Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2001, 22:47
Gilo
Gilo is offline
kijk ik sta voor een keus.. een moeilijke keus... namelijk ik wil een DVD-speler kopen.. en ik heb er namelijk een gezien (of het wat is moet je maar zelf bepalen, maar help me er maar bij aub). Namelijk de Cyberhome AD-L 528 (kost 451,01 incl.btw)

hieronder wat specificaties :

SPECIALE FEATURES Disc Formats: DVD, CD, MP3, CD-R / RW, VCD, SVCD AC-3 / DTS Digitale output PAL / NTSC Dual TV System 5.1 kanaals output SCART Connector YCC / RGB Connector RGB Output 2 x hoofdtelefoon output 2 x Volume Control Sound Key Control CD-Sound Effect Feature  Bass / Treble / 3D Programma menu voor Audio-CDs Bookmark Feature Sleep Functie MP3 Playlist 8 letters Multi Language On Screen Display (OSD) Multi Language Operating Instructies Speciale Afspeel Functies Quick en Slow Forward / Backward Play Repeat Section A tot B Rating Level Multi Language (afhankelijk van titel) Subtitel (afhankelijk van titel) Multi Angle (afhankelijk van titel) 16:9 / 4:3 TV Screen Selection Programma Editten Playback Repeat Close Caption (afhankelijk van titel) 4 kleurs grafische OSD 4x Zoom functie 2-8x Quick back en forward 1/5 - 1/4 - 1/8 Slow-Motion 430 x 340 x 90 mm (W x D x H)

nou zoals ik al eerder zei ' is het wat of zou je me iets anders adviseren.. ' alvast bedankt GILO

[Dit bericht is aangepast door Gilo (28-10-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2001, 22:49
Diablos
Diablos is offline
wat kost deze dvd speler?
Oud 28-10-2001, 22:52
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Diablos schreef:
nog diepere zucht ...

lees dit nog eens goed please:

Citaat:
Gilo schreef:
kijk ik sta voor een keus.. een moeilijke keus... namelijk ik wil een DVD-speler kopen.. en ik heb er namelijk een gezien (of het wat is moet je maar zelf bepalen, maar help me er maar bij aub). Namelijk de Cyberhome AD-L 528 (kost 451,01 incl.btw)
maargoed ik weet het niet... volgens mij is het een best goed ding, in ieder geval kan hij mp3's draaien. dat is altijd wel relaxt.. ik heb zelf één van de eerste dvd-spelers met nog niet zoveel functie's

Oud 28-10-2001, 22:52
Koen
Koen is offline
Citaat:
Diablos schreef:
Misschien handig als je in 't vervolg de hele post even doorleest:

Citaat:
Namelijk de Cyberhome AD-L 528 (kost 451,01 incl.btw)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 22:55
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Koen schreef:
oke oke tis al laat he

zou ik zeker kopen als je er een wilt gaan halen.
Oud 28-10-2001, 23:24
Gilo
Gilo is offline
Citaat:
Koen schreef:
hihi Maar is het nou wat mr. Forumbaas
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 04:43
Verwijderd
n.a.v. een hele uitgebreide test in de consumentenbond, en tamelijk veel reviews gezien te hebben op internet: er zijn geen bepaald 'slechte' meer..

alleen betere (vaak ook duurdere)..

maar is het zo moeilijk even *zelf* naar reviews te zoeken op internet?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 10:07
Gilo
Gilo is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
n.a.v. een hele uitgebreide test in de consumentenbond, en tamelijk veel reviews gezien te hebben op internet: er zijn geen bepaald 'slechte' meer..

alleen betere (vaak ook duurdere)..

maar is het zo moeilijk even *zelf* naar reviews te zoeken op internet?

is het een moeite om een post te plaatsen dan? Ik wil graag van mensen die hem bezitten, hun meningen over dit apparaat horen.... want uit een review hoor je het maar van een persoon...

Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 16:37
Gilo
Gilo is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
maargoed ik weet het niet... volgens mij is het een best goed ding, in ieder geval kan hij mp3's draaien. dat is altijd wel relaxt.. ik heb zelf één van de eerste dvd-spelers met nog niet zoveel functie's

de functies zegt niks over de kwaliteit van dit apparaat.. als het wat is dan zou ik hem zekers kopen !!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Gilo schreef:
is het een moeite om een post te plaatsen dan? Ik wil graag van mensen die hem bezitten, hun meningen over dit apparaat horen.... want uit een review hoor je het maar van een persoon...

http://www.ecoustics.com/Home/Home_V...D/DVD_Reviews/

je moet 's niet zo lui zijn, vrind..

bovendien, een review door een bekende site, waar men bekend staat om kwaliteitsreviews en mensen die weten waar ze het over hebben mag je rustig representatief noemen..

daar komt bij, hoeveel mensen hier, op dit forum denk je, hebben exact *dat* merk DVD-speler, en ook nog eens van *DAT* type?

[Dit bericht is aangepast door Dobermann (29-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 18:35
Gilo
Gilo is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Citaat:
Gilo schreef:

http://www.ecoustics.com/Home/Home_V...D/DVD_Reviews/

je moet 's niet zo lui zijn, vrind..

bovendien, een review door een bekende site, waar men bekend staat om kwaliteitsreviews en mensen die weten waar ze het over hebben mag je rustig representatief noemen..

daar komt bij, hoeveel mensen hier, op dit forum denk je, hebben exact *dat* merk DVD-speler, en ook nog eens van *DAT* type?

[Dit bericht is aangepast door Dobermann (29-10-2001).]

Bedankt voor het geven van die URL.. maar euhh aangezien de prijsverhouden van de Cyberhome ten opzichte van andere DVD-Spelers goedkoper is, lijkt mij dat mensen eerder een DVD-speler kopen van Cyberhome, dan een peperdure van Sony !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten