Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je kan beter vragen wat niet want ik ben een erg ongeduldig iemand.
Als iets niet lukt, dan smijt ik met dingen en word ik heel driftig. Als mijn computer niet doet wat ik wil dan word ik helemaal agressief. Verder op m'n werk als mensen me commanderen of gewoon irritant doen zoals 10 keer bellen als je hebt gezegd dat het druk is maar dat je eraan komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als mensen zich om niks al aan iedereen ergeren en daar verder niks mee doen.
Als mensen zich ergeren aan iemand die zijn muziek hard heeft staan in het OV en er niks over zeggen. Dan kan je lekker lang boos gaan kijken maar mensen zijn niet allemaal even gevoelig voor boosheid-vibes. Hou dan op met je eraan ergeren of zeg er gewoon wat van.
||
Citaat:
|
Mijn vader die eet. AAAARGH! (Excusez-moi krijg hier altijd pure moordneigingen van.)
Mijn broertje die vragen stelt terwijl ik een FILM zit te kijken! Een zoemende mug om 3 uur 's ochtends (For heaven sake, die beesten slapen echt nooit ofzo..) Een verhaal met een goed plot dat in waardeloze stijl geschreven is! (Zondeee...) Afwasmachine uitruimen (Dit doe ik serieus zo'n 3x per dag en word er ziek van!) Dat was het wel ![]()
|
Oh yeah, muggen. Helemaal als ze je om half 6 's ochtends wakkermaken en je om 7 uur je bed uit moet. Dan ga ik een kwartiertje voor me uit zitten staren of hij weer langskomt en als ik hem dan eindelijk dood heb gemept en weer verder wil gaan slapen voor dat lullige uurtje ofzo blijken er nog minstens 2 andere muggen in mijn kamer te zitten. Daar word ik heel, HEEL chagrijnig van.
En ook als ik een film zit te kijken en mijn moeder tegen me begint te praten over wat ik allemaal nog moet doen, helemaal als het dan iets is dat we 'een dezer dagen' samen moeten doen, omdat dat, leert ervaring mij, nooit gebeurt.
|||
![]() |
Radio's waar je manueel de frequentie moet afstellen, dus waar je met zo'n draaiknop je zender kiezen.
Meestal heb ik perfecte klank terwijl ik naast de radio sta maar als je dan voldaan wegstapt, komt'r opeens allemaal geruis je mooie klank verpesten. Uiteraard stopt het geruis wel wanneer je weer naast je radio staat... Echt zo irritant want je weet pas of je radio juist staat als je weer 'n meter of 2 verder gestapt bent ![]() Citaat:
Bij vrienden enzo geen probleem maar voor familieleden is het verboden om gore geluiden te maken tijdens het eten. Zware moordneigingen! Citaat:
![]() Tijdens m'n laatste examenperiode heb'k eens 12 muggen doodgemept in één nacht (in'n kleine kamer en met gesloten ramen enzo). Heel de nacht bijna niets geslapen bij mug nummer 12 liep ik echt als één of andere gek door m'n kamertje. Alles moest en zou sterven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 |