Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet het neit hebben over op wie je zelf lijtk want je vindt jezelf nooit op iemand lijken.
Als we doen wie lijkt er in het algemeen het meest op elkaar dan kan ik hele groepjs maken ![]() Want dat had ik serieus ![]() * Heel groepje mini's die door elkaar wandelden, een of twee jaar geleden. Met racing dutch en coolkast en dun hout enzovoorts. * Heel groepje anonieme dames rond de 20, een half jaar geleden ofzo. Met quis, chick rock, sherco, enzovoorts. * Heren die af en toe binnenwandelden, ook ongeveer een half jaar geleden: Matige muis, Laisve, Kopmuntkip, MartinV, enzovoorts. De meesten zijn nu geen probleem meer, eigenlijk. Overigens haalde ik vroeger, 2,5 jaar geleden dan ofzo, Tink en trass door elkaar en ze hadden ook nog allebei een blauwe avatar ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 18:45. |
![]() |
|
Ik vind jou, Tink, op een of andere manier iets van Sidhe weg hebben.
En Stefenootje idd wat van Fizzle. Mezelf vind ik op niemand lijken, maar ik schijn in het echt op heel veel mensen te lijken. Ik krijg regelmatig de vraag of ik soms een familielid die <insert name> heet, want daar lijk ik dan zo op. Best apart, ik heb dus een onorigineel uiterlijk ![]() Misschien lijk ik qua postgedrag wel op Minke omdat we allebei zo overtuigd zijn van ons gelijk op theatergebied en dat de ander graag duidelijk maken ![]() Maar verder lijken we in het geheel niet op elkaar ![]()
|
Nou ja sommige mensen weten het wel van zichzelf, maar dit soort topics lopen er meestal op uit dat mensen het over andere zeggen ja! Ik kan me ook wel vinden in wat Lisa zei over die anonieme dames en heren.
![]()
|
Ik lijk wel een beetje op fizzle qua humor en eh, tsja. Ik identificeer me wel met fizzle. En met Trimm Trabb ook omdat die heel veel dezelfde dingen leuk vind als ik. Qua uiterlijk lijk ik naar mijn idee niet echt op iemand.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kon vroeger ook nooit de "mini's" uit elkaar houden, net zoals Lisa dus. En verder vind ik Balance qua uiterlijk een beetje op een vrouwelijke versie van Lucky Luciano lijken (tenminste, wat ik op foto's heb gezien), maar wat postinhoud betreft zijn ze natuurlijk wel verschillend.
Het meest verwarrende voor mij is als mensen een heel erg op elkaar lijkende avatar hebben of kort na elkaar veranderen, dan moet ik altijd weer even nadenken wie het ook alweer is, of nadenken dat het twee verschillende personen zijn. En ik verwar Pippeloen nu steeds met Mephistopheles omdat ze zijn oude avatar heeft. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 |