Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij zijn er heel wat meer attracties in de Efteling dan in menig ander attractiepark. (maar goed, niet als je onder 'attracties' alleen achtbanen verstaat).
In elk geval zeg ik de Efteling! Mooiste park, veel ruimte, origineelste attracties. Gewoon het meest sfeervol. En ik heb na een dag nog lang niet alles gezien (en dan sla ik het sprookjesbos al over) dus dat je er zo uit bent gaat voor mij absoluut niet op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als ik mijn toen-ervaring van de Efteling vergelijk met dezelfde ervaring van toen bij Duinrell en Walibi weet ik dat ik de Efteling maar weinig aan vond. Dus tenzij zij in verhouding tot de andere parken héél veel meer bijgebouwd hebben, delft het bij mij het onderspit. Sindsdien heb je wel de Vliegende Hollander natuurlijk, verder weet ik het niet. Ik heb even gekeken op het plattegrondje en ik vond toen (volgens mij) alleen de Vogel Rok, Villa Volta, Fata Morgana, Droomvlucht en de Python leuk.
|
efteling voor het sprookjesbos en de vogelrok, alleen is het daar altijd zo giga druk. Ben er een keer geweest toen het park was afgehuurt voor idereen die bij sanoma werkte en huin gezinnen. Dat was zo mooi overal doorlopen.
Met helloween naar walibi geweest was ook erg leuk. dus die twee
|
Sixflags/walibi wat mij betreft.
Ik was dan ook fan van achtbanen ![]() Ik ben er ook al tijden niet meer geweest. Ik deed nog wel forummeets in pretparken en dan voornamelijk de efteling en sixflags. De andere parken vond ik toen al niet zo heel boeiend meer. Maar ook de efteling en sixflags kom ik nu niet meer.
|
Duidelijk de Efteling!
Mooi, oldskool, gezellig. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hou jij van pretparken Ik ga morgen naar de Efteling :cool: Briseïs | 70 | 31-10-2004 21:10 | |
De Kantine |
Welk pretpark bezoek jij het liefst? Verwijderd | 50 | 25-05-2004 21:56 | |
De Kantine |
welke pretpark is het leukste?? minatjuh | 56 | 26-12-2003 09:34 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquête .Pure | 16 | 08-12-2003 18:35 | |
De Kantine |
Welk pretpark vind jij het leukst? En waarom? BrunetJuh | 107 | 04-09-2003 17:42 | |
De Kantine |
Het leukste uitje? angel_undercover | 16 | 29-06-2003 16:43 |