Op zich is 380,- niet bijzonder duur maar ook niet bijzonder goedkoop voor zo'n systeem, volgens mij. Beetje weinig hardeschijfruimte en die videokaart is mid-range en zal dus sneller verouderen. Met een 400W-voeding stop je er ook niet 1-2-3 een high-end kaart in, zeker niet over een jaar of twee. Maar 't is een recent kaartje en je systeem heeft 4GB RAM, dus je zal er prima op kunnen gamen. Crysis op max trekt hij natuurlijk niet, maar de meeste recente spellen kun je gewoon spelen. Zeker met de instellingen wat omlaag geschroefd.
Schattig moederbordje zit erin trouwens:
Wel maar één PCI-e slot. Die wordt bezet door je videokaart en dan kun je er verder niks kwijt. Ik weet niet wat je verder allemaal (niet) nodig hebt, maar het is wel iets om eventueel rekening mee houden.
Dus, ja. Ik zou het geld er zelf niet voor over hebben, maar als je weinig bijzonders wil met je pc (internet, photoshop, films kijken, beetje gamen) dan voldoet hij prima. Als hij tweedehands is kun je nog proberen om 350,- te bieden maar er zijn genoeg mensen die weinig van pc's weten en hem ook wel zouden kopen voor 380,- dus of dat zal slagen is ook maar net de vraag.