Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2009, 21:17
Balance
Balance is offline
Welke park vind je het leukst?
En ga je vaak?

Ik vind Walibi / Sixflags toch wel het gaafst. Er is gewoon het meest te doen. Maar ik ga niet vaak naar pretparken. Merk ook dat ik sinds een paar jaar ineens veel slechter tegen al die attracties kan.
Oud 24-06-2009, 14:43
ganralph
ganralph is offline
een keer in de zo veel jaar naar de Efteling

gewoon een mooi park en een prima combinatie van jeugdsentiment en nieuwigheden. verder niet zo'n pretparkfan (of iig geen zin om de moeite te nemen er heen te gaan )
Oud 24-06-2009, 22:34
Dith
Dith is offline
Overduidelijk de Efteling!
Toevallig vandaag geweest en het is gewoon zo mooi, alles is zo goed uitgedacht en het feit dat je echt door een park loopt ipv het idee hebt op een kermis te zijn trekt mij enorm aan.
En inderdaad ook het jeugdsentiment, heb altijd medelijden met mensen die nog nooit in de Efteling zijn geweest, die hebben echt wat gemist in hun jeugd hehe.
Oud 25-06-2009, 18:05
AlopiA
AlopiA is offline
Qua attracties six flags/walibi. Maar de Efteling is veel sfeervoller en gezelliger. Lastige keuze
Oud 25-06-2009, 22:15
Balance
Balance is offline
Ik vind dat je de Efteling altijd zo snel uit bent. Eigenlijk zijn er helemaal niet veel attracties toch, vooral wachtrijen naar mijn idee. Of heb ik het mis dan?
Oud 25-06-2009, 23:46
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik vind dat je de Efteling altijd zo snel uit bent. Eigenlijk zijn er helemaal niet veel attracties toch, vooral wachtrijen naar mijn idee. Of heb ik het mis dan?
ligt eraan op welke dag je gaat. Je moet eigenlijk een keertje op een doordeweekse dag in het voorjaar/najaar gaan. Ik had half mei geen wachttijden tot hooguit 10 minuutjes bij de vliegende hollander. En er zijn niet meer attracties dan bijvoorbeeld in Walibi, maar de sfeer daarentegen. Idd zoals Dith zegt, het idee dat je in een echt park loopt, niet op de kermis.
Oud 27-06-2009, 22:06
Giles
Giles is offline
Internationaal? Want dan zeker weten Gardaland, vooral omdat ik niet genoeg kan herinneren van Disneyworld.
Oud 28-06-2009, 09:42
Verwijderd
Volgens mij zijn er heel wat meer attracties in de Efteling dan in menig ander attractiepark. (maar goed, niet als je onder 'attracties' alleen achtbanen verstaat).

In elk geval zeg ik de Efteling! Mooiste park, veel ruimte, origineelste attracties. Gewoon het meest sfeervol.
En ik heb na een dag nog lang niet alles gezien (en dan sla ik het sprookjesbos al over) dus dat je er zo uit bent gaat voor mij absoluut niet op.
Oud 04-07-2009, 17:58
palindrome
palindrome is offline
De Efteling!

Uiteraard.

En ik kan er ook gerust meer dan één dag vertoeven. Zelfs als er geen lange rijen staan bij de attracties.
Hoelang ben je al niet meer in de Efteling geweest, Balance?
Oud 04-07-2009, 23:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
De Efteling!

Uiteraard.

En ik kan er ook gerust meer dan één dag vertoeven. Zelfs als er geen lange rijen staan bij de attracties.
Hoelang ben je al niet meer in de Efteling geweest, Balance?
Oh al heel lang niet. Een jaar of 10 misschien wel
Maar als ik mijn toen-ervaring van de Efteling vergelijk met dezelfde ervaring van toen bij Duinrell en Walibi weet ik dat ik de Efteling maar weinig aan vond. Dus tenzij zij in verhouding tot de andere parken héél veel meer bijgebouwd hebben, delft het bij mij het onderspit. Sindsdien heb je wel de Vliegende Hollander natuurlijk, verder weet ik het niet.
Ik heb even gekeken op het plattegrondje en ik vond toen (volgens mij) alleen de Vogel Rok, Villa Volta, Fata Morgana, Droomvlucht en de Python leuk.
Oud 05-07-2009, 00:46
Verwijderd
Moet zeggen dat ik pretparken een beetje ontgroeid ben. Toen ik wat jonger was was het allemaal groter en heftiger. Nu is het leuk voor een paar uurtjes.
Oud 05-07-2009, 17:10
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Leukste park is sowieso Disney World in Orlando en dan vooral Magic Kingdom, alhoewel Epcot ook leuk is. In Nederland overduidelijk Sixflags, vind de Efteling echt niks aan.
Oud 06-07-2009, 22:05
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
efteling voor het sprookjesbos en de vogelrok, alleen is het daar altijd zo giga druk. Ben er een keer geweest toen het park was afgehuurt voor idereen die bij sanoma werkte en huin gezinnen. Dat was zo mooi overal doorlopen.

Met helloween naar walibi geweest was ook erg leuk.

dus die twee
Oud 07-07-2009, 19:16
MTpower
MTpower is offline
Dan ga ik toch voor de Efteling.
Oud 27-07-2009, 19:49
Verwijderd
bobbejaanland !!
Oud 28-07-2009, 17:42
Daboman
Daboman is offline
Sixflags/walibi wat mij betreft.

Ik was dan ook fan van achtbanen

Ik ben er ook al tijden niet meer geweest. Ik deed nog wel forummeets in pretparken en dan voornamelijk de efteling en sixflags. De andere parken vond ik toen al niet zo heel boeiend meer. Maar ook de efteling en sixflags kom ik nu niet meer.
Oud 29-07-2009, 01:33
Lychee
Lychee is offline
Walibi/Sixflags.
Jammer dat het Walibi is geworden trouwens

Warner Brothers Movie World is ook wel leuk.
Oud 07-08-2009, 15:04
Nijn*
Nijn* is offline
Duidelijk de Efteling!
Mooi, oldskool, gezellig. Vind ik uiteindelijk toch een stuk leuker dan Duinrell en Walibi. Ben anderhalfjaar geleden in de winterefteling geweest, ook dat vond ik erg gaaf, hoewel er dan ook een aantal dingen zijn gesloten helaas. Ga nu eind augustus weer en heb er zooo veel zin in. Denk dat ik gemiddeld eens in de twee jaar kom, helaas is het zo'n rotend weg en duurrrr.

Regels voor berichten