Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2009, 14:38
KleineeRenee
KleineeRenee is offline
Hallo,, ik heb al een aantal weken (ong. 6 weken) last van me stuitje,, in het begin was het egt erg, dan stond ik op en dan kon ik amper opstaan omdat het zo pijn deed, en ook als ik ging fietsen en stapte van me fiets af deed het erg pijn. De laatste tijd gaat het wel wat beter maar soms komt het toch nog wel eens terug. Ik heb nu zomervakantie dus zit vaak op de bank en op zachte stoelen,, dan gaat het toch wel iets beter dan als ik op die houte stoelen op sgool gaat zitten. Kan het gekneust zijn of gaat het vanzelf weer over?Want ik had wel gelezen dat het soms een jaar kan duren voordat het over is.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 16:32
Pluis
Pluis is offline
Ik gok dat je op je stuitje bent gevallen? afhankelijk van hoe hard het is gegaan, kan het inderdaad best lang duren. Er zijn mensen bij wie het altijd een zwakke plek blijft, en anderen merken er na een paar weken niks meer van.
Ik zou de zomervakantie gebruiken door leker op die zachte stoelen te blijven zitten, dan kan het zo goed mogelijk genezen.
Oud 23-07-2009, 21:36
Verwijderd
Als je niet gevallen bent dan kan het ook zijn dat je te dun bent, en dus te weinig vet op je stuitje hebt. Maar dit komt eigenlijk alleen over bij mensen die echt veel te dun zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 09:57
KleineeRenee
KleineeRenee is offline
Citaat:
Ik gok dat je op je stuitje bent gevallen? afhankelijk van hoe hard het is gegaan, kan het inderdaad best lang duren. Er zijn mensen bij wie het altijd een zwakke plek blijft, en anderen merken er na een paar weken niks meer van.
Ik zou de zomervakantie gebruiken door leker op die zachte stoelen te blijven zitten, dan kan het zo goed mogelijk genezen.
Ik ben niet op me stuitje gevallen. Het was eigenlijk best raar, want ik zat op zo'n houte stoel op school en toen ik opstond was er nog niks, en toen ging ik op me fiets zitten en toen kreeg ik die pijn. Maar ik ben vroeger wel eens op me stuitje gekomen. Kan het zijn dat het weer terug is gekomen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 18:40
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Dat is best raar dat het zo uit het niets komt. En het kan idd weer terug gekomen zijn. Ik zou maar lekker op zachte stoelen blijven zitten,, dan herstelt alles het snelst. Probeer ook gewoon als of je het niet hebt,, dan sta je ook makkelijker op. Ik heb het ook gehad en het is idd niet echt fijn,, ik stond soms heel langzaam om maar dan voel je juist die pijn. Gewoon snel opstaan en doorgaan met je leven. Het kan idd een jaar duren maar het hoeft niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:03
Verwijderd
Rust nemen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten