Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 18:14
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ik ben nu op vakantie in Kroatie , al 4 weken....mijn vriend waar ik nu al bijna 2 jaar mee heb is in Nederland, ik heb hem vandaag gebeld en hij heeft me verteld dat hij een meisje leuk vind(ja ik heb ernaar gevraagd)en ik vroeg of hij haar leuker vind dan andere vriendinnen van hem waarop hij ja zei...maar ij is niet verliefd en wilt ook niks met haar , hij zegt dat hij van me houdt....
Ik weet niet wat ik ermee aan moet ...? wat moet ik doen als ik over 2 dagen thuis kom?
Geef je menin hierover of als je zoiets hebt meegemaakt vertel er wat over ....blabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 18:16
miro
miro is offline
Wacht totdat je thuis bent over 2 dagen en praat er dan met hem over. Neem aan dat je het nu niet zomaar op wil geven voor iets waar je helemaal niet zeker van bent.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:30
Mindfields
Mindfields is offline
Wow, dat heb ik ook gehad. Alleen vond ik een andere jongen ook wel leuk (en omgekeerd). Maar dat is overgegaan en kben nog steeds bij mijn vriend...Dus mijn tip; kijk het nog even aan
Oud 29-07-2002, 18:31
girl18
girl18 is offline
ja het beste ff wachten en gewoon over twee dagen eens goed met hem praten
Oud 29-07-2002, 18:55
Diana's~Acolyte
Dit is ook mijn tweede keer, bij dezelfde jongen .....najah ik zie wel dan

ik voel me echt heel erg kut
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:43
*meissie*
*meissie* is offline
praten
Oud 31-07-2002, 19:46
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het nog een beetje vroeg om het uit te maken. Als je een relatie hebt kun je daarnaast nog best anderen leuk vinden. En hij heeft het niet ongevraagd verteld, je hebt er zelf naar gevraagd. Hij is niet verliefd op haar, hij wil niks met haar, hij vindt haar gewoon leuk en dat kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 21:36
Tox
Tox is offline
Citaat:
miro schreef:
Wacht totdat je thuis bent over 2 dagen en praat er dan met hem over. Neem aan dat je het nu niet zomaar op wil geven voor iets waar je helemaal niet zeker van bent.
Zeker het beste idee ja, face tot face gaat altijd beter.
Oud 31-07-2002, 22:29
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Tox schreef:
Zeker het beste idee ja, face tot face gaat altijd beter.
Niet mee eens.
Face-to-face kan heel confronterend zijn, waardoor je niet zegt wat je eigenlijk wilt zeggen.
Oud 01-08-2002, 11:45
steve liekens
steve liekens is offline
Praten kan helpen! als je degene van wie je houd verliest zonder dat je hebt kunnen praten ga je in de put zitten
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 11:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ga eerst maar naar huis en praat met hem. misschien valt het best wel mee. als ie je straks terug ziet, denkt ie bij zichzelf: dat dit k dit bijna kwijt was...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:32
PrimRose
PrimRose is offline
laat het toch eerst ff bezinken, gewoon als je terugkomt eerst naar je vriend toe gaan en vragen hoe het nu echt zit. Over de telefoon kun je dingen altijd anders opvatten dan het in werkelijkheid is, dus geen gekke dingen doen en praat erover met je vriend
Oud 03-08-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Face-to-face kan heel confronterend zijn, waardoor je niet zegt wat je eigenlijk wilt zeggen.
Mwoah, ik zeg irl eerder wat ik denk. Op internet heb ik teveel tijd om na te denken, waardoor ik dingen altijd voorzichtig breng .. irl zeg ik het gewoon zoals het in me opkomt, wat veel eerlijker is. Misschien confronterender, maar wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Mwoah, ik zeg irl eerder wat ik denk. Op internet heb ik teveel tijd om na te denken, waardoor ik dingen altijd voorzichtig breng .. irl zeg ik het gewoon zoals het in me opkomt, wat veel eerlijker is. Misschien confronterender, maar wel duidelijk.
idd.

liegen over internet is makkelijker dan irl.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 19:47
Diana's~Acolyte
dank voor alle reacties,

het is trouwens uit
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:34
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
het is trouwens uit
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:02
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Als je over dingen praat waar je het liever niet over wilt hebben, is dat over Internet makkelijker.
Vooral dingen waar mensen zich eigenlijk voor schamen, waar ze irl de ander niet in de ogen durven te kijken.
Reageren

Regels voor berichten