Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 19:08
The blue one
The blue one is offline
ik heb sinds 2 weken enorm veel last van mn stuitje. eerst dacht ik dat t wel over zou gaan, maar dat gaat t dus niet.
heb t nergens tegen gestoten ofzo, kwam gewoon opzetten en werd/wordt steeds erger. merk het als ik sta, loop, zit, lig (aldoor dus zeg maar), en al helemaal als ik me buk oid. en is er niet constant, maar steeds tijdje wel, half uurtje niet enz.
en merk ook dat ik de laatste paar dagen vrij vaak naar de wc moet, voor een grote boodschap dan dus.

weet iemand of dit dan met elkaar te maken kan hebben? en hoe je last zou kunnen krijgen van een stuitje zonder er iets speciaals mee gedaan te hebben?

alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:22
Maarten
Maarten is offline
Laat er naar kijken door een dokter

Stel dat iemand zegt het is dit en dit en het is niet erg en je stelt je daarmee gerust en vervolgens ga je niet naar de dokter en blijkt het iets ernstigs te zijn dan denk je shit was ik maar eerder gegaan.

Ook al lijkt het iets kleins, laat het door iemand bekijken die er verstand van heeft. Je hebt er paar weken al last van en je wil zoiezo weten wat het is. Stel het is niks, fijn dan weet je dat tenminste.

Je kan via een forum nooit echt uitsluitsel geven, je moet het echt met eigen ogen kunnen zien en gericht vragen kunnen stellen enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Je weet zeker dat je m niet gestoten hebt of op de harde grond hebt gezeten oid? Ik ben namelijk een keer helemaal niet zo hard op mn stuitje gevallen, en daar heb ik echt jaren last van gehad. Het kan natuurlijk ook van alle grote boodschappen zijn. Maar zoals de poster boven mij ook al zegt, wij kunnnen het nooit weten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten