Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 18:05
Rosie
Rosie is offline
Ik heb wat vraagjes over het bleken van tanden.
Ik heb heel veel vlekken op mijn tanden, heb ik al mijn hele leven en ik wil er heel erg graag af. Nou vraag ik me af wanneer zo'n behandeling onder de verzekering valt en hoe zoiets gaat..

Alvast bedankt, Rosie
Oud 06-08-2002, 09:39
shanli
shanli is offline
ik heb gehoord van een vriendin dat ze dat gewoon bij de tandarts heeft gedaan,verder weet ik er niet veel van maar ik wil dat ook gaan doen(voor 1 tand)
Oud 06-08-2002, 15:43
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
heey, ik heb mijn tanden laten bleken, en ik ben er heeel blij mee. Ik heb aan de tandarts gevraagd of dat kon. Ik moest ongeveer 2 weken lang, elke nacht een soort van plastic over je tanden heen, met daarin een beetje bleekmiddel (of zoiets) Na een paar dagen zag je al echt verschil. Je tanden kunnen wel wat gevoeliger worden.
Het was alleen niet zeker of het door de verzekering word vergoed, maar bij mij toch wel, maar dat is geloof ik niet altijd zo. het koste ongeveer 200 euro (of iets meer) En het werkt echt! Alleen ze worden natuurlijk wel weer wat lelijker na een tijdje, maar ze zijn bij nog steeds wit! succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:53
Pekay
Pekay is offline
Ik wil ook me tanden bleken...... alleen de mijne zijn niet verkleurd ofzow.... ze zijn gewoon wat gelig, altijd al zo geweest... werkt dat dan ook??

alleen me tandarst vind het niet erg genoeg zegt ie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:36
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Citaat:
Pekay schreef:
Ik wil ook me tanden bleken...... alleen de mijne zijn niet verkleurd ofzow.... ze zijn gewoon wat gelig, altijd al zo geweest... werkt dat dan ook??

alleen me tandarst vind het niet erg genoeg zegt ie
Door dat spul kunnen je tanden zo wit worden, dat ze licht gaan geven maar dat is niet mooi. Een beetje gelig is juist natuurlijker. Maar misschien vind je het zelf erger dan dat het is...mijn tandarts kon het wel begrijpen (ze waren heeel geel) en deed er ook niet moeilijk over...maar de tandarts kan niet weigeren denk ik..maar dan vergoed de verzekering het waarschijnlijk niet....dus dat ligt eraan wat je er voor over hebt....
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:55
knuffelke
knuffelke is offline
Er bestaan ook zo van die tandpasta's (bv signal withening en nog wat) ...die gebruik ik momenteel.
Het werkt niet zo direct als bleken bij de tandarts...maar tis way goedkoper (slechts 2 euro voor een tube) en geeft op lange termijn (3 maandjes ofzow) ook een degelijk resultaat
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:18
Rosie
Rosie is offline
Hmm, dank je voor de antwoorden. Ik moet dinsdag naar de tandarts. Het enige nadeel aan bleek middelen en aan van die tandpasta's is dat je glazuur er slechter van wordt.
Ik hoop wel dat het door gaat want ik heb de vakantie foto's en daar valt het echt heel erg op en dat vind ik heel erg zonde.. Maarja.. we zullen zien.

Rosie
Oud 08-08-2002, 10:52
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
is het niet zo dat je de glazuur laag van je tanden nog eens extra afbreekt, naast de gele aanslag, waardoor je tanden nog sneller weer geel worden

nahah.. als die tandartsen het doen...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 11:10
Verwijderd
Ik hoorde via de tandarts (vriend van ons), dat hij een nieuw apparaat had. Je tanden werden dan echt parelwit en dat bleef dan voor ongeveer 7 jaar zo. Kosten: €500,-
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten