Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2007, 13:04
Melpomene
Melpomene is offline
Niet dat ik het van plan ben ;x Maar ik vraag me af of dat niet heel erg schadelijk is. Je haalt toch in feite het glazuurlaagje weg.
Waarom wordt dit dan toegepast door tandartsen

Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?
Oud 22-03-2007, 14:06
Vitamintje
Vitamintje is offline
Bleken is niet goed voor je glazuur, maar het is niet zo dat het glazuurlaagje helemaal verdwijnt. En waarom het wordt toegepast lijkt me logisch, omdat er vraag naar is. Veel mensen willen tegenwoordig niet alleen een gezond maar ook een mooi gebit.
Oud 22-03-2007, 15:12
Poepkind
Poepkind is offline
Nja, er zijn dingen die fout kunnen gaan en je kunt er tandproblemen van krijgen. Maar net als met plastische chirurgie gebeurt het gewoon, omdat mensen in Nederland zelf de risico's tegen de kosten/baten moeten afzettn.
Oud 06-07-2009, 13:49
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Hoi,
Ik heb ook mijn tanden laten bleken en nagevraagd bij mijn tandarts. Die zei dat t verder niet schadelijk was. Heb mijn tanden laten nakijken nadat ik ze heb laten bleken en ze waren niet beschadigd ook mijn glazuur niet. Je glazuur beschadigd eerder bij eet en drinkgewoontes waar zuren inzitten. Zoals cola en red bull en ook zuren die in eten zitten, zelfs in fruit. Als je je tanden laat bleken door een profesionele praktijk en ze dekken je blootliggende tandhalzen en tandvlees goed af is er niks aan de hand. Je hebt dan jarenlang plezier van witte tanden. Je moet t dan wel een uur met een plasmalamp laten doen, dan worden alle verkleuringen helemaal uit je tanden gehaald. Zelf heb ik t laten doen bij www.thewhitesmilecompany.nl . Daar zijn ze profesioneel en voor een complete behandeling, dus een uur met de plasmalamp betaal je maar 149 euro. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groetjes Alyshia
oeh, een banaanvraag-in-wording!
Topic gesloten

Regels voor berichten