zeg t dan in m'n gezicht als je ergens niet mee eens bent!Dat zei ik ook tegen hem, het is niet zo dat ik dit nu alles hier typ en dan niets tegen hem zeg...
Ik weet niet meer wat ik moet doen, volgens mij denkt hij dat ik niet meer verlefd op hem ben ofzo, maar ik wil me niet voelen alsof ik me de hele tijd moet bewijzen voor hem dat ik wel van um hou...
Any tips ofzo...?
Alvast bedankt!