Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2009, 10:43
Verwijderd
Fifa voor de playstation 2! Ik HAAT dat spel, en ik kan tegen mijn verlies daar niet van maar alleen Fifa, die kan mij zo freaking pissig maken omdat dat idiote team niet doet wat ik zeg dat ze moeten doen. Ik liet altijd die controllers kraken als het weer eens zover was.

Verder is er vrijwel niks en ben ik een rustige kerel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2009, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Fifa voor de playstation 2! Ik HAAT dat spel, en ik kan tegen mijn verlies daar niet van maar alleen Fifa, die kan mij zo freaking pissig maken omdat dat idiote team niet doet wat ik zeg dat ze moeten doen. Ik liet altijd die controllers kraken als het weer eens zover was.

omg, ik word ook altijd kwaad als m'n poppetje iets anders doet dan dat duidelijk de bedoeling was. Zoals de bal passen naar een heel ander mannetje
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 11:18
Verwijderd
Onder andere:
  • "weghalen"
  • een scherpe mes
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 12:21
Rationeel
Rationeel is offline
dit wordt niet een heel andere topic dan het vervelend/ambetant topic of wel?

ik maak me zelf nooit zo druk om dingen, hoewel ik wel veel dingen vervelend vind. en dan vooral (het gedrag van) andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:

Ik heb dat altijd met PES4 voor de PS2. Dan zit ik hier te schreeuwen alsof ik bij een echte voetbalwedstrijd zit. "Godverdomme man, niet daarheen dan!" "Anders ga je even tien meter buitenspel lopen, zakkenwasser!" "Blijf bij je man!" en mijn favoriet: "MEEKOMEN!", als je spits weer eens helemaal alleen staat en er geen back-up meekomt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 13:03
Lychee
Lychee is offline
Ik kan slecht tegen kritiek.
En als collega's op het werk kritiek tegen me hebben heb ik vaak het gevoel alsof ze neerbuigend tegen me doen en me minder vinden enzo en dan ben ik de hele dag chagarijnig.

slecht van mij
Oud 29-07-2009, 13:36
Verwijderd
je kan beter vragen wat niet want ik ben een erg ongeduldig iemand.
Als iets niet lukt, dan smijt ik met dingen en word ik heel driftig. Als mijn computer niet doet wat ik wil dan word ik helemaal agressief.
Verder op m'n werk als mensen me commanderen of gewoon irritant doen zoals 10 keer bellen als je hebt gezegd dat het druk is maar dat je eraan komt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 15:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb dat altijd met PES4 voor de PS2. Dan zit ik hier te schreeuwen alsof ik bij een echte voetbalwedstrijd zit. "Godverdomme man, niet daarheen dan!" "Anders ga je even tien meter buitenspel lopen, zakkenwasser!" "Blijf bij je man!" en mijn favoriet: "MEEKOMEN!", als je spits weer eens helemaal alleen staat en er geen back-up meekomt.
"Zakkenwasser".
Oud 29-07-2009, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Oja die mannetjes die buitenspel gaan staan vind ik ook irritant en inderdaad ook als ze hun man vrij laten, ik speel soms ook X2 football en als de computer dan een voorzet geeft krijgen ze het altijd voor elkaar om een man vrij op de penaltystip te hebben, zonder dat er een speler van mij in de buurt is
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 15:13
BendeBen
BendeBen is offline
die tyfus kinderen in de straat die van 11:00 tot 21:00 voor mn raam lopen te gillen en te rennen.

toonladders op een viool. om 0900.
Oud 29-07-2009, 15:17
Geel
Geel is offline
Ben meestal erg rustig en relaxed. Ik weet eigenlijk niet eens waar ik pissig van word, naast mijn broertje.

Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 15:33
VeGs
VeGs is offline
Mensen die je iets kwalijk nemen, maar je daar niet op aan spreken. Vooral als je kunt merken dat je iets 'misdaan' hebt, maar in plaats daarvan doen ze poeslief tegen je. *grote ergernis*
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 17:21
Verwijderd
Ik ben zeer zelden geïrriteerd.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 17:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als mensen zich om niks al aan iedereen ergeren en daar verder niks mee doen.
Als mensen zich ergeren aan iemand die zijn muziek hard heeft staan in het OV en er niks over zeggen. Dan kan je lekker lang boos gaan kijken maar mensen zijn niet allemaal even gevoelig voor boosheid-vibes. Hou dan op met je eraan ergeren of zeg er gewoon wat van.
Oud 29-07-2009, 17:34
Verwijderd
en toch deed je zo moeilijk om die 5 euro
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 17:36
Cherry Springs
Citaat:
En als collega's op het werk kritiek tegen me hebben heb ik vaak het gevoel alsof ze neerbuigend tegen me doen en me minder vinden enzo en dan ben ik de hele dag chagarijnig.

slecht van mij
Dat had ik ook bij mijn werk. Beetje vertellen dat ik de vloer niet goed aanveeg of dat ik een tafel niet op je juiste manier schoonmaak. Ik weet echt wel hoe je een tafel schoonmaakt, en het gaat prima als je je mond houdt erover. Maar ik had ook kutwerk, ik mocht alleen maar dingen met een sopje te lijf gaan, dan word je al gauw chagrijnig.
Oud 29-07-2009, 17:36
Cherry Springs
Citaat:
Hmm?
Oud 29-07-2009, 17:53
Verwijderd
was niet voor jou
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik was echter niet geïrriteerd, en de 5 euro haalde al helemaal niet het bloed onder mijn nagels vandaan.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik was echter niet geïrriteerd, en de 5 euro haalde al helemaal niet het bloed onder mijn nagels vandaan.
je kwam geirriteerd over..

weet iemand hoe je een dubbele punt boven een I of e etc krijgt met een mac?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 18:17
Verwijderd
Ik kan heel gefrustreerd raken als ik bij het spelletje Mijnenveger de twee laatste mijnen niet kan vinden omdat ze eenvoudigweg niet berekenbaar zijn en dat ik dan moet gokken en dan fout gok en ik het spel verlies terwijl ik zo ver was!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 18:22
Daboman
Daboman is offline
Mensen die denigrerend gaan doen als je nee zegt. Argh
Oud 29-07-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Mensen die denigrerend gaan doen als je nee zegt. Argh
Nee op welke vraag?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bussen en treinen die vertraging hebben/te vroeg weg zijn gegaan en apparatuur dat niet doet wat je wilt dat het doet.
Oud 29-07-2009, 18:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nee op welke vraag?
Als je min of meer zegt geen tijd voor ze te hebben
Oud 29-07-2009, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Als je min of meer zegt geen tijd voor ze te hebben
Soow doe maar stoer

OT: eh. Soms domheid, en als die domheid gevolgen heeft (dat iets daardoor niet goed is geregeld ofzo)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 19:49
Rivka
Rivka is offline
Mijn vader die eet. AAAARGH! (Excusez-moi krijg hier altijd pure moordneigingen van.)
Mijn broertje die vragen stelt terwijl ik een FILM zit te kijken!
Een zoemende mug om 3 uur 's ochtends (For heaven sake, die beesten slapen echt nooit ofzo..)
Een verhaal met een goed plot dat in waardeloze stijl geschreven is! (Zondeee...)
Afwasmachine uitruimen (Dit doe ik serieus zo'n 3x per dag en word er ziek van!)

Dat was het wel
Oud 29-07-2009, 19:51
Verwijderd
Als je drie keer per dag de vaatwasser uitruimt is het wellicht tijd om wat minder servies te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 01:23
Lychee
Lychee is offline
Vergeten te zeggen: Racisten.
En discriminanten
Vooral op YouTube filmpjes
Oud 30-07-2009, 02:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het komt weinig voor dat ik NIET geïrriteerd ben. Ik erger me echt aan alles en iedereen.
Vooral mensen, want mensen zijn debiel en zitten me altijd in de weg.
Oud 30-07-2009, 06:52
Missy
Missy is offline
Dat is vooral moment bepalend. De ene keer kan ik er wel chagrijnig van worden, de andere keer niet.
Oud 30-07-2009, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Als je drie keer per dag de vaatwasser uitruimt is het wellicht tijd om wat minder servies te gebruiken.
Of de vaatwasser aan te zetten wanneer hij vol is
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ohja. Mensen die vreselijk kort door de bocht reageren, en anderen over één kam scheren. ('Die mensen doen altijd zus en zo.' Aargh! )
Oud 30-07-2009, 12:45
Cherry Springs
Oh yeah, muggen. Helemaal als ze je om half 6 's ochtends wakkermaken en je om 7 uur je bed uit moet. Dan ga ik een kwartiertje voor me uit zitten staren of hij weer langskomt en als ik hem dan eindelijk dood heb gemept en weer verder wil gaan slapen voor dat lullige uurtje ofzo blijken er nog minstens 2 andere muggen in mijn kamer te zitten. Daar word ik heel, HEEL chagrijnig van.

En ook als ik een film zit te kijken en mijn moeder tegen me begint te praten over wat ik allemaal nog moet doen, helemaal als het dan iets is dat we 'een dezer dagen' samen moeten doen, omdat dat, leert ervaring mij, nooit gebeurt.
Oud 30-07-2009, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
discriminanten
Je hebt een hekel aan een wiskundige benaming?
Oud 30-07-2009, 14:03
PatoLoco
PatoLoco is offline
Radio's waar je manueel de frequentie moet afstellen, dus waar je met zo'n draaiknop je zender kiezen.

Meestal heb ik perfecte klank terwijl ik naast de radio sta maar als je dan voldaan wegstapt, komt'r opeens allemaal geruis je mooie klank verpesten. Uiteraard stopt het geruis wel wanneer je weer naast je radio staat... Echt zo irritant want je weet pas of je radio juist staat als je weer 'n meter of 2 verder gestapt bent

Citaat:
Mijn vader die eet. AAAARGH! (Excusez-moi krijg hier altijd pure moordneigingen van.)
Dit...

Bij vrienden enzo geen probleem maar voor familieleden is het verboden om gore geluiden te maken tijdens het eten. Zware moordneigingen!

Citaat:
... muggen...
Muggen, teken en bloedzuigers (parasieten dus) zijn de enige dieren die ik haat en dus ook dood. Voor de rest hou ik van alles: Groot, klein, harig, slijmerig, geen pootjes, veel pootjes, maakt niet uit

Tijdens m'n laatste examenperiode heb'k eens 12 muggen doodgemept in één nacht (in'n kleine kamer en met gesloten ramen enzo). Heel de nacht bijna niets geslapen bij mug nummer 12 liep ik echt als één of andere gek door m'n kamertje. Alles moest en zou sterven
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 16:04
flyaway
flyaway is offline
Muggen. Word ik gestoord van. Vindt mijn vriend overigens heel grappig om te zien.

Die uitdrukking, ik kan niet tegen dingen met nagels (omgeklapte nagels, het geluid van mensen die nagels knippen, waaaaah)

Laatst gewijzigd op 30-07-2009 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 23:57
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
Je hebt een hekel aan een wiskundige benaming?
Ik heb sowieso een hekel aan wiskunde
Oud 31-07-2009, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sowieso een hekel aan wiskunde
Wiskunde is het mooiste dat er is, het doet nooit rare onverwachte dingen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 15:14
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
Wiskunde is het mooiste dat er is, het doet nooit rare onverwachte dingen.
En daarom ook gelijk het saaiste wat er is

Ontopic:
Dingen die niet werken ook. Maar dat heeft iedereen wel. Vooral op de pc.
Oud 31-07-2009, 21:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
je kwam geirriteerd over..

weet iemand hoe je een dubbele punt boven een I of e etc krijgt met een mac?
alt+u en dan loslaten en dan de letter waar het boven moet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 21:23
Verwijderd
Citaat:
alt+u en dan loslaten en dan de letter waar het boven moet.
De mac weggooien, een pc kopen en dan " + i werkt beter.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 08:51
Verwijderd
pro ana sites
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 11:54
Verwijderd
Citaat:
pro ana sites
Die zijn toch juist hilarisch. Je moet ernaar kijken zoals naar een creationisme-website.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 12:41
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
pro ana sites

Hmmm count me in...

Ik heb nooit echt moeite gedaan om die websites te bekijken, nu dus effe wel...

Ik hoop echt dat al die idiote kinderen zich later heel erg schuldig gaan voelen over dat pro ana gedrag. Dit's echt absurd gewoon...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 11:32
Missy
Missy is offline
Mensen die het vertikken om in de winkel iets netjes terug te leggen.
Oud 02-08-2009, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Mensen die het vertikken om in de winkel iets netjes terug te leggen.
Dat doe ik eigenlijk altijd, maar dat komt meestal omdat de winkel een fout heeft gemaakt. Zoals laatst toen stond ik bij de kassa en toen hing er boven de pizza's dat ze in de aanbieding waren van 5 voor 2 euro. Dus ik dacht prima. Bleek het pas voor de week erop geldig te zijn, in dat geval flikker ik heb gewoon ergens anders neer.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet werkende computers .
Oud 02-08-2009, 15:58
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
pro ana sites
Oh ja vreselijk. Wat je ook zegt, je krijgt altijd een of ander debiel antwoord terug.
Reageren

Regels voor berichten